Ligt ook de camera's volgens mij. Buiten is het stuk beter dan binnen (donker).quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:39 schreef jassy het volgende:
Ligt het aan mij of is de (beeld) kwaliteit van de DGK uitzendingen erg slecht? Het is veeeel waziger als bv een andere uitzending op RTL 5?
Ik heb DVB-C van @Home (Dus digitaal) en RTL 5 wordt aangeleverd via een 8Mbit stream.
Goeie vraagquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:42 schreef tong80 het volgende:
Ik heb de laatste afleveringen gemist.
Waardoor is de verwijdering tussen Brian en Dennis ontstaan ?
Doordat FOK! niet vooruit te branden isquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:42 schreef tong80 het volgende:
Ja, met z'n allen tegelijk! Ben ook reuze benieuwd hoe dit drama is begonnen.quote:
In BB in het verleden en DGK in het eerste half jaar waren er al tientallen reacties geweest. Het is typerend dat er niemand reageert.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tong, niet iedereen is zo verslaafd zodat ze elke 3sec een topic kijken.
Brian is 8 uur bij zijn familie op bezoek geweest, en heeft daar natuurlijk veel te horen gekregen over wat men van de bewoners vindt. Ook heeft hij filmpjes op youtube gekeken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:42 schreef tong80 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |