abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 oktober 2007 @ 00:24:00 #1
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53979700
Luc en Nadia liggen samen met Brian en Amanda gezellig onder een dekentje in de tuin. Er is gezoend.

nix is helemaal opgepompt teruggekomen van de voetbaltraining. Hij is erg trots dat er zoveel meisjes (meer dan honderd inclusief moeders) hem adoreren. Allebei de elftallen wisten nix te vertellen dat hij geen homo is en dat de andere bewoners hem daarmee gek maakt. nix gaf toe dat ie het bijna begon te geloven dat iedereen zo slecht over hem dacht.

Er is wat onduidelijkheid over dat Nadia kort heeft getongt met Luc dit weeken in de jacuzzi. Nadia schijnt tegen nix een ander verhaal verteld te hebben.

De ruzie tussen Huub en Lieek is even terzijde geschoven. Want nix bashen gaat natuurlijk voor.

De vraag die ons natuurlijk allemaal bezig houdt: Waar slaap Nadia vannacht?

[ Bericht 55% gewijzigd door akveor op 17-10-2007 00:42:26 ]
Op woensdag 17 oktober 2007 00:23 schreef dgk_fan het volgende:

[..]

Om half zeven gaat hier straks de wekker weer anders HAD IK ER GESTAAN !!!!!!

Om mijn SuperSkattie te ondersteunen ! En jullie horen het : Geen gezei met gays,
honderd meisjes, die net als ik, gewoon WEL zien dat Dennis de meest populaire
jongen uit De Gouden Kooi is en Dennis heeft gewoon een TOP avond gehad !
alleen jonge meisjes: die hebben (nog) niet in de gaten dat nix een homo is. en er waren geen homo's aanwezig omdat die nix niet de moeite vinden!
pi_53979811
Dennis gaat nu knallen denk ik...of toch niet...?1
pi_53979828
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 00:25 schreef dgk_fan het volgende:
Ech nie ! Heb een BIJNA splinternieuwe Puch gekocht pas, mocht je dat misschien
niet meegekregen hebben !! \'Dingetje\' haalt MAKKELIJK de 70 km per uur !!!
Ik zal het even doorgeven aan de Politie, Steven.
pi_53979842
Denk dat het top streamen wordt vanavond!
pi_53979846
pi_53979854
pi_53979857
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 00:29 schreef STAP01 het volgende:
Waarom gaatie nu niet gewoon naar buiten en Nadia uitschelden voor vieze hoer!
Als hij dat doet dan is 'ie zeker z'n backup kwijt... echter als hij beetje slim is, weet hij dat hij er sowieso uitgaat met stemming... kan hij beter nog beetje actie ondernemen, scheelt 'm als 'ie naar buiten komt.
pi_53979873
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 00:24 schreef akveor het volgende:
Luc en Nadia liggen samen met Brian en Amanda gezellig onder een dekentje in de tuin. Er is gezoend.

nix is helemaal opgepompt teruggekomen van de voetbaltraining.
Er is wat onduidelijkheid over dat Nadia kort heeft getongt met Luc dit weeken in de jacuzzi.

De ruzie tussen Huub en Lieek is even terzijde geschoven. Want nix bashen gaat natuurlijk voor.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

pi_53979883
Lieke: ik trok het even niet meer
Huub: geeft niks; ik hou je vast

Ze lopen naar buiten om te praten.
pi_53979894
pi_53979900
Nou mensen ik gaat ook onder de wol, gesmak genoeg gehoord, genoeg gezeik gehoord, nu ga ik naar mijn eigen gesnurk luisteren.
Trusteeeee
pi_53979905
vind het knap van de redactie dat ze 21 voetballers hebben gevonden die nix niet voor homo hebben uitgemaakt
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_53979912
foute op! het moet zijn 'Dennis ZIT erbij en durft niet te gaan kijken'
Al het laatste nieuws via http://www.headliner.nl - Voetbal - Showbiz
  woensdag 17 oktober 2007 @ 00:35:19 #15
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_53979914
Kan die Lieke niet gewoon weer naar bed gaan? Ze sliep net toch
  woensdag 17 oktober 2007 @ 00:35:25 #16
168951 STAP01
body and brain
pi_53979916
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 00:32 schreef BarryK het volgende:

[..]

Als hij dat doet dan is 'ie zeker z'n backup kwijt... echter als hij beetje slim is, weet hij dat hij er sowieso uitgaat met stemming... kan hij beter nog beetje actie ondernemen, scheelt 'm als 'ie naar buiten komt.
Dat bedoel ik! Hij wilt er heel graag uit! Hij smeekte Nadia om hem eruit te stemmen.
Why don't you just use that thing inside your head....
  woensdag 17 oktober 2007 @ 00:35:44 #17
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_53979922
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 00:30 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ik zal het even doorgeven aan de Politie, Steven.
Jaloers he ? Stomme Huub & Lieke Fan
  woensdag 17 oktober 2007 @ 00:35:46 #18
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53979924
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 00:31 schreef diedirk het volgende:
Denk dat het top streamen wordt vanavond!
BQ kun je de tekst nog ff posten van blub blub blubberdieblub blub blub... want ik wil nog even oefenen...
heerlijk zo'n lompe hoer als nada die voor en tijdens het uitmaken met nix al verliefd was op een ander (en die ander ook aan het versieren was), en als het uit is meteen op de volgende klimt. niet echt gevoelig voor de gevoelens van andere, geen gebrek aan puur egoisme.
don't get me wrong: i looovvveee it!
  woensdag 17 oktober 2007 @ 00:36:59 #20
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53979941
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 00:35 schreef BsJanssen het volgende:
Niet zeuren gewoon volbaggeren deze COS....
Op woensdag 17 oktober 2007 00:34 schreef Nomrc2 het volgende:
vind het knap van de redactie dat ze 21 voetballers hebben gevonden die nix niet voor homo hebben uitgemaakt
ach, het zijn alleen de streamers die elkaar napraten. Ik ken vrij veel mensen die alleen DGK op tv kijken en over het homo zijn hoor ik hun nooit, meer dat het of een gladjanus is (maar dus geen homo) of er lekker uitziet. En dat komt dan uit de mond van 25+ jarigen
Al het laatste nieuws via http://www.headliner.nl - Voetbal - Showbiz
pi_53979951
quote:
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_53979957
pi_53979960
Kom op Dennis. Nog 1 laatste poging. Pak die voetbal en leg m op het terras. Neem een aanloop en schiet een penalty recht tegen Luc zijn gladde schjmoel. Daarna donder je Nadia de kooi uit met de rest wacht je even tot wij weer op ons stoel gekrabbeld zijn
pi_53979964
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 00:35 schreef akveor het volgende:

[..]

BQ kun je de tekst nog ff posten van blub blub blubberdieblub blub blub... want ik wil nog even oefenen...
Ik kan bijna niet wachten
pi_53979986
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 00:35 schreef BsJanssen het volgende:
Hij staat vaker met z'n handen in zijn zakken dan dat ie zit...
pi_53979990
Als Nadia echte gevoelens voor Luc krijgt.....eerst Dennix eruit....dan gaat Luc op een gegeven moment weg en dan Nadia eruit....die kan dan niet zonder Luc....dus die is dan snel verdwenen
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_53979993
Lieke alsjeblieft... ga slapen of zo maar zeg niet dat je het snapt want dat doe je niet.
pi_53980006
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 00:37 schreef BsJanssen het volgende:

[..]

ach, het zijn alleen de streamers die elkaar napraten. Ik ken vrij veel mensen die alleen DGK op tv kijken en over het homo zijn hoor ik hun nooit, meer dat het of een gladjanus is (maar dus geen homo) of er lekker uitziet. En dat komt dan uit de mond van 25+ jarigen
of het waren de Gay1 en de Gay2 van awpc

btw
je hebt ze toch wel ff voorgelicht al die tv kijkertjes ?
  woensdag 17 oktober 2007 @ 00:41:06 #30
130524 Sonique
occasional streamer
pi_53980009
MAar goed, dat het uit is tussen Dennis en Nadia varandert natuurlijk niet zo veel.
Als Nadia Dennis eruit zou stemmen had ze dat natuurlijk al veel eerder gedaan.

We moeten niet vergeten dat Als Nadia Dennis eruit stemt ze zelf ook allen komt te staan en een makkelijke exit is voor de andere twee koppels. Daar komt bij dat Luic weldra weg gaat (doel is immers bereikt) en zal ze denk ik sowieso weer terug vallen naar dennis (de hoer die ze is)

Als Huub slim is (en dat is hij) Maakt hij daar meteen een backup van. Zij houd Dennis erin, Luc gaat weg. Dennis een beetje opfokken dat NAdia eigenlijk gewoon een hoer is die hem heeft laten stikken. En het moment dat ze terug gaat vallen naar Dennis, Stemt iedereen haar eruit. (moet nog wel op één of andere manier Amanda via Brian overgehaalt worden, maar dat moet geen probleem zijn bij twee domme wijven ruzie te stoken... Misschien als brian zegt dat Nimf Nadia hem heeft proberen te verleiden, omdat ze op een droogje zit?)
  woensdag 17 oktober 2007 @ 00:41:10 #31
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53980012
Nou Luc... ff je vinger onder nix' neus.... ruik ie eens wat anders dan poep,
En dan hebben we 't nog niet eens over die 150 flesjes Breezer...
X
X
X
pi_53980067
Huub was verontwaardigd over het feit dat Nadia het wist van de vrienden van Dennis die er waren en Lieke denkt dat Huub jaloers is op Dennis.

Ze snapt het echt niet
pi_53980071
Wat bekijken mensen met argusogen?
Waar moest Lieke niet te diep op in gaan?
pi_53980076
zijn er foto's van die voetbalsessie van dennix?
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_53980082
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 00:35 schreef dgk_fan het volgende:

[..]

Jaloers he ? Stomme Huub & Lieke Fan
Nep dennis fan. Als je om kwart voor nog op bent had je net zo goed naar hem toe kunnen gaan.
Now my death is more than just a sad song.
pi_53980084
Waar is Denix?
Krijgt hij weer hulp en relpoeder van de FEBO?
pi_53980090
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 00:41 schreef Frasier het volgende:

[..]

En dan hebben we 't nog niet eens over die 150 flesjes Breezer...
volgens een oogetuige op vol waren het er ongeveer 40
moeders incluis
pi_53980096
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 00:41 schreef Sonique het volgende:
MAar goed, dat het uit is tussen Dennis en Nadia varandert natuurlijk niet zo veel.

We moeten niet vergeten dat Als Nadia Dennis eruit stemt ze zelf ook allen komt te staan en een makkelijke exit is voor de andere twee koppels. Daar komt bij dat Luic weldra weg gaat (doel is immers bereikt) en zal ze denk ik sowieso weer terug vallen naar dennis (de hoer die ze is)

Als Huub slim is (en dat is hij) Maakt hij daar meteen een backup van. Zij houd Dennis erin, Luc gaat weg. Dennis een beetje opfokken dat NAdia eigenlijk gewoon een hoer is die hem heeft laten stikken. En het moment dat ze terug gaat vallen naar Dennis, Stemt iedereen haar eruit. (moet nog wel op één of andere manier Amanda via Brian overgehaalt worden, maar dat moet geen probleem zijn bij twee domme wijven ruzie te stoken... Misschien als brian zegt dat Nimf Nadia hem heeft proberen te verleiden, omdat ze op een droogje zit?)
Jep, zo zou het moeten lopen. Werk aan de winkel.
pi_53980098
Haai.

Las op witheet.com in de column van Natasia dat haar tas is gejat met haar passen, portemonnaie, paspoort, enzovoort erin..komt er dus op neer dat mevrouw BLUT is en het wil declareren bij de verzekering lijkt mij.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  woensdag 17 oktober 2007 @ 00:45:09 #41
130524 Sonique
occasional streamer
pi_53980102
Ik heb een gevoel dat er samen gedouched gaat worden....
  woensdag 17 oktober 2007 @ 00:45:11 #42
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_53980103
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 00:44 schreef Heathen het volgende:

[..]

Nep dennis fan. Als je om kwart voor nog op bent had je net zo goed naar hem toe kunnen gaan.
Beetje moeilijk om op tijd naar bed te gaan als je het COS#virus hebt..... maar ik ga er nu
ook ECHT in. Welterusten lieve Fok!ertjes !
  woensdag 17 oktober 2007 @ 00:45:25 #43
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53980110
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 00:41 schreef Sonique het volgende:

Daar kan ik me in vinden....

Maar verder:
Nadia kon hem toch niet eerder wegstemmen omdat ze in een relatie zat met hem en backup was. Persoonlijk denk ik dat nix Nadia zo weer terug neemt. Die gast is nog erger dan poep onder je schoen.
Op woensdag 17 oktober 2007 00:43 schreef Py het volgende:
Wat bekijken mensen met argusogen?
Dat Lieke iets aanhaalt in een discussie om haar punt te maken. Het was iets wat Huub in vertrouwen aan haar had verteld. Nu wilde ze het weer gaan zeggen en Huub zei: spreek het niet uit want mensen bekijken dit met argusogen.
pi_53980116
*MUTE stream 1
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_53980138
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 00:45 schreef dgk_fan het volgende:

[..]

Beetje moeilijk om op tijd naar bed te gaan als je het COS#virus hebt..... maar ik ga er nu
Slaap lekker en morgen gezond weer op!
pi_53980139
Test
  † In Memoriam † woensdag 17 oktober 2007 @ 00:46:54 #48
137949 Disana
pi_53980145
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 00:45 schreef LoveProfusion het volgende:

Haai.

Las op witheet.com in de column van Natasia dat haar tas is gejat met haar passen, portemonnaie, paspoort, enzovoort erin..komt er dus op neer dat mevrouw BLUT is en het wil declareren bij de verzekering lijkt mij.
Heeee Love! Long time no see!

Lekker net goed voor Natasia.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 00:46:56 #49
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53980147
Liefdesverdriet muziekjes op stream 1 en 2...
Op woensdag 17 oktober 2007 00:45 schreef dgk_fan het volgende:

[..]

Welterusten ouwe postbode van me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')