je spreekt namens alle nederlanders.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:17 schreef Meki het volgende:
Moeten allemaal aangepakt worden en met boetes uitdelen
samenscholingsverbod instellen totdat de rust weerkeert
en bij rellende pogingen gelijk met de ME erop af. en arresteren en een taakstraf geven waarmee ze hele buurt kunnen vegen en schoonmaken.
quote:beetje zielig en diep triest om hier een topic over te maken
als je ballen had stond je nu in AlbePlein om je onzinpraatjes waar te maken
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:22 schreef Metal_Mart het volgende:
En in een ander topic zeg je dit.
[..]
Ik denk dat het probleem eerder is dat ze zichzelf als buitenlanders zien. Compleet met eigen regels en gebruiken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:27 schreef Meki het volgende:
[..]
een verschil tussen mij en TS ik erken ze wel als Medelanders waar de andere ze alleen ziet als buitenlanders
Jij kunt ook moeilijk anders, of je moet jezelf ook als buitenlander zienquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:27 schreef Meki het volgende:
[..]
een verschil tussen mij en TS ik erken ze wel als Medelanders waar de andere ze alleen ziet als buitenlanders
Liefst in de knieschijf, kunnen ze voortaan alleen maar strompelend overvallen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:20 schreef Meki het volgende:
wil je met scherp schieten dan ??
als een onmenselijke monster
Niet te snel jongen. Meki is nu eindelijk op het punt dat het niet altijd de schuld is van de politie of de samenleving maar dat het ook wel eens de schuld van de dader zelf kan zijn.quote:
Chronisch werklozen kunnen in het vervolg dus beter aan het verkrachten slaan ipv het uitzendbureau te bezoeken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:24 schreef zarGon het volgende:
Taakstraf? Dat krijg je als je iemand verkracht. No wai jose dat ze taakstraf krijgen. Hooguit een waarschuwing.
Zolang een uitkering meer oplevert dan werken nietquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:57 schreef Pony-Lover het volgende:
Chronisch werklozen kunnen in het vervolg dus beter aan het verkrachten slaan ipv het uitzendbureau te bezoeken.![]()
..tot je zelf lichtelijk aangeschoten en met een kapot achterlicht wordt aangehouden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:48 schreef Patrick2289 het volgende:
Doe mij de Amerikaanse methode maar......gelijk rammen en daarna pas vragen stellen !!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |