quote:Op donderdag 15 november 2007 19:03 schreef Pompidom1 het volgende:
Ik wil mijn antwoorden nog wel een keer inzenden, maar ben bang dat je daar dan niet intrapt.
Win je twee keer. Of twee keer niet, that's the question.quote:Op donderdag 15 november 2007 19:03 schreef Pompidom1 het volgende:
Ik wil mijn antwoorden nog wel een keer inzenden, maar ben bang dat je daar dan niet intrapt.
Je gaat je gang maar.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:09 schreef Bayswater het volgende:
Stuur ik nog een aanpassing op.
Iknieweetniequote:Op donderdag 15 november 2007 22:49 schreef Bayswater het volgende:
Hij ligt eral, neem aan dat een antwoord dat niet specifiek genoeg is bij die betreffende vraag niet volstaat.![]()
Wat bedoel je hiermee? Hoe je bij de antwoorden komt? Of hoe ik op deze vragen kom?quote:Op maandag 12 november 2007 21:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Beschouw, hoe kom je bij vragen als 3 en 6?
Ja, hoe je aan de vragen komt. Zit jij overdag op vage Franse sites en lees je daar toevallig dat er een keeper is overleden en dan doe je 'm in de Quiz? Is alleen maar een compliment hoor, knap hoe je de vragen steeds verzint, zijn altijd leuke vragenquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:06 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee? Hoe je bij de antwoorden komt? Of hoe ik op deze vragen kom?
Zit inderdaad vaak te speuren op internet. Op zoek naar oude logo's en ontstaansgeschiedenis van voetbalclubs. Als ik iets leuks tegenkom, gebruik ik het voor de quiz.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, hoe je aan de vragen komt. Zit jij overdag op vage Franse sites en lees je daar toevallig dat er een keeper is overleden en dan doe je 'm in de Quiz? Is alleen maar een compliment hoor, knap hoe je de vragen steeds verzint, zijn altijd leuke vragen![]()
Ja en met jou erbij zouden er het er 16 geweest zijn.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:18 schreef RayMania het volgende:
15 deelnemers, zozo. Goed bezig Beschouw!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |