Ligt ook de camera's volgens mij. Buiten is het stuk beter dan binnen (donker).quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:39 schreef jassy het volgende:
Ligt het aan mij of is de (beeld) kwaliteit van de DGK uitzendingen erg slecht? Het is veeeel waziger als bv een andere uitzending op RTL 5?
Ik heb DVB-C van @Home (Dus digitaal) en RTL 5 wordt aangeleverd via een 8Mbit stream.
Goeie vraagquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:42 schreef tong80 het volgende:
Ik heb de laatste afleveringen gemist.
Waardoor is de verwijdering tussen Brian en Dennis ontstaan ?
Doordat FOK! niet vooruit te branden isquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:42 schreef tong80 het volgende:
Ja, met z'n allen tegelijk! Ben ook reuze benieuwd hoe dit drama is begonnen.quote:
In BB in het verleden en DGK in het eerste half jaar waren er al tientallen reacties geweest. Het is typerend dat er niemand reageert.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tong, niet iedereen is zo verslaafd zodat ze elke 3sec een topic kijken.
Brian is 8 uur bij zijn familie op bezoek geweest, en heeft daar natuurlijk veel te horen gekregen over wat men van de bewoners vindt. Ook heeft hij filmpjes op youtube gekeken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:42 schreef tong80 het volgende:
Jaap doet alles "puur zakelijk", dus als Dennis nu zwak is dan is Jaap heel gauw weg.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:53 schreef J.Herrer het volgende:
Wat heeft Jaap eigenlijk ineens tegen Denx? Ze waren toch eerst partners?
Het verhaal van Jaap is (en dat lijkt inderdaad zo te zijn) dat hij geen lol meer had, en niet met Dennis en Nadia kon praten. Hij zei dat hij zich stierlijk verveelde en depressief werd. Dat hij met Huub kan lachen en met Lieke een goed gesprek kan hebben.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:53 schreef J.Herrer het volgende:
Wat heeft Jaap eigenlijk ineens tegen Denx? Ze waren toch eerst partners?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |