Jammer dat Domien nu in Hilversum woont. Anders had je gewoon ff een trein in de fik gestoken en dan had ie zich moeten vervelen in de studio.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:30 schreef Maricha het volgende:
[..]
inmiddels wel meer dan dat...... ben zelf nu bezig met adressen klaar te maken voor adresstickers....zal dus vanavond hier redelijk stil zijn, ben ik bang

Raad eens wat je nu in de fok kan steken?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jammer dat Domien nu in Hilversum woont. Anders had je gewoon ff een trein in de fik gestoken en dan had ie zich moeten vervelen in de studio.

Even je naam en adres spammen naar michiel@3fm.nlquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:35 schreef Timo20 het volgende:
ff gemist: waar kan ik me inschrijven voor die stickers?![]()
![]()

Schrijf jij de enveloppen?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:30 schreef Maricha het volgende:
[..]
inmiddels wel meer dan dat...... ben zelf nu bezig met adressen klaar te maken voor adresstickers....zal dus vanavond hier redelijk stil zijn, ben ik bang

Gewoon ff een mailtje sturen naar michiel@3fm.nlquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:35 schreef Timo20 het volgende:
ff gemist: waar kan ik me inschrijven voor die stickers?![]()
![]()

Echt leuk is die!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
Je snoep of je leven!

Donequote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Even je naam en adres spammen naar michiel@3fm.nl
(en zeg erbij dat het om die stickers gaat. Michiel kennende krijg je anders een pallet stoeptegels thuisgestuurd ofzo)

nee gelukkig niet, ik maak adresetiketten aan die ik morgen dan weer uitprint en opplakquote:

Hugoquote:

Oh, mijn envelop was handgeschreven.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:47 schreef Maricha het volgende:
[..]
nee gelukkig niet, ik maak adresetiketten aan die ik morgen dan weer uitprint en opplak

door Michiel in hoogst eigen persoon nog wel!!!! Dat was de eerste lichtingquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:55 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Oh, mijn envelop was handgeschreven.
En met één cMijn naam is twee c's
Maargoed, jullie zijn niet de enige die mn naam fout schrijven.
Maar de stickers zijn gaaf!

Toen dacht ie cker nog dat die stickers voor de lol warenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:59 schreef Maricha het volgende:
[..]
door Michiel in hoogst eigen persoon nog wel!!!! Dat was de eerste lichting

Ik kan straks trots op school zeggen: "Ik kreeg stickers en een enveloppe van de beruchte Veenstra!" "Wie?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:59 schreef Maricha het volgende:
[..]
door Michiel in hoogst eigen persoon nog wel!!!! Dat was de eerste lichting

quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:05 schreef Sirolf het volgende:
Michiels sticker-verstuurcentrum over een week:
[ afbeelding ]
En over 2 weken gaan ze over op lopende band-werk:
[ afbeelding ]

quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:08 schreef MichielV het volgende:
Eh ja hallo, ik ben er ook! Maar druk enzo he. Maar meelezen doe ik als de beste!

PRRetje een angsthaasje?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:06 schreef purplerose het volgende:Hugo
[ afbeelding ]
Ik durfde niet naar hem toe te gaan toen we in de studio warenik bewonderde hem van ver

Hai held!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:08 schreef MichielV het volgende:
Eh ja hallo, ik ben er ook! Maar druk enzo he. Maar meelezen doe ik als de beste!

Hai held!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:08 schreef MichielV het volgende:

Ik wist dat ik had moeten bongen van te voren voor wat lefquote:

Er kwam hier net een postduif overvliegen met hetzelfde bericht... of was het toch een vliegtuig...?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik kreeg net een fax... Hij staat al klaar!

Ik hoorde het net via de tamtamquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er kwam hier net een postduif overvliegen met hetzelfde bericht... of was het toch een vliegtuig...?![]()

Volst!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
Vol....

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |