quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:51 schreef SIRA het volgende:
Dennis is weer terug van de voetbaltraining en heeft nogal stoere verhalen.
het was echt zo tof, heel druk met meisjes tussen de 14 en 20 jaar.
en Huub en Lieke hebben (weer 's) ruzie
[ afbeelding ]
Zeker weten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:53 schreef noekje het volgende:
Luc en Nadia gaan vast vanavond nog zoenen.
Ikke, maar ik kan bijna niet posten...langzaam.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:38 schreef beequeen het volgende:
Huub en Lieke is dus weer ellende, iemand het gesperk gevolgd?
En Dennis moet het maar met z'n balletje doenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:53 schreef noekje het volgende:
Dank je welquote:
Vanmiddag beweerde ze nog dat ze helemal niet met "Luc wil zoenen ofzo"en n verlangt ze alweer naar hem en loopt hem op te geilen dat ze hem wel "zo gek kan maken" dat 'ie met 'r naar bed wil.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:53 schreef noekje het volgende:
Zoenuh is gaaf....zoenuh is gaaf...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:53 schreef noekje het volgende:
Je mist een stuk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:57 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke die kan altijd nog met Dennix gaan sexen.
Huub sprak al uit tegen Jaap dan laat ik gewoon een hoer komen.
Dat had ie er nog niet om toen ie weg ging volgens mij, hij is gelijk door zn enkel gegaan en daarom heeft ie ook niet gezweet .quote:
quote:
geeft toch ook wel aan wat zijn gevoel voor lieke is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:57 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke die kan altijd nog met Dennix gaan sexen.
Huub sprak al uit tegen Jaap dan laat ik gewoon een hoer komen.
Nou nou sterk hoor!
Ik heb hem wel is horen zeggen dat het niet RTL is.
Tegen Jaap zei hij net weer dat het wel mag.
Gaby die kwam ook maar om de paar weken hij is wel goed gek als hij het verknalt ook geen sex maar zo zit Lieke denk ook wel in elkaar..
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:58 schreef beequeen het volgende:
Mijn hemel, Dennix voetbalt in zijn uppie.....wie verlost die gast uit zijn lijden?
De context was alleen anders dan nu gesteld wordt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:04 schreef gomi het volgende:
[..]
geeft toch ook wel aan wat zijn gevoel voor lieke is.
totaal niets dus, ook gewoon neuken voor back up.
die jaap blijft maar denken dat de hele wereld op hem zit te wachten na dgk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:04 schreef Maria44 het volgende:
Jaap tegen Huub: wippen als konijnen, lekker chillen, dekking geven en het spel spelen en na de kooi: adios en dan groepies!
Huub: zo zit ik niet in elkaar; wel ala groepies maar niet om iemand te gebruiken
Precies maar Jaap snapt daar natuurlijk niks van.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Je mist een stuk.
Jaap: jullie moeten gewoon chill doen en gewoon wat wippen.
Huub: als ik alleen wil wippen dan laat ik wel een hoer komen.
(zoiets was het volgens mij)
Hiermee gaf hij mi aan dat het niet om het wippen draait maar om gevoel.
Ben bang dat Luc die troela niet moetquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:06 schreef Kinga het volgende:
Is er al gezoend?
Kusjes op de mond met een likje van de tong van Naad bij Lucquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:06 schreef Kinga het volgende:
Is er al gezoend?
Nou ik kan er alleen maar van kotsen.Dat wijf staat nog steeds in de belangstelling.Had gehoopt dat ze vanavond zo,n klap van Dennis kreeg dat ze er alletwee uit moesten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:04 schreef Vandaag... het volgende:
ik moet wel lachen om dat viertal onder die deken. Heb voor het eerst lol om die vier.
Don't blame him. Vies wijf dat het isquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben bang dat Luc die troela niet moet![]()
Ben bang dat het bij voetje vrijen blijft...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:06 schreef Kinga het volgende:
Is er al gezoend?
Die muts snapt niet dat ze gewoon een nieuw speeltje voor 'm is. En achteraf maar janken dat ze weer gebruikt isquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:09 schreef Scandalous het volgende:
Ik zet m aan en het eerste wat ik hoor is "Verlang je niet naar mij?"
Vreselijk wijf! Die heeft wel meer van die uitspraken, man wat is zij arrogant zeg.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:09 schreef Scandalous het volgende:
Ik zet m aan en het eerste wat ik hoor is "Verlang je niet naar mij?"
Liefde valt vaak niet te omschrijvenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:14 schreef noekje het volgende:
Nadia: ik voel me ook vrij en ongebonden maar..ik voel wel iets voor jou. Ik kan het niet omschrijven maar ik voel aantrekkingskracht. Ik vind je zo interessant. Ik vind het leuk dat je me op de plek zet. Dat is wat ik nodig heb en naar verlang.
Dat miste ik juist zo.![]()
Luc niet, tijd voor lammetjesthee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:12 schreef Lobasca het volgende:
nada is een hoer ole ole!!
En juist het type vrouw zoals Nadia wat zo goed denkt te weten wat ze nodig heeft en wat ze mist wordt door iedere willekeurige man ingewisseld voor de volgende omdat ie geen zin heeft in dat gezeikquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:14 schreef noekje het volgende:
Nadia: ik voel me ook vrij en ongebonden maar..ik voel wel iets voor jou. Ik kan het niet omschrijven maar ik voel aantrekkingskracht. Ik vind je zo interessant. Ik vind het leuk dat je me op de plek zet. Dat is wat ik nodig heb en naar verlang.
Bek houden en zoenen biatch...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:14 schreef noekje het volgende:
kan nog komen, dennis heef tzich weer aangekleed. Die gaat nog niet naar bedquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou ik kan er alleen maar van kotsen.Dat wijf staat nog steeds in de belangstelling.Had gehoopt dat ze vanavond zo,n klap van Dennis kreeg dat ze er alletwee uit moesten.
Hij is er helemaal klaar voor. Nu nog even wachten , wanneer komt hij naar buiten?quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is er helemaal klaar voor. Nu nog even wachten , wanneer komt hij naar buiten?![]()
Ik vind het ook leuk als jij me op de plaats zet en me niet aan het werk schopt. Ook dat je me spuuglelijk vind, dat vind ik zoooo sexy!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:16 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Liefde valt vaak niet te omschrijven![]()
Oké!quote:
en terecht!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:17 schreef Frasier het volgende:
[..]
En juist het type vrouw zoals Nadia wat zo goed denkt te weten wat ze nodig heeft en wat ze mist wordt door iedere willekeurige man ingewisseld voor de volgende omdat ie geen zin heeft in dat gezeik
Nieuw RTL concept ! 4 3 1quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:21 schreef Kinga het volgende:
Waarom liggen ze in godsnaam met z'n 4-en?
Ja, je kunt er om lachen, maar het is in- en intriest. Als die knul nog in staat is om daar een week te zitten op deze manier, dan neem ik mijn pet voor hem af. Iedereen tegen Dennis, incl Palma, een liefde die hem een mes in de rug steekt en voor zijn ogen loopt te geilen met iemand anders. Wie van ons zou dat trekken?quote:
dat vroeg ik me dus ook al af...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:21 schreef Kinga het volgende:
Waarom liggen ze in godsnaam met z'n 4-en?
Als hij nu gaat knallen tegen haar mag hij van mij blijven.Wil eerst Nadia en Brian weg.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:20 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
kan nog komen, dennis heef tzich weer aangekleed. Die gaat nog niet naar bed![]()
nou je het zegt... ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat had ie er nog niet om toen ie weg ging volgens mij, hij is gelijk door zn enkel gegaan en daarom heeft ie ook niet gezweet .
Voor al die honderden meisjes die vanavond gillende langs de zijlijn stonden en nu kwijlend de streams aan het volgen zijn....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:21 schreef chufi het volgende:
Voor wie doet Denise zn haar nu nog mooi??
Niet veel mannen, maar hoeveel zouden er ook niks aan doen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, je kunt er om lachen, maar het is in- en intriest. Als die knul nog in staat is om daar een week te zitten op deze manier, dan neem ik mijn pet voor hem af. Iedereen tegen Dennis, incl Palma, een liefde die hem een mes in de rug steekt en voor zijn ogen loopt te geilen met iemand anders. Wie van ons zou dat trekken?
morgen zeker... Ik kan rustig even naar de WC.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:23 schreef Vandaag... het volgende:
dennis maakt zich klaar om te knallen
[ afbeelding ]
Terror op de ijskastquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:25 schreef SIRA het volgende:
gokje: Dennis gaat lopen eten
Kom op zeg.Een echte kerel had dat wijf nu overal voor uit gemaakt.Hoe kan je je nou zo laten gebruiken.En Dat wijf heeft de grootste schuld dat Dennis er nu zo voor staat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, je kunt er om lachen, maar het is in- en intriest. Als die knul nog in staat is om daar een week te zitten op deze manier, dan neem ik mijn pet voor hem af. Iedereen tegen Dennis, incl Palma, een liefde die hem een mes in de rug steekt en voor zijn ogen loopt te geilen met iemand anders. Wie van ons zou dat trekken?
ja, hij gaat eerst eten bakkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:26 schreef avonne het volgende:
[..]
morgen zeker... Ik kan rustig even naar de WC.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:16 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Liefde valt vaak niet te omschrijven![]()
Ach z'n ex ligt/lag buiten met een nieuw vriendje. Who cares....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:26 schreef chufi het volgende:
Dennix alleen in de keuken en alleen in het huis, dus zingen en kanen !
Ik heb er weer zin in, F@cking allemaal, schijt aan allemaal.
En gie gegeuft dat?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:26 schreef b.a.s. het volgende:
Nog even wat eten en dan boem boem!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:30 schreef Py het volgende:
Dennis,
Als je nu die voetbal pakt, op het terras gaat staan, een aanloop neemt en een penalty recht tegen Luc zijn kop schiet, dan heb je misschien nog een kans![]()
+1 Ze kunnen allemaal zijn reet opquote:
Zelfs als Luc Nadia door de hele villa heen zou bangen en zelfs naast nix in bed zou ie haar toch zo weer terugnemen. Die gast is gewoon een uberloser.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:32 schreef diedirk het volgende:
Als dat nep stel Nadia en Dennis nu weer bij elkaar komen stop ik echt met kijken dan is echt elke geloofwaardigheid getart
Dennix nooit gevolgd? Die kijkt alleen maar in de camera's, is zelfs een apart topic voor geloof ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:32 schreef Scandalous het volgende:
Kijk hem steeds schichtig om zich heen kijken, en in de camera's kijken"Kijk maar..." is dus zn nieuwe steelo
Net vers bijgetekend.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:36 schreef Kinga het volgende:
Kan iemand die kop van Amanda cappen. Priceless, die wenkbrauwen vooral
Zalmfiletjequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:34 schreef Vinamp het volgende:
Hij knalt even wat in de oven..
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:34 schreef Vinamp het volgende:
Hij knalt even wat in de oven..
Je bent precies op tijdquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:39 schreef lorence1 het volgende:
ik hoop idd dat ze dennis gaan bashen
Echt wel! Zelf meegemaakt met aansteker in het handschoenenkastje in Spanje!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:39 schreef mootie het volgende:
Ahaha die Luc.
Hij heeft een keer meegemaakt dat zijn aansteker ontplofte in de auto, door de hitte van zon.
Laat ik nou van de week Mythbusters hebben gekeken, en het was ........ een mythe!
Kan dus niet!
Ook meegemaakt met een aansteker onder een hete pan .quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:43 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Echt wel! Zelf meegemaakt met aansteker in het handschoenenkastje in Spanje!
OT kom op Jaap en Huub, er gebeurt nog niet veel qua bashen
Misschien kun je er een mooie rap op maken!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:43 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Echt wel! Zelf meegemaakt met aansteker in het handschoenenkastje in Spanje!
Ik vond het wel een strakke aktie.... maar ja hij moet natuurlijk daar wel even een schouderklopje voor hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:45 schreef Ziet het volgende:
brian is ook een looser hoor...
die moet nu weer even vertellen hoe goed hij Dennis heeft weggestuurd
Waarom? Brian sluit zich aan bij hen en niet andersom.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:46 schreef rooie3 het volgende:
Huub hou je bek toch eens.Laat Brian eens.
Huub kan beter wat afstand nemen... nix hoeft maar op het knopje Lieke te drukken al zal ie wel niet op dat idee komen. Mar toch.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:46 schreef rooie3 het volgende:
Huub hou je bek toch eens.Laat Brian eens.
Omdat Brian of Dennis dan de fout in kunnen gaan.Huub moet altijd alles doen.Zou het mooi eens aankijken .quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Waarom? Brian sluit zich aan bij hen en niet andersom.
Plaats ik hem gewoon nog een keer...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:48 schreef 2live het volgende:
Wat heb ik er toch een schurft aan als Brian met die glijstem praat.![]()
Brian heeft vanavond één ding tegen Dennis gezegd... en dat moeten we weer tot in den treuren horen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:48 schreef 2live het volgende:
Wat heb ik er toch een schurft aan als Brian met die glijstem praat.![]()
Die is geweldig!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Plaats ik hem gewoon nog een keer...
[ afbeelding ]
De rat.
Leuk idee, matige uitvoering.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Plaats ik hem gewoon nog een keer...
[ afbeelding ]
De rat.
Als hij echt gek is op Nadia dan is dit wel erg natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:56 schreef beequeen het volgende:
Wie verlost Dennix uit zijn lijden......hokje, please.
Hele enge combi met haar huidskleur. Heel goedkoop.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:57 schreef AutumnTears het volgende:
Wat heeft Amanda een nare kleur bah
Zal wel gehorig zijn daar met al die prefab muurtjes !quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:58 schreef Ziet het volgende:
he wat doet lieke daar nou ineens??
Het is wel waar, maar... het zal klinken alsof Dennis dat verzint om Nadia weer van Luc terug te winnen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:34 schreef Dreamboy het volgende:
Dennix tegen Nadia. en jou moet ik echt dringend spreken het is voor je eigen bestwil.
Meschien heeft hij wel gehoord dat Luc niet echt wat met Nadia wil maar dat het om Dennix gaat om hem weg te krijgen.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Misschien kun je er een mooie rap op maken!
Waarom dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:59 schreef avonne het volgende:
[..]
Het is wel waar, maar... het zal klinken alsof Dennis dat verzint om Nadia weer van Luc terug te winnen.
Hij doet gewoon niet te gretig, tactisch sterk.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:00 schreef beequeen het volgende:
Ik heb toch echt het idee dat Luc echt niks van Naad moet hebben, het gaat iig niet over liefde of kussen. Naad baalt.
Ik mag 't hopen, 2 vliegen in 1 klap.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:02 schreef noekje het volgende:
Als Dennis zo doorgaat bij Brian dan heeft hij zo een kopstoot te ontvangen.
Ik zit er echt op te wachten, dit is dus de stoere Dennix.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:02 schreef noekje het volgende:
Je bedoelt dat Bwian zijn hoofd tegen Dennix aanlooptquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:02 schreef noekje het volgende:
thnx! werd er zelf niet voldoende door geinspireerdquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:03 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Yo, ik was ooit in Spanje, daar reed ik in mijn kar
Ja een volvo stationwagen, de wegen waren bar
Yo, de zon scheen in je muil, freten uit een plastic tasje
En als klap op de vuurpijl ontplofte mijn aansteker in mijn dashboardkastje
Check it out joh! BOEM BOEM BOEM !!! Check it out joh! YEAH YEAH
Die bedoel ik ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:04 schreef Borga het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Bwian zijn hoofd tegen Dennix aanloopt
Die hoop heb ik onderhand opgegeven..........quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:05 schreef Lady-night het volgende:
Laat ze nu die Brian maar eens aanpakken
Niet vergeten dat er niet echt heel veel mensen naar DGK kijken.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:07 schreef BarryK het volgende:
Dennix doet dit wel sterk met de rest te laten twijfelen aan wat de buitenwereld over hem denkt.
Het is er heet genoeg.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:09 schreef yellowfirst het volgende:
Wanneer vliegen die dekbedden eens in brand?![]()
Puch kapot?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:09 schreef Heathen het volgende:
Is Dgk_fan ook nog bij de training van Dennis geweest? Zo nee, nep groupie.
Zijn brommert is stukquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:09 schreef Heathen het volgende:
Jij kan door een dekbed heenkijken?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:12 schreef BsJanssen het volgende:
Ik hoop echt dat Nadia bij Amanda in bed komt te liggen en dat Brian en Luc niet gaan liggen kloten want dan verwacht ik mooie tv met die 2 dames! Zeker nu ze beide zo goed als dronken zijn...
Dennis was degene die telkens de deken over hun heen trok. Als Amanda en Nadia beide dronken zijn dan kijken ze niet naar een deken meer of minder of half!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:14 schreef Borga het volgende:
[..]
Jij kan door een dekbed heenkijken?
ok dan. Dat wist ik nietquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:17 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Dennis was degene die telkens de deken over hun heen trok. Als Amanda en Nadia beide dronken zijn dan kijken ze niet naar een deken meer of minder of half!
Het zou me niet een sverbazen als er een brief net voor de onslagronde zou komen... dat nix niet weggestemt kan worden omdat ie het zelf in gang heeft gezet. Met meteen een brief er achteran dat ie meteen de villa moet verlaten met verlies van de borg. Febo is de laatste tijd niet echt sterk in leuke akties.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:14 schreef diedirk het volgende:
Is allang duidelijk dat Dennis graag naar huis wilt.
Hij heeft het letterlijk gevraagd aan Nadia: Stem me eruit
Brt was denk ik wel een type dat goed overweg zou kunnen met Dennis. En andersom. Jammer voor Dennis.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:18 schreef avonne het volgende:
Dennis "hoe was die Bart dan?"
Hij weet echt niks
Over welke van de 2 heb je het nou?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:19 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik snap niet echt hoe je nou lekker kan liggen zoenen met dat lelijke horzel
Mooi zo, weet ik dat ik die niet of aan te klikken. Als er iets goor is is 't wel om andere mensen te horen zoenenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:19 schreef chufi het volgende:
OP 1 & 2 alleen smak smak, ook L&N !
Om half zeven gaat hier straks de wekker weerquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:09 schreef Heathen het volgende:
Als Dennis zegt "Luc wil nadia helemaal niet, maar doet het voor de poen en naamsbekendheid"quote:
Popipoll doet haar niks ! Ze heeft nu toch de Panorama-cover en daarna komt de rest ! Shopped dat wel en das veel!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:20 schreef tipsch het volgende:
oei oei oei wat is Nadia vies bezig zeg. op naar de 0%. de hoer.
Ik verstond iets van sex hebben?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:21 schreef Sheel het volgende:
Wat zegt Nadia nou tegen Luc? Ik zou zo graag met je mee willen naar een optreden? Lijkt me zo sexy, je straalt zoveel zelfvertrouwen uit? bla bla bla???
Of zegt ze dat alleen omdat Luc, Amanda een keer meeneemt naar een optreden...
Ech nie ! Heb een BIJNA splinternieuwe Puch gekocht pas, mocht je dat misschienquote:
Of ze een hoer is weet ik niet. Volgens mij is ze ontzettend geil een nymfomaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:22 schreef Lady-night het volgende:
Wat een hoer is die Nadia zeg
Ja ook daarna zei Luc dat, tis maar goed dat je vannacht bij Mannie slaapt anders....... Anders wat zei Nadia...... Niks zei Luc. Anders zouden we sex hebben. Na 1 nacht bij Mannie geslapen te hebben, ligt ze de volgende nacht bij Lucquote:
alleen jonge meisjes: die hebben (nog) niet in de gaten dat nix een homo is. en er waren geen homo's aanwezig omdat die nix niet de moeite vinden!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:23 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Om half zeven gaat hier straks de wekker weeranders HAD IK ER GESTAAN !!!!!!
Om mijn SuperSkattie te ondersteunen ! En jullie horen het : Geen gezei met gays,
honderd meisjes, die net als ik, gewoon WEL zien dat Dennis de meest populaire
jongen uit De Gouden Kooi is en Dennis heeft gewoon een TOP avond gehad !![]()
Dat had jij mij nog niet verteld, dat je een nieuwe brommert hebt. En als jij zo hard kan op je nieuwe 'Dingetje' had je best wel even heen en weer kunnen rijden hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:25 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ech nie ! Heb een BIJNA splinternieuwe Puch gekocht pas, mocht je dat misschien
niet meegekregen hebben !! 'Dingetje' haalt MAKKELIJK de 70 km per uur !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |