je moet je oma n's wat vaker wassenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:14 schreef Stabdogg het volgende:
iedereen kent het wel:
Oma's ruiken naar pis vermengt met wc verfrisser.
Hoe komt dit?
Stinken ze echt zo?
OF is het parfum voor oude vrouwen die ze allemaal gebruiken... ?
Sjabloontje ja. Nou ja, ik doe wel ff mee.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:26 schreef tong80 het volgende:
Normaal is Yvonne er als eerste bij om te reageren
mooi stukjequote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:24 schreef Synthesist het volgende:
Ik heb speciaal voor jullle een gedicht geschreven:
Vrouw
Als eerste worden de stringetjes op 12 jarige leeftijd gekocht
Vervolgens gaat er make up op, mannen worden opgehitst
Het slachtoffer (bruidegom) wordt getrouwd
Kinderen worden gebaard, haar wordt afgeknipt
Overgang... alles gaat hangen
Het einde van een tijdperk, eeuwige stank doet zijn intrede
ik moest lachenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:24 schreef Synthesist het volgende:
Vrouw
Ja, mijn oma wordt zo slecht behandeld. Zo in een enorm ruime nieuwbouw flat gestopt waar ze alles zelf lekker mag doen, een auto waarin ze rondrijdt, elke week bezoek krijgt van kinderen en kleinkinderen, elke maand reisjes maakt met de 3e jeugd club en net een 50 inch LCD in huis heeft laten plaatsen zodat ze goed de ondertiteling kan lezen bij haar national geographic channel films.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:28 schreef zoalshetis het volgende:
volgens mij behandelen jullie je oma's slecht. bejaardentehuis en zo. stakkers.
Dat zeg ik toch? 47-11quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:18 schreef Snien het volgende:
Ik zat vandaag in de bus en ik rook het weer. Die oue vrouwen lucht. Elke oude vrouw heeft dat, net alsof ze allemaal dezelfde verpauperde parfum hebben. Of een droge zure sloot.
DIep ... heel diep ...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:24 schreef Synthesist het volgende:
Vrouw
r&p ?quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:59 schreef Frappelsien het volgende:
Ik denk inderdaad dat de oma's uit bejaardentehuizen niet fris zullen ruiken omdat ze zich niet meer goed kunnen verzorgen.
Er misschien niet meer bij stil staan, oa ook omdat hun reukorgaan niet meer goed werkt.
De oma's die ik regelmatig dichtbij mij heb staan verbazen me juist omdat ze zo mild naar een simpel bloemen zeepje kunnen ruiken. Erg fris.. vooral als dat buiten is en er een frisse buitenlucht bij zit.
Geen zware zweetlucht, geen overdreven zwaar parfum
Mij valt juist op dat de meiden van rond de 25 vaker stinken, ze ruiken zo zwaar naar haarlak,goedkoop parfum,en soms ruik je zelfs een soort van make-up (foundation/poeder) lucht van ze afkomen![]()
Daar kan ik serieus van over mijn nek gaan, het is allemaal te sterk, het blijft zo lang hangen dat je bij je volgende zin gewoon een parfumwalm in je mond hebt![]()
Een goede neus is niet altijd even prettig..![]()
r&p?quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:42 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
r&p ?
Maar je hebt wel gelijk, die geur van haarlak en goedkope luchtjes is echt niet te verdragen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |