quote:Re: Vragen aan de beauties
Hahaha ik haalde goeie punten ja, maar was niet de favoriet..
Ik heb gewoon een heel sterk karakter maar ben heel emotioneel.. Veel mensen snappen die combinatie niet, en zien het daarom als iets verkeerds of slecht, terwijl ik helemaal geen slechte persoon ben..
Ik ben niet perfect, maar ook gewoon menselijk net als iedereen.. En ik doe elke dag mn best om een goed mens te zijn en bij te leren, maar ook ik maak fouten, en daar leer ik dan wel van..
Vroeger was is echter best wel een nerd, ik liep achter de populaire mensen aan en niks was belangrijker dan hoge punten halen.. Ik werd ook echt gezien als een lelijke geek, die met macht en moeite erbij wilde horen maar wie het maar niet lukte.. Ik werd ook best veel gepest.. Later ben ik veel harder geworden en is dat veranded.. Ik nog nog wel erg veel achter de pc en heb zelfs spelletjes gespeeld als Diablo, runescape, counterstrike,.. Hahah
Ik heb nog best wat contact met mensen uit het programma, maar Drew, Goldie, Debbie en Cat beschouw ik echt als vriendinnen..
Van de jongens heb ik het meeste contact met Jeroen, Tijmen en Bram..
Groetjes xxx Selène
quote:
Ja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:01 schreef RuttieQ het volgende:
Is Runescape dat baggerspel wat gespeeld word door jongentjes van 9?
omdat zn account gehackt was oidquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:15 schreef Noorseviking het volgende:
Is dat niet dat spel waar zo'n ventje zichzelf voor ophing?
Hehe ja, omdat zijn beste vriend hem gehackt hadquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:15 schreef Noorseviking het volgende:
Jups, 2 jaar geleden, een 13 jarig gozertje uit Bunnik. Ik weet dat nog goed ja (hier komt toch een opa-verhaalquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:15 schreef Noorseviking het volgende:
Ik had laatst nog 10 miljoen verloren bij duel arena...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 03:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
screenshot is van The Underground Pass
hoe ik dat weet?....!!!!!!!!!
voordat ik stopte zat ik in de top 100 bij bijna allesquote:Op woensdag 17 oktober 2007 03:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
En dan met een mtih 2hquote:Op woensdag 17 oktober 2007 03:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
uh uhquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:33 schreef MASD het volgende:
[..]
voordat ik stopte zat ik in de top 100 bij bijna alles![]()
![]()
mijn sociale leven, wat doe je?
ik had daar een heel weekend voor nodig met de minimale levelsquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:31 schreef Strychnine het volgende:
[..]
En dan met een mtih 2h
Wat een kutquest was dat
Questcape
Hier nog een, ik ben volgens mij minimaal 100 keer gevallen, met agility begin de 50 geloof ik. Op een gegeven moment heb ik vrienden uit mijn lijstje laten komen om me eten en agility pots te komen brengenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik had daar een heel weekend voor nodig met de minimale levels
maar ik was wel een van de weinige lvl 65'ers met een Cape of Legends![]()
Naam?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:33 schreef MASD het volgende:
[..]
voordat ik stopte zat ik in de top 100 bij bijna alles![]()
![]()
mijn sociale leven, wat doe je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |