alleen jonge meisjes: die hebben (nog) niet in de gaten dat nix een homo is. en er waren geen homo's aanwezig omdat die nix niet de moeite vinden!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:23 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Om half zeven gaat hier straks de wekker weeranders HAD IK ER GESTAAN !!!!!!
Om mijn SuperSkattie te ondersteunen ! En jullie horen het : Geen gezei met gays,
honderd meisjes, die net als ik, gewoon WEL zien dat Dennis de meest populaire
jongen uit De Gouden Kooi is en Dennis heeft gewoon een TOP avond gehad !![]()
Ik zal het even doorgeven aan de Politie, Steven.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:25 schreef dgk_fan het volgende:
Ech nie ! Heb een BIJNA splinternieuwe Puch gekocht pas, mocht je dat misschien
niet meegekregen hebben !! \'Dingetje\' haalt MAKKELIJK de 70 km per uur !!!
Als hij dat doet dan is 'ie zeker z'n backup kwijt... echter als hij beetje slim is, weet hij dat hij er sowieso uitgaat met stemming... kan hij beter nog beetje actie ondernemen, scheelt 'm als 'ie naar buiten komt.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:29 schreef STAP01 het volgende:
Waarom gaatie nu niet gewoon naar buiten en Nadia uitschelden voor vieze hoer!
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:24 schreef akveor het volgende:
Luc en Nadia liggen samen met Brian en Amanda gezellig onder een dekentje in de tuin. Er is gezoend.
nix is helemaal opgepompt teruggekomen van de voetbaltraining.
Er is wat onduidelijkheid over dat Nadia kort heeft getongt met Luc dit weeken in de jacuzzi.
De ruzie tussen Huub en Lieek is even terzijde geschoven. Want nix bashen gaat natuurlijk voor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik! Hij wilt er heel graag uit! Hij smeekte Nadia om hem eruit te stemmen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:32 schreef BarryK het volgende:
[..]
Als hij dat doet dan is 'ie zeker z'n backup kwijt... echter als hij beetje slim is, weet hij dat hij er sowieso uitgaat met stemming... kan hij beter nog beetje actie ondernemen, scheelt 'm als 'ie naar buiten komt.
Jaloers he ?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik zal het even doorgeven aan de Politie, Steven.
BQ kun je de tekst nog ff posten van blub blub blubberdieblub blub blub... want ik wil nog even oefenen...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:31 schreef diedirk het volgende:
Denk dat het top streamen wordt vanavond!
Niet zeuren gewoon volbaggeren deze COS....quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:35 schreef BsJanssen het volgende:
foute op! het moet zijn 'Dennis ZIT erbij en durft niet te gaan kijken'
ach, het zijn alleen de streamers die elkaar napraten. Ik ken vrij veel mensen die alleen DGK op tv kijken en over het homo zijn hoor ik hun nooit, meer dat het of een gladjanus is (maar dus geen homo) of er lekker uitziet. En dat komt dan uit de mond van 25+ jarigenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:34 schreef Nomrc2 het volgende:
vind het knap van de redactie dat ze 21 voetballers hebben gevonden die nix niet voor homo hebben uitgemaakt
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:34 schreef Nomrc2 het volgende:
vind het knap van de redactie dat ze 21 voetballers hebben gevonden die nix niet voor homo hebben uitgemaakt
Ik kan bijna niet wachtenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:35 schreef akveor het volgende:
[..]
BQ kun je de tekst nog ff posten van blub blub blubberdieblub blub blub... want ik wil nog even oefenen...
Hij staat vaker met z'n handen in zijn zakken dan dat ie zit...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:35 schreef BsJanssen het volgende:
foute op! het moet zijn 'Dennis ZIT erbij en durft niet te gaan kijken'
of het waren de Gay1 en de Gay2 van awpcquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:37 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
ach, het zijn alleen de streamers die elkaar napraten. Ik ken vrij veel mensen die alleen DGK op tv kijken en over het homo zijn hoor ik hun nooit, meer dat het of een gladjanus is (maar dus geen homo) of er lekker uitziet. En dat komt dan uit de mond van 25+ jarigen
En dan hebben we 't nog niet eens over die 150 flesjes Breezer...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:34 schreef Nomrc2 het volgende:
Nep dennis fan. Als je om kwart voor nog op bent had je net zo goed naar hem toe kunnen gaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:35 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Jaloers he ?Stomme Huub & Lieke Fan
![]()
volgens een oogetuige op vol waren het er ongeveer 40quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:41 schreef Frasier het volgende:
[..]
En dan hebben we 't nog niet eens over die 150 flesjes Breezer...
Jep, zo zou het moeten lopen. Werk aan de winkel.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:41 schreef Sonique het volgende:
MAar goed, dat het uit is tussen Dennis en Nadia varandert natuurlijk niet zo veel.
Als Nadia Dennis eruit zou stemmen had ze dat natuurlijk al veel eerder gedaan.
We moeten niet vergeten dat Als Nadia Dennis eruit stemt ze zelf ook allen komt te staan en een makkelijke exit is voor de andere twee koppels. Daar komt bij dat Luic weldra weg gaat (doel is immers bereikt) en zal ze denk ik sowieso weer terug vallen naar dennis (de hoer die ze is)
Als Huub slim is (en dat is hij) Maakt hij daar meteen een backup van. Zij houd Dennis erin, Luc gaat weg. Dennis een beetje opfokken dat NAdia eigenlijk gewoon een hoer is die hem heeft laten stikken. En het moment dat ze terug gaat vallen naar Dennis, Stemt iedereen haar eruit. (moet nog wel op één of andere manier Amanda via Brian overgehaalt worden, maar dat moet geen probleem zijn bij twee domme wijven ruzie te stoken... Misschien als brian zegt dat Nimf Nadia hem heeft proberen te verleiden, omdat ze op een droogje zit?)
Beetje moeilijk om op tijd naar bed te gaan als je het COS#virus hebt..... maar ik ga er nuquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:44 schreef Heathen het volgende:
[..]
Nep dennis fan. Als je om kwart voor nog op bent had je net zo goed naar hem toe kunnen gaan.
Daar kan ik me in vinden....quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:41 schreef Sonique het volgende:
MAar goed, dat het uit is tussen Dennis en Nadia varandert natuurlijk niet zo veel.
Als Nadia Dennis eruit zou stemmen had ze dat natuurlijk al veel eerder gedaan.
We moeten niet vergeten dat Als Nadia Dennis eruit stemt ze zelf ook allen komt te staan en een makkelijke exit is voor de andere twee koppels. Daar komt bij dat Luic weldra weg gaat (doel is immers bereikt) en zal ze denk ik sowieso weer terug vallen naar dennis (de hoer die ze is)
Als Huub slim is (en dat is hij) Maakt hij daar meteen een backup van. Zij houd Dennis erin, Luc gaat weg. Dennis een beetje opfokken dat NAdia eigenlijk gewoon een hoer is die hem heeft laten stikken. En het moment dat ze terug gaat vallen naar Dennis, Stemt iedereen haar eruit. (moet nog wel op één of andere manier Amanda via Brian overgehaalt worden, maar dat moet geen probleem zijn bij twee domme wijven ruzie te stoken... Misschien als brian zegt dat Nimf Nadia hem heeft proberen te verleiden, omdat ze op een droogje zit?)
Dat Lieke iets aanhaalt in een discussie om haar punt te maken. Het was iets wat Huub in vertrouwen aan haar had verteld. Nu wilde ze het weer gaan zeggen en Huub zei: spreek het niet uit want mensen bekijken dit met argusogen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:43 schreef Py het volgende:
Wat bekijken mensen met argusogen?
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:45 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Beetje moeilijk om op tijd naar bed te gaan als je het COS#virus hebt..... maar ik ga er nu
ook ECHT in. Welterusten lieve Fok!ertjes !![]()
Heeee Love! Long time no see!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:45 schreef LoveProfusion het volgende:
Haai.
Las op witheet.com in de column van Natasia dat haar tas is gejat met haar passen, portemonnaie, paspoort, enzovoort erin..komt er dus op neer dat mevrouw BLUT is en het wil declareren bij de verzekering lijkt mij.
Welterusten ouwe postbode van mequote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:45 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Beetje moeilijk om op tijd naar bed te gaan als je het COS#virus hebt..... maar ik ga er nu
ook ECHT in. Welterusten lieve Fok!ertjes !![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |