dit gaat niet over drugs of iets in die zin...
Mijn reis was van Nederland naar Wenen in Oostenrijk naar het meisje waar ik ziels veel van houd en dacht dat dit ook voor haar betekenis had.
Op vrijdag heb ik het vliegtuig genomen en kwam na ruim anderhalf uur aan in Wenen. Ik zocht me bagage bijelkaar en liep richting de hal waar me vriendin op me zou wachten. Zo gezegd zo gedaan en toen ik daar binnen kwam zag ik me vriendin staan alleen zag ze mij niets staan (ze herkende me niet) dus liep ik op haar af, toen zag ze wel dat ik het was en kreeg ik een dikke zoen. We gingen een sigaretje roken en daarna liepen we richting de trein omdat we richting het huis moesten waar ze verbleef. Tegen een uurtje of 12 kwamen we aan, de familie lag al te slapen omdat ze de volgende dag vroeg op ski vakantie zouden gaan en moesten we dus heel erg stil zijn.
De volgende ochtend gingen we er samen erg vroeg uit om de familie uit te zwaaien en om mij even voor te stellen aan de familie, we hadden beiden zeer slecht geslapen omdat we op een 1-persoons bed hadden gelegen. Ik ontmoete de 3 dochters van het gezin en natuurlijk ook de vader en de moeder en bedankte ze gelijk voor hun gast-vrijheid.
Nadat we ze hadden uitgezwaaid gingen we eten en daarna richting de stad Wenen (sectie 1). We bekeken mooie gebouwen, liepen gezellig hand in hand en alles voelde toppie, mijn vriendin liet me alles zien wat op die dag mogelijk was. Zo hebben we die middag veel gezien en dus in de stad door gebracht. Ook de volgende dag zaten we wederom in de stad en ik wou zoveel mogelijk mooie dingen fotograferen en ook mijn vriendin alleen zag ze daar weinig heil in mja het zei zo...
Op de 3e dag was alles nog fijn we liepen samen hand in hand overal naar toe en er was nog sprake van liefde van 2 kanten.. 's Avonds werdt ze gebeld door haar ex-vriend die ook in Oostenrijk zat. Heel toevallig waren hij en een vriend daar op vakantie (zo'n 500 km van Wenen af). Ik vond het gesprek en het idee niet erg leuk maar probeerde me der overheen te zetten. Maar na een halfuurtje dat ze nog steeds aan de telefoon zat was ik het een beetje zat, ze zat vrolijker aan de telefoon dan vrolijk met mij te zijn. Ik confronteerde haar met mijn gedachte: ik dacht/wist dat ze gewoon te grote gevoelens had voor haar ex-vriend. Maar op mijn vraag antwoorde ze Nee ook toen ik het nog een keer vroeg was het antwoord nee. Maar opeens was het huis te klein en wilde ze weg en moest ik weg. Ze gaf ook aan dat het gevoel dat we hier in Nederland samen hadden weg was oftewel ze zag geen liefde meer in mij. Ze wilde dat ik vertrok en jawel zo snel mogelijk, liefst een seconde nadat ik haar had geconfronteerd met mijn gedachte. Mijn vermoeden was erg groot dat ze wel naar haar ex-wou maar toch wilde ik haar vertrouwen en geloofde haar. Het werd er niet leuker op en zoals ze me recht in mijn ogen kon kijken in Nederland kon ze dat nu helemaal niet meer en dat deed me erg zeer.
Ze wilde dat ik naar huis ging om rust voor haar te crearen en haar ex-vriend zou dan vrijdag langs komen om even hallo te zeggen voordat hij weer terug ging naar Nederland. Mijn gevoel kon dit niet bevatten en alleen het idee dat ze bij haar ex in de armen zou vallen deed me erg pijn. De ticket die ik geboekt had stong op Zaterdag en deze kon ik niet veranderen op een andere datum.
Ze bleef volhouden dat ze niet meer om haar ex gaf of van hem hield. Reden daarvan was dat hij haar niet goed behandelde in de zin van aandacht, liefzijn etc etc etc. Uiteindelijk kwam het er uit dat het wel zo was en dat ik dus maar per direct naar huis toe moest. Genoeg geld hadden we samen wel voor een vliegticket maar niet genoeg om ook haar reis die ze opeens had geplanned naar haar ex te maken. Ik voelde me kut, verneukt en me hard leek van was dat aan het afstromen was.. maar toch wou ik graag dat mijn vriendin het beste kreeg en probeerde vanuit Wenen geld te regelen op alle mogelijke manieren maar er waren geen opties.
Samen hadden we 265 euro en zei had 50 nodig en ik zo'n 260 om terug te komen dus dat hadden we nooit gered. Ik kon me oren niet geloven, ik was overgekomen voor een meisje die eerst wist wat ze wou en daarna snel van me weg wou. 's avonds hadden we afgesproken dat ik alles zou proberen om terug te komen in Nederland zodat ik haar de kans kon geven om naar haar ex vriend te gaan.
Op de 4e dag werd ik vroeg wakker omdat ze de wekker had gezet en ik had nog maar amper geslapen omdat ik gewoon veel moest huilen en denken. Het kon niet zo, ik wou gewoon dat ze nog 1 dag bleef om mij op het vliegtuig te zetten. Want ik was/ben erg slecht in duits en ken Wenen voor geen meter. Dit was geen optie in haar ogen.
Ze zou en moest vandaag weg naar haar ex vriend want de trip zou zo'n 8 uur duren en dan zou hij haar terug brengen met de auto op vrijdag. Dit alles was gewoon voor haar om te checken of ze nog echt van hem hield (dat vertelde ze me), ze had me niet veel verteld over haar ex maar wel genoeg zodat ik zou weten dat hij niet een goed persoon zou moeten zijn zoals hij haar behandelde. Ook zei ze steeds dat een jongen zoals ik niet haar niet verdiende, oftewel ik was te goed voor haar. Ik deed er alles voor om haar blij te maken en haar op haar gemak te laten voelen maar alles wat ik probeerde had geen zin. Na een paar ruzietjes zei ze dat we daar bleven maar ze wou wel met haar spulletjes naar buiten en dat gaf me een slecht voorgevoel. Toen was het weer dat ze weg moest maar ik moest dan zeker weten dat ik voor vrijdag vertrokken was uit het huis van de familie, omdat deze niet moest/hoefte te weten dat ik daar alleen zat. Het enigste wat ik haar kon garanderen was dat ik me best zou doen om terug te komen naar Nederland, ookal zou dat erg moeilijk worden. Ze werdt bozer en bozer en ik downer en downer en had meer het gevoel dat ik gewoon ff geen zin meer had in me leven. Ik merkte op dat als ik niet terug kon en ik moest zwerven dat ik dan geen nut in me leven zag oftewel meer het idee had van *lemme die*. Dat was de druppel die de pan deed overstromen, ze schreeuwde dat ik het huis moest verlaten oftewel ze zette me in een onbekende stad in een onbekend land gewoon op straat. Ik ging voor de bank liggen want ik laat me natuurlijk niet zomaar het huis uit jagen en van de stress ging ik even liggen voor de bank in de woonkamer, ze riep steeds dat ik moest vertrekken en begon op eens met dingen naar me te smijten, dat liet me gebroken hart helemaal breken.
De pijn was zo groot zoals ik nog nooit had gevoeld, ik kon niet zien wat ik fout had gedaan of waar het de fout in was gegaan, maar de pijn was groot genoeg om me spullen te pakken en te vertrekken. Ik had van me ex vriendin een briefje gekregen waar een reis bureau zat waar ik een trip voor 199 euro kon boeken al zou dat met extra kosten veel meer worden maar daar had ze niet aan gedacht, dus viel die optie al uit. Met hulp van de politie in Wenen kon in een treinkaartje kopen naar Nederland.
Op het moment van schrijven zit ik in de trein naar Nederland. Nu van Wenen naar Duisburg Hbf waarna ik moet overstappen op de trein naar Amsterdam CS, hopend dat ik er kon komen.
Mijn hart is gebroken omdat ik dacht een volwassen, sterk inteligente meid te hebben gevonden maar zoals normaal was dit niet het geval.
Meis ik weet dat je dit leest, ooit en wil je zeggen dat er altijd een plekje in mijn hart blijft voor jou, dat ik met de schoppen die ik van jou heb gehad veel heb geleerd en eindelijk dingen zelf heb moeten regelen. Niet alles wat er gebeurd is is slecht en er waren meer mooie momenten dan de lelijke, al doen de lelijke meer pijn dan de mooie me nu goede gevoelens geven, de manier waarop je mij hebt behandeld was niet goed maar 't was iets dat je uit liefde hebt gedaan voor een ex..
Ik heb ook zo het gevoel dat je de kans niet hebt gekregen, want als je ex een beetje gevoel had had hij geweten dat hij je met rust had moeten laten, maar dit was niet het geval. Ook hoop ik echt dat je een jongen vind die jou een goed gevoel geeft en je om zijn vinger wind.
Chandler/VerdrietigMannetje singed off at 12.30 at
19:feb:2002
Ik heb veel geschreven omdat ik daarvan een beter gevoel kreeg lees hier alles wat ik heb geschreven..
quote:en dan nog meer textjes..
de liedjes die ik maakte
WhyWhy isn't love 4ever why is it so dificult, to find
the love that loves me back... whyyyyyyy?Why aint it easy and why does this hurt, Why doesn't
love be 4 eternityLove should be the best thing in love and not the
worst thing that can overcome. Breaking up isn't
easy and always gives alot of pains.Never i had this feeling, never i could cry. But
when i where near you my tears where be free.Alles dat ik je zeggen wil.
Alles dat ik je zeggen wil is dat ik van je houd,
je vrienden en mijn familie alles laat me koud.
Tis een gek gevoel en je weet wat ik bedoeld
maar nu is het zekers niet meer cool....Mijn tranen in mijn ogen, jou hand op me rug
het gevoel dat je me gaf, wil ik terug!Een olifant is geen mug maar toch lijkt mijn
liefde toch zo stugg.
Een goed bedoeld woordt wordt beantwoord als
een klap in je gezicht, ik voel me dood alsof
ik er niets van snap.Wat moet ik doen omdat gevoel van toen weer
terug te krijgen zonder je op een of andere
manier te bedrijgen.Jij houd van klam, jij houd van pijn
ookal is dat gevoel niet fijn.
Ik wou dat ik bij je kon zijn, de klapen
mogen vangen en je tranen mogen zijn.
Samen met jou in de liefde te verdwijnen.Ik weet niet wat je wil en het is zekers geen gelul
het gevoel van toen ziet er nu uit als een limoen.A broken heart can me fixed but the way of that
is a mixed..Tears of you and mee, a prair should be, the way i
deal with this.Het is niet niets om je te verliezen, al zou
ik echt liever voor iets anders kiezen. Meisje
waarom blijf je niet bij mij want op deze manier
wordt deze jongen nu even niet echt blij.Ik voel me als een doos, zo open maar ook zo loos.
Zonder inhoud heeft het geen nut om dicht te gaan,
Dit zei het zelfde over mijn bestaan.Jij gaf me power om te komen en nu om te gaan,
maar toch laat je deze doos echter liever staan.Met de beste bedoeldingen je ex..
Eerlijkheid neemt de tijd.
Het doet me pijn maar tevens voelt het fijn.
Dat je eerlijk bent en niet verwend.Dat waarheid moest gebracht worden al doet het me
zo pijn toch vind ik jou als meisje nu nog zekers
heel erg fijn.Ik ben gekomen, al zwevend op mijn dromen.
Toen kwam de klap en viel ik op mijn zak.
Lust en liefde is appart maar je weet je zit
nog steeds in mijn hart.
quote:Love ends but my life aint.. en het laatste wat ik hier mee wil is je pijn doen op een of andere manier maar dit is mijn werkerings process..
wat textjes die uit mijn hand vloeiden op moeilijke momenten - Feelings on this paper.This makes me so fucking down, this is no fun and
breakes my heart...... just lemme go back---
I'm feeling so cold but my heart is on fire,
the girl next to me is my desire.Hoping that the love never ends.
---
Ice melts, snow disappears but the fire in
my heart wil be 4 eternity---
The way my heart beats is like a song,
it will stop some dat but continue for
another one.---
Love is to give and get. Just the love we had
in our bed.---
We are so diffrent, but also the same.
I where hoping you would be my eternal flame.
Ikzelf heb ongeveer hetzelfde meegemaakt maar dan gewoon hier lekker in Twente en niet in Wenen enzo. In mindere mate heb ik het dus meegemaakt.
In ieder geval veel sterkte!!!
Teonanacatl
ze had wel gelijk, ze verdient jou niet.
Ik heb er van geleerd en heb zekers geen haat gevoelens, sterker nog voel zelfs nog liefde en pijn dat ze nu bij der ex (huidige?) vriend zit..
Het leven gaat door en vind het fijn dat jullie alleen zo positief reageren!..
Thank you all!
een ding... geef haar NOOIT meer een kans...
quote:Hier kan ik me bij aansluiten Chandler. Ontzettend kut voor je. Sterkte!
Op woensdag 20 februari 2002 10:39 schreef ElizabethR het volgende:
Chandler, heel veel sterkte met het verwerken. Jammer dat je het slachtoffer bent geworden van een egocentrisch type.
Damn kerel das hard....sterk...te erg voor woorden....weet niet meer wat ik moet zeggen na het lezen van dit verhaal...
Dit verhaal zal me nog wel even bijblijven....
Ik hoop dat je voorlopig nix van de liefde zal proeven...doe het voorlopig niet....neem niet zomaar een meisje om de andere te vergeten....doe het alsjeblieft niet...dat zal jou nekken.....
Het enige wat ik nu nog kan zeggen,...veel geluk verder in de wereld...en onthou 1 ding...hou van jezelf en blijf voorlopig heel erg egoistisch....denk alleen aan je zelf en ga dingen doen ....niet met andere mensen maar alleen...., probeer alleen op je voeten te staan....zonder steun....zonder ook maar iemand....dat is het enige wat je helpt....
Kerel.....geluk....
All the best m8!
Veel sterkte!
ShADoW
Vind het jammer en spijtig want had echt graag haar vervuld van de liefde die in me zit, maar op een of andere manier is het voor haar belangrijker dat iemand minder aandacht aan haar besteed dan visa versa, niet dat het erg is maar ik kan daar niet mee leven
Jij blijft wel nog aardig over haar (knap hoor! echt).
Nou ja...sterkte enzo.
Kijk ik zie het zo, dat de liefde tussen mij en haar is opgehouden dat kan... van mijn kant is de liefde er nog steeds maar een relatie moet liefde van 2 kanten hebben.. Dat haar ex vriend daar ook is in Oostenrijk is niet flex, maar hij had kunnen denken van tja het is uit en ze heeft een nieuwe vriend dus laat ik ze met rust... Haar liefde voor hem is gewoon zo groot dat ze de keuze heeft gemaakt om toch naar hem toe te gaan..
Liefde laat mensen soms rare beslissingen maken, of het nou goede / slechte zijn (in mijn geval een slechte) en kan me dus haar liefde voor haar ex voorstellen.
Alleen vind ik het jammer dat ze in een impulse gek is geworden op mij en niet eerst de rust heeft genomen om de relatie met hem aftesluiten.. Ik keur het niet goed maar kan me er wel wat bij voorstellen al doet het me erg veel pijn.
quote:It's just me... heb gewoon veel liefde in me en wil die kwijt aan een persoon waar ik echt gek op ben
Op woensdag 20 februari 2002 22:33 schreef Marloekoe het volgende:
Jezus..als was nou eens zo'n jongen als jij verliefd op mij!! Verdorie!
[offtopic]Cursus NL zou crewl zijn
[/offtopic]
Sterkte
om je een beetje te troosten!
Ja, sorry hoor; dit had ze ook eerder kunnen bedenken.
Vóordat jij eindelijk het geld bij elkaar had om naar Wenen te reizen. ![]()
En dan wilde je haar óok nog financieel helpen om haar naar haar ex te laten gaan. ![]()
En haar acties een beetje goed zitten praten, zucht....
Chandler, je bent écht te goed voor zulke meiden, sukkel!!
Toch een dikke kus.
Maar ik probeer positief te blijven en dat is eingelijk alles wat ik kan doen, tuurlijk doet het pijn maar als ik naar de leuke tijd terug kijk voelt het wat meer fijn!.
Dank jullie allemaal
doet me nog steeds veel pijn ![]()
Maar haat haar niet en dat voelt fijn, maar aan de andere kant voelt het kut dat ze weer bij der ex is
Ik kan alleen maar denken: "Wat een egoistisch takkewijf!
".
Zoals anderen al zeiden, ze verdient iemand als jou absoluut niet, al is dat misschien een dooddoener.
Daarbij vind ik trouwens ook dat ze het al HELEMAAL niet verdient dat jij haar hier en daar ook nog een beetje verdedigt. Ze heeft je ontzettend gemeen en zelfzuchtig behandeld en dat verdient wat mij betreft geen enkele vorm van respect.
Sterkte Chandler!
It's just life... and sucks now...
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 20:58 schreef Chandler het volgende:
Tja wat moet ik er over zeggen, tis mijn gevoel die alles heeft getyped... Ik blijf voor mezelf zo positief mogelijk maar soms wil het ff niet en dan ben ik weer helemaal down...It's just life... and sucks now...
quote:Daar ben ik het afentoe ook wel mee eens
Op donderdag 21 februari 2002 20:58 schreef Chandler het volgende:
Tja wat moet ik er over zeggen, tis mijn gevoel die alles heeft getyped... Ik blijf voor mezelf zo positief mogelijk maar soms wil het ff niet en dan ben ik weer helemaal down...It's just life... and sucks now...
Nog maals sterkte!
Ik wens je veel sterkte toe met et verwerken van zo een kolerestreek, want dat is het gewoon. Hoe je et oowk wend of keert.
verder nix te melden
Wat ze je geflikt heeft is in mijn ogen wel een enorme rukstreek want je reist een grote afstand voor haar en je heb alles voor haar over ... en dan krijg je op die manier ook nog eens een trap in je rug
....
* TheFluGuy wishes you good luck !
quote:
Op dinsdag 26 februari 2002 11:55 schreef kamagurka het volgende:
Wanneer leren jullie 't nou eens, vrouwen zijn niet aardig of je vriendje --> Conflicterende belangen enzo..
quote:Je moet je ziel en zaligheid niet aan een vrouw verkopen lieve jongen. Die doet er nl. het hare mee (eroverheen walsen is bij jou dus de optie geworden). Je kunt vrouwen nog zo leuk vinden, als je ze té leuk vind, you're fucked... Keep your distance, play it cool. Let HER come closer! * kama voelt zich de clichémachine vandaag
Op dinsdag 26 februari 2002 14:46 schreef Chandler het volgende:[..]
kan je dit eens uitleggen
quote:Wow, zoveel clichés krijg IK zelfs niet in een zin
Op dinsdag 26 februari 2002 17:42 schreef kamagurka het volgende:[..]
Je moet je ziel en zaligheid niet aan een vrouw verkopen lieve jongen. Die doet er nl. het hare mee (eroverheen walsen is bij jou dus de optie geworden). Je kunt vrouwen nog zo leuk vinden, als je ze té leuk vind, you're fucked... Keep your distance, play it cool. Let HER come closer! * kama voelt zich de clichémachine vandaag
Ook heb ik een leuk meiske ontmoet irl zonder inet die erg intressant is maar tja ik laat het lekker over me heen komen en neem vooral de tijd want heb geen zin om gelijk huisje boompje beesie te beginnen
quote:Sorrie Chandler... ik heb hier gewoon geen woorden voor!. Ik vind het echt gewoon een kutstreek wat ze je geflikt heeft! Dit heeft in de verste verte niets met liefde te maken! jezus!... wat zul jij je bedonderd voelen! Ik hoop voor je dat je hier op de een of andere manier lering uit weet te halen... ik bedoel te zeggen dat ik hoop dat deze rotsituatie ook iets positiefs heeft opgeleverd waar je wat aan hebt zodat je niet meer zo verschrikkelijk gekwetst zult worden in de toekomst!
Op woensdag 20 februari 2002 09:41 schreef Chandler het volgende:
Mijn reis....
Heel veel sterkte jongen en laat je er niet onder krijgen alsjeblieft!
Btw... de manier waarop je je gevoelens beschrijft is heel goed! ik hoop dat je hier genoeg steun vind om door te zetten. Ik hoop dat je de volgende keer iemand tegenkomt die jou dubbel en dwars waard is! want dit meisje was dat duidelijk niet! Sorrie als ik je hiermee kwetst maar zo hoort niemand met iemand om te gaan!
en alsjeblieft... ik heb wel eens gezegd in een ander topic dat hopen doet leven maar volgens mij zou dit dus echt valse hoop zijn... dus klamp je niet vast aan dit meisje... duidelijker als dit kan het niet zijn!
Ik wens je sterkte en een hele lieve vriendin toe!
doegie Chandler!
Wat een tering bitch dat ze je dat flikte, maar wat een sukkel ben jij dat je het toestond.
En dan nog dat je geld bij elkaar moest sprokkelen om naar huis te kunnen terwijl jullie samen genoeg hadden voor jouw reis... je geeft haar 50 euro om naar haar vriend toetekunnen... heb jij geen eer? Vindt je het fijn als men misbruik van je maakt ofzo!
Luister.. dit is je overkomen omdat je je zelf in de slachtoffer rol plaatste. Wat die hoer bij je flikte was lager dan laag, maar je hebt je wel als een sukkel opgesteld.
Adviesje.. tenzij je geen wraak neemt krijg je never genoegdoening en als je 50 bent dan zul je je nog rot voelen.. maar als je zelf een teringstreek uithaalt, dan voel je je weer een stuk beter, gegarandeert!!!
Heb je nog naakt foto's van haar? Zet het op kazaa!!
Als je het er bij laat zitten ben je een schande voor jezelf en voor alle andere ECHTE mannen.
Leer ervan, maar laat niet door die bitch op je kop zitten!!
Ik klink wat bot, maar ik meen het goed voor je!
Verder wil ik jullie nogmaals bedanken, het was niet fijn om zo terug naar NL te moeten maar heb er veel van geleerd en moest opeens alles zelf doen... dat was iets dat ik ook nog nooit had gedaan, was zelfs nog nooit een huis uit gezet dus dat was een hele ervaring, ook heb ik geleerd dat sommige vrouwen gewoonweg domme keuzes maken mja dat doen sommige mannen ook
..
Mja 't leven gaat door of het nu tof is of niet!
Was toen bang dat het de laatste keer zou zijn dat ik daar was, en had nog gelijk ook. Nu heeft ze alweer iemand anders.
Kut gevoel, maar het is waarschijnlijk beter dan de rest met je leven door te brengen met iemand die geen respect heeft voor andermans gevoelens.
Mijn verhaal is te lezen in de topic: 1 jaar en 8 maanden plots aan de kant gezet...
Je gaat me toch niet vertellen dat je het op je laat zitten he!!
Wraak is het woord hier.. Naaktfoto's op internet..
Diepste geheimen openbaar maken, intieme details van haar ezel gehijg tijdens de sex, alles wat maar kwetst!
Dat verhaal dat je op de grond ging liggen zodat je het huis niet werd uitgezet.. Serieus, ik behandel vrouwen met veel respect, mits ze dat ook bij mij doen!
Je hebt je schandalig laten behandelen en JIJ hebt dat laten gebeuren.
Je laat het toch niet echt op je zitten toch?
Of ben je echt zo'n watje....
quote:Hij is een beetje hard hierboven maar in de kern van de zin heeft hij wel gelijk. ik weet hoe je je voelt, ik had een vriendin waar ik echt stapelgek op was, nog nooit zoveel van iemand gehouden en die ging vreemd om vervolgens te zeggen dat ze al een week een ander had. In het begin dacht ik net als jij dat ze ok is en ze zeker geen trut (als je wilt mag je hier zelf een erger scheldwoord voor invullen) en ze het nog steeds waard is.
Op maandag 04 maart 2002 10:06 schreef Dieuw-lee het volgende:
Chandler, gozer...Je gaat me toch niet vertellen dat je het op je laat zitten he!!
Diepste geheimen openbaar maken, intieme details van haar ezel gehijg tijdens de sex, alles wat maar kwetst!Dat verhaal dat je op de grond ging liggen zodat je het huis niet werd uitgezet.. Serieus, ik behandel vrouwen met veel respect, mits ze dat ook bij mij doen!
Je hebt je schandalig laten behandelen en JIJ hebt dat laten gebeuren.Je laat het toch niet echt op je zitten toch?
Als je een tijdje verder bent en een beetje over haar heen bent gekomen zul je inzien dat zo'n bitch jou niet verdient en als ze zo doet dat ze effe lekker kan doodvallen. Zoals ze jou behandeld heeft id gewoon vreselijk grof en dat verdien je echt niet. Je mag best boos worden, das helemaal niet erg maar juist een logische reactie op zo'n ongelooflijke naaistreek
Succes in ieder geval en ook voor jou is er echt wel een lek meisje en dichterbij dan je denkt (iig dichterbij dan oostenrijk
)
quote:Hetzelfde hier, al ben ik er nog niet helemaal overheen en is het ook geen type voor buisje hoompje beeztje...
Op maandag 04 maart 2002 00:55 schreef Chandler het volgende:
Jah't was klote maar ben er eingelijk zo goed als overheen, het meisje waar het over gaat boeit me eingelijk niet zo veel en nu ik wat zelfstandiger ben geworden maak ik opeens wat meer vrienden en die houden me leuk bezig...Ook heb ik een leuk meiske ontmoet irl zonder inet die erg intressant is maar tja ik laat het lekker over me heen komen en neem vooral de tijd want heb geen zin om gelijk huisje boompje beesie te beginnen
Damn, I think I'm
She made it easy made it free
Made you hurt till you couldn't see
Sometimes it stops some times it flows
Baby that is how love goes
You will fly and you will crawl
God knows even angels fall
No such thing as you lost it all
And its a secret that no one tells
One day its heaven one day its hell
Its no fairy tale take it from me
Thats the way its supposed to be
You laugh you cry no one knows why
But ohh the thrill of it all
Your on the ride
You might as well open your eyes
verder heb ik er niet zoveel op te zegge dan sterkte ermee
Ik neem over een paar jaar wel een trouwe hond....
quote:En tot dan: ABUSE EM ALL!
Op maandag 04 maart 2002 11:15 schreef Tranceptor het volgende:
Ik neem over een paar jaar wel een trouwe hond....
quote:Do I hear my name.....??
Op maandag 04 maart 2002 11:26 schreef SharkWare het volgende:[..]
En tot dan: ABUSE EM ALL!
Nee, niet allemaal, 99,99%
en de rest hangen we apart
quote:HAHAHAHA!!
Op maandag 04 maart 2002 11:26 schreef SharkWare het volgende:[..]
En tot dan: ABUSE EM ALL!
Anyway, Chandler, jongen..
Wat ik daarboven schreef klinkt hard, maar ik meen het wel.
En als je de rest van mijn posts hier op Fok leest weet je dat dat de 1e keer is..
Dus neem geen aanstoot aan mijn advies maar probeer het maar eens na te leven. Neem wraak!
Stel, je doet iets echt heel gemeens, mischien krijg je dan spijt ervan.. maar die spijt voelt nog altijd beter dan leven met het gevoel dat je zo in de zeik bent genomen.
En dan ben je!
Dat typhuswijf heeft je een klote streek geflikt waar de honden geen brood van lusten. Als je niet in attitude verandert overkomt het je nog een keer.
Laat niet zo met je sollen, man!
Dat hele verhaal van je... een echte vent had dat dus niet gepikt he!
In naam van de "brotherhood of men". Kom voor jezelf op en laat niet zo met je sollen!!!
Hopelijk zie ik binnenkort gedetailleerde foto's op Kazaa of hier.
Neem eens een voorbeeld aan Oscar en zijn vriendin..
(zoek maar eens op Kazaa naar plaatjes met "dutch, student, wendy")
Tis een enorme kut streek.. maar nog lang niet zo erg als wat ze bij jou heeft gedaan.
Tis maar een voorbeeld.. je kan ook haar auto in de fik zetten ofzo, of haar 06 nummer bij de sexadvertienties in de telegraaf.. legio aan mogelijkheden. Wees creatief!
[Dit bericht is gewijzigd door Dieuw-lee op 04-03-2002 11:51]
quote:Ik bewaar mijn liefde wel voor iemand die het verdient, de rest is voor de haaien...
Op maandag 04 maart 2002 11:49 schreef Dieuw-lee het volgende:[..]
HAHAHAHA!!
My kind of humor!VERHAAL
quote:The rest is there to ABUSE!
Op maandag 04 maart 2002 11:50 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Ik bewaar mijn liefde wel voor iemand die het verdient, de rest is voor de haaien...
quote:Shit heb ik net het nummer van mijn ex weggeflikkerd en ik weet hem ook al niet eens meer (uit het oog, uit het hart)
Tis maar een voorbeeld.. je kan ook haar auto in de fik zetten ofzo, of haar 06 nummer bij de sexadvertienties in de telegraaf.. legio aan mogelijkheden. Wees creatief!
Auto had ze niet dus dat was al wat moeilijker maar ik heb haar wel teruggepakt hoor.
Chandler nogmaals veel sterkte jongen en ik hoop voor je dat je haar nooit meer ziet.
Def
quote:sorrie hoor.... hier ga ik even van over mijn nek!
Op maandag 04 maart 2002 10:06 schreef Dieuw-lee het volgende:
Chandler, gozer...Je gaat me toch niet vertellen dat je het op je laat zitten he!!
Diepste geheimen openbaar maken, intieme details van haar ezel gehijg tijdens de sex, alles wat maar kwetst!Dat verhaal dat je op de grond ging liggen zodat je het huis niet werd uitgezet.. Serieus, ik behandel vrouwen met veel respect, mits ze dat ook bij mij doen!
Je hebt je schandalig laten behandelen en JIJ hebt dat laten gebeuren.Je laat het toch niet echt op je zitten toch?
wat je dus bedoeld te zeggen is dat Chandler zich moet verlagen tot het niveau wat jij nu aanhaalt! oftewel hij moet zich gaan gedragen naar het geen hij zelf net zoveel verdriet van heeft gehad!
ik heb 4 opmerkingen hier voor!
1 Je moet kwaad nooit met kwaad vergelden.
2 Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet.
3 Voor zaken die in het verleden zijn geschied hoeft men nu geen maatregelen meer te nemen.
4 De boom van wraak draagt geen vruchten.
met andere woorden! Chandler heeft het niet nodig om wraak te nemen... Hij heeft de wijsheid in pacht en hoeft zich dus niet te verlagen tot dit niveau! anders zou hij zelf net zo'n eikel zijn als dat meisje, wat hem zo behandeld heeft, een trut is!
Dus Chandler mijn advies!... hoe pijnlijk en moeilijk ook... behoud je eigenwaarde! en wat dit betreft...
quote:denk eens na man... als je elkaar op deze manier denkt te moeten vernederen dan zijn de goede momenten die hij ook beweerd gehad te hebben ook niet waardevol genoeg geweest! en als ik Chandler mag geloven heeft ie wel degelijk ook leuke momenten met haar gehad! dit zou wel zo laf zijn als je iemand zijn/haar vertrouwen zo zou gaan schaden, ongeacht wat die persoon je ook heeft gedaan!
Naaktfoto's op internet..
Diepste geheimen openbaar maken, intieme details van haar ezel gehijg tijdens de sex, alles wat maar kwetst!
nee Chandler... hier zou ik geen gehoor aan geven! dit zijn in mijn ogen namelijk zeer loze acties die je pijn en verdriet echt niet verzachten of wegnemen!
neem zelf de juiste keuze maar! maar als ik jou een beetje inschat dan denk ik niet dat je dergelijke wraakakties nodig hebt!
sterkte nogmaals
Kijk, hebt een enorme vernedering ondergaan
Je kan het inderdaad op je laten zitten, maar ik durf te wedden dat je nu al hebt van "had ik dit maar gezegd of had ik dat maar gedaan". Dat gevoel wordt niet minder, je kan het hooguit wegstoppen.
Of... je haalt een vreselijke tering streek uit en betaald terug met gelijke munt.
Wellicht denk je achteraf, dat had ik niet moeten doen, maar over 5 jaar kan je om je eigen rotstreek lachen.. dat zul je nooit kunnen om wat jou is aangedaan als je nix terug doet.
De waanzinnige vernedering en het gezichtsverlies zal zich alleen herstellen wanneer je wraak neemt. En dan bedoel ik niet de afgang die je hebt ondergaan voor anderen, maar de afgang voor jezelf, want jij moet er mee leven.
Ik zeg je.. vereffen de rekening en je herstelt sneller.
Laat niet over je heen lopen
quote:Oh.. vuile schijnheil..
Op maandag 04 maart 2002 14:58 schreef Red-Ace het volgende:[..]
sorrie hoor.... hier ga ik even van over mijn nek!
wat je dus bedoeld te zeggen is dat Chandler zich moet verlagen tot het niveau wat jij nu aanhaalt! oftewel hij moet zich gaan gedragen naar het geen hij zelf net zoveel verdriet van heeft gehad!
Ga maar lekker van jezelf over je nek!
Chandler,
Wraak lost nix op, maar het krikt je eigenwaarde tenminste op.. als je dat al had natuurlijk, want anders had je je dit niet laten gebeuren.
Tijd om eens voor jezelf op te komen, gozer!
Maar.. je moet het natuurlijk zelf weten..
quote:Whatever you do ik denk dat het geen moer veranderd. Enigste wat wel helpt denk ik is om die nieuwe/oude vriend eens een bezoekje te brengen. Daar denk ik zelf ook ff aan
Op maandag 04 maart 2002 16:33 schreef Chandler het volgende:
Ik laat het zoals het is en heb geen zin om moeite te doen om wraak op wat voor wat voor manier te nemen dan... waarom niet?: het levert en lost niets op.
quote:Weet je, stel dat je die vriend van haar inelkaar zou rossen. Tis een teken van zwakte en die jongen kan er niks aan doen.. MAAAAARR..
Op maandag 04 maart 2002 16:45 schreef SharkWare het volgende:[..]
Whatever you do ik denk dat het geen moer veranderd. Enigste wat wel helpt denk ik is om die nieuwe/oude vriend eens een bezoekje te brengen. Daar denk ik zelf ook ff aan
Maarja, zal misschien niet helpen, maar dan heb je wel een leuke dag gehad.....
Maar ik heb je foto gezien en je lijkt me niet het type dat veel klaarspeelt in een knokpartij.. je zal het dus subtieler moeten aanpakken.
Ik heb wel wat tips voor je..
Heeft ze bijv. een hond?
Tis echt een tering lage nazi ratte streek, en ik weet dat ik weer boze reacties ga krijgen..
Maar via iets anders kan je iemand extra geestelijk verwonden... wraak lucht echt op!
Wie niet sterk is moet laf zijn!
quote:Jezus man!
Op woensdag 20 februari 2002 09:41 schreef Chandler het volgende:
Mijn reis
Vehaal..........
Ik heb i.i.g diep respect voor de manier waarop je ermee omgaat maar wil je toch een les megeven: Je zult best een aardige jongen zijn die heel goed en betrouwbaar is voor een meisje maar daarmee red je het helaas niet.......
Laat zien wie je bent,stel je eisen,wees consistent en laat absoluut niet over je heenlopen. Als een vrouw eenmaal jouw touwtjes in haar handen heeft ben je als een marrionet die ze (zoals dit keer) kei hard kan laten vallen waardoor jij een harde smakker maakt.
Respect en lief zijn is 1,jezelf profileren en niet over je heen laten lopen een tweede,maar net zo belangrijk.
Sucses! En als je de kans krijgt: kraak die sloerie he-le-maal af in het openbaar!.
hmmmm, ik dacht dat ik het soms lastig had met m'n liefdesdrama's ![]()
* wordt stil *
Ik zeg maar VVT - Voltooid verleden tijd.
Je bent echt een watje en ik zeg je.. vrouwen houden daar niet van.
Ookal beweren ze anders.. ze willen toch een echte vent.
Das ook de reden waarom jij in de steek bent gelaten.
Ik hoop toch dat je gauw een leuke vriendin vind!
quote:Ik weet oh zo goed wat je bedoelt,
Op maandag 04 maart 2002 20:51 schreef Chandler het volgende:
even als duidelijkheid ik neem geen wraak op welke manier dan ook, ze heeft het verpest voor haar zelf en mij. Het gene dat ik haar wou geven was liefde en ik weet als 1 van de beste dat ik daar aardig goed in ben en dat wanneer ik een vriendin heb die echt in paradise leeft... Tja kiest ze daar niet voor of voelt ze gewoon niet genoeg dan is het jammer voor zowel mij als haar..Ik zeg maar VVT - Voltooid verleden tijd.
lees dit topic maar eens Mijn vriendin is vreemdgegaan
Dat gaat (helaas) over mij en wat mijn ex me geflikt heeft.
ik dacht net als jij, ik ga geen wraak nemen, daar los je niks mee op maar van binnen liep het zo enorm aan me te knagen, het vrat me letterljk op en ik dacht echt dat ik gek werd. De laatste keer dat ik haar heb gezien heb ik haar echt helemaal de tering gescholden waar al haar vrienden bij waren (helaas was haar nieuwe vriend er toen nog niet) en stuk voor stuk liepen ze weg van haar toen ze hoorden wat ze mij geflikt had, daarna nog wat dingetjes tegen die nieuwe vriend verteld toen hij binnenkwam en die zag ik een half uur later met een ander gaan.
Oh mijn wraak was zo ongelooflijk zoet, daarna heb ik haar niet meer gezien en ik hoef die slet ook echt niet meer te zien.
Maar laat je niet zo in de zeik nemen jongen, kom op voor je eigenwaarde, vecht terug op jouw manier. Tegen mij werd ook gezegd zet naaktfoto's en details van haar op internet, das natuurlijk belachelijk en brengt jou in ergere problemen dan je wilt maar een beetje terugpakken mag echt wel hoor.
Dat bedoel ik dus!
Wraak lucht enorm op.
Praktijkvoorbeeldje hier..
quote:Punt 1. ik ben geen vuile schijnheil.
Op maandag 04 maart 2002 16:37 schreef Dieuw-lee het volgende:[..]
Oh.. vuile schijnheil..
Kijk is effe wat je hier post? Laat me es met RUST stomme BELG!Ga maar lekker van jezelf over je nek!
Chandler,
Wraak lost nix op, maar het krikt je eigenwaarde tenminste op.. als je dat al had natuurlijk, want anders had je je dit niet laten gebeuren.
Tijd om eens voor jezelf op te komen, gozer!Maar.. je moet het natuurlijk zelf weten..
en verder komt daar bij dat het topic waarin ik heb gereageerd wat je aanhaalde om ECHT iets heel anders is gegaan!
quote:dit si wat ik letterlijk heb geschreven voor jou duidlijkheid! Ik kan het niet uitstaan dat als een man, een vrouw, meisje of kind lastig valt! daar komt ook nog bij dat ik heb gezegd dat ik er "de neiging toe krijg om me met dergelijke zaken te bemoeien. en net zoals mijn reacties op dit topic van Chandler geef ik hier een reactie met mijn verstand en niet door middel van daadwerkelijk iemand te verbouwen zoals jij het nu laat over komen!
ik heb altijd de neiging om dit soort lui op te zoeken en dan $@$#$% te doen!
maar ja, je maakt het er vaak alleen maar erger mee als je je er op deze manier gaat bemoeien! dus dat doen we maar niet!
als je mij probeert in een hoek te drijven d.m.v. een reactie van mij op andere posts, dan denk ik dat je ze ook helemaal moet lezen en als je dat dan al doet, laat dan ook eens tot je doordringen wat die persoon bedoeld! want blijkbaar snap je dus niet wat ik heb bedoeld! ik heb daar in dat topic ook duidelijk aangegeven dat als ik me er mee zou bemoeien dat ik het dan alleen maar erger zou maken voor de persoon in kwestie en dat ik op zo'n moment dus mijn verstand gebruik (net zoals ik Chandler heb geadviseerd omdat te doen) en het dus niet doe!
Maar gelukkig ziet Chandler zelf ook al in dat wraak nemen geen zin heeft. is alleen maar een hoop verspilde energie die hij beter kan gebruiken om over zijn eventuele verdriet heen te komen en zijn leventje weer aangenaam te maken!
dus mocht je nog eens reageren... denk dan eerst eens na en benader het niet alleen maar negatief zoals in deze jou reakties op deze topic! ow ja ... nog wat.. omdat iemand niet reageerd zoals jij dat wilt of dat zou doen, dat wil nog niet zeggen dat hij/zij een watje is. soms ben je juist veel sterker als je bepaalde zaken juist met je verstand benaderd en heb je er zelf ook nog meer baad bij en kun je achteraf altijd zeggen dat je de eer aan jezelf gehouden hebt! mensen die zomaar als een dolle stier op iemand afrennen en die persoon in elkaar trappen of die persoon mega diep kwetsen omdat je je machteloos voelt staan, dat zijn in mijn ogen de watjes, want van bepaalde zaken op een verstandige manier op lossen hebben ze waarschijnlijk nog nooit gehoord dan! maar ja, da's puur mijn mening!
[Dit bericht is gewijzigd door Red-Ace op 05-03-2002 13:44]
quote:Hoi hoi Chandler...
Op dinsdag 05 maart 2002 13:22 schreef Chandler het volgende:
wraak nemen is inderdaad zeer flex maar lost niets op enuh ik ga er ook verder niet over door want vind het er niet leuker op worden zo.
ik kan me best voorstellen dat je soms de gedachten wel hebt gehad om daad werkelijk wraak, in welke vorm dan ook te nemen. Maar ben gewoon de verstandigste en laat je geen dingen opleggen die jou alleen maar zouden kunnen schaden! Ik bedoel maar... zelfs al zou je wraak nemen dan maak je het er voor jezelf alleen maar erger op omdat je juist verder moet met jezelf en als je dus energie blijft steken in iemand die jou gekwetst heeft dan is het dat zowiezo niet waard plus dat je dan niet bezig bent met het loslaten van die persoon! en zul je je dus nog wel ffuh gekwetst en verdrietig blijven voelen! iemand terug kwetsen is een teken van onmacht en onmacht maakt in mijn ogen weer een minder stabiel persoon van je! minder stabiel zijn heeft daarin tegen weer de bijwerking dat je bepaalde problemen niet of moeilijker op gelost krijgt of aan kunt... dus zoals ik het zie... word je er zelf geen haar beter van en das nou net WEL de bedoeling!
Chandler... bij alles wat je ook doet als het gaat om deze situatie! denk eerst aan je zelf want dat is de persoon die telt op dit moment!
ik kan het niet vaak genoeg zeggen! maar toch nog een keer sterkte!
Ook ik kan hiet niet uitstaan wanneer een man een vrouw of kind aanvalt, maar andersom vind ik ook niks.
Wanneer een vrouw een man zo vreselijk honds behandeld als bij Chandler is gebeurd, dan mag daar best op gereageerd worden. Ik zeg nergens dattie HAAR moet verbouwen, maar ik schrijf dattie haar geestelijk moet verwonden, zoals bij hem is gebeurd.
Mijn advies aan Chandler is gebaseerd op het volgende..
Chandler moet verder met zijn leven.. maar de vernedering is ernstig, het duurt lang voor je over zo'n vernedering heen bent. Eigenlijk heeft hij een schuld lopen, een rekening die hij moet afbetalen.. Die schuld neemt hij mee in zijn verdere leven(emotioneel gezien) Wanneer hij die rekening heeft vereffend en zijn schuld heeft afbetaald kan hij weer verder met zijn leven en de vernedering opzij zetten.
Trouwens, zo werkt het in het "echte" leven ook..
Straffen van misdadigers is van oudscher bedoelt ter genoegdoening van het slachtoffer..
Dat ik bot post hier is omdat Chandler eigenlijk een schop onder zijn reet nodig heeft en niet zo'n fokking kneus moet zijn..
quote:Kijk nu pas heb ik voor de eerste keer in dit topic het idee dat je wel overwogen een reactie geeft en dat dan ook gelijk op een veel duidelijkere manier doet! Op deze manier kom je in mijn ogen verder en snap ik ook beter hoe jij je zelf zou voelen in zo'n situatie! maar vind je het zelf niet een beetje vreemd dat als je jezelf zo verschrikkelijk vernederd of gekwetst voelt dat je dan maar het zelfde terug moet gaan doen! dat maakt je als persoon zijnde dan toch alleen maar net zo slecht en minderwaardig?! en das denk ik niet waar het om gaat! ik kan me daarintegen best voorstellen zoals ik al gezegd heb dat er van die gevoelens zouden zijin,... tuurlijk, ik denk dat ik ze zelf ook wel zou hebben... maar het daadwerkelijk doen is dan gelijk weer zo'n ander verhaal en "daar" ligt dus het daadwerkelijke verschil tussen Chandler en dat meisje!
Op dinsdag 05 maart 2002 13:41 schreef Dieuw-lee het volgende:
Red-ace,Ook ik kan hiet niet uitstaan wanneer een man een vrouw of kind aanvalt, maar andersom vind ik ook niks.
Wanneer een vrouw een man zo vreselijk honds behandeld als bij Chandler is gebeurd, dan mag daar best op gereageerd worden. Ik zeg nergens dattie HAAR moet verbouwen, maar ik schrijf dattie haar geestelijk moet verwonden, zoals bij hem is gebeurd.Mijn advies aan Chandler is gebaseerd op het volgende..
Chandler moet verder met zijn leven.. maar de vernedering is ernstig, het duurt lang voor je over zo'n vernedering heen bent. Eigenlijk heeft hij een schuld lopen, een rekening die hij moet afbetalen.. Die schuld neemt hij mee in zijn verdere leven(emotioneel gezien) Wanneer hij die rekening heeft vereffend en zijn schuld heeft afbetaald kan hij weer verder met zijn leven en de vernedering opzij zetten.Trouwens, zo werkt het in het "echte" leven ook..
Straffen van misdadigers is van oudscher bedoelt ter genoegdoening van het slachtoffer..Dat ik bot post hier is omdat Chandler eigenlijk een schop onder zijn reet nodig heeft en niet zo'n fokking kneus moet zijn..
maar ja, er valt best wel wat te zeggen voor beide kanten denk ik ... al bekijkt iedereen dat weer anders! en das maar goed ook denk ik! meelopen met de mening van een ander zonder er zelf een te hebben is nooit echt iets geweest wat ik bewonderenswaardig vond!
quote:Okey ik ben voor me gevoel vernederd, ik ben uithuis gezet en op me hart getrapt maar heb wel ergere dingen mee gemaakt ook is het zo dat ik gewoon te snel die kant op ben gegaan zonder er rekening mee te houden dat haar ex toch nog iets in haar leven speelde...
Op dinsdag 05 maart 2002 13:41 schreef Dieuw-lee het volgende:
Red-ace,Ook ik kan hiet niet uitstaan wanneer een man een vrouw of kind aanvalt, maar andersom vind ik ook niks.
Wanneer een vrouw een man zo vreselijk honds behandeld als bij Chandler is gebeurd, dan mag daar best op gereageerd worden. Ik zeg nergens dattie HAAR moet verbouwen, maar ik schrijf dattie haar geestelijk moet verwonden, zoals bij hem is gebeurd.Mijn advies aan Chandler is gebaseerd op het volgende..
Chandler moet verder met zijn leven.. maar de vernedering is ernstig, het duurt lang voor je over zo'n vernedering heen bent. Eigenlijk heeft hij een schuld lopen, een rekening die hij moet afbetalen.. Die schuld neemt hij mee in zijn verdere leven(emotioneel gezien) Wanneer hij die rekening heeft vereffend en zijn schuld heeft afbetaald kan hij weer verder met zijn leven en de vernedering opzij zetten.Trouwens, zo werkt het in het "echte" leven ook..
Straffen van misdadigers is van oudscher bedoelt ter genoegdoening van het slachtoffer..Dat ik bot post hier is omdat Chandler eigenlijk een schop onder zijn reet nodig heeft en niet zo'n fokking kneus moet zijn..
Maar aan de andere kant heb ik er van geleerd, ik ben volwassener geworden en heb iets veel beters gevonden dan dat ik daar had... Ik kan nu mijn liefde volop geven zonder dat ik daar voor op me kloten krijg.. ![]()
Laten we het verleden houden zoals die was en de toekomst met plezier tegemoet kijken, dat wat gewoon voor mij de beste beslissing..
Peace!
quote:* Red-Ace is a little bit proud of u i guess!
Op dinsdag 05 maart 2002 13:55 schreef Chandler het volgende:[..]
Okey ik ben voor me gevoel vernederd, ik ben uithuis gezet en op me hart getrapt maar heb wel ergere dingen mee gemaakt ook is het zo dat ik gewoon te snel die kant op ben gegaan zonder er rekening mee te houden dat haar ex toch nog iets in haar leven speelde...
Maar aan de andere kant heb ik er van geleerd, ik ben volwassener geworden en heb iets veel beters gevonden dan dat ik daar had... Ik kan nu mijn liefde volop geven zonder dat ik daar voor op me kloten krijg..
Laten we het verleden houden zoals die was en de toekomst met plezier tegemoet kijken, dat wat gewoon voor mij de beste beslissing..
Peace!
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 14:07 schreef Red-Ace het volgende:[..]
* Red-Ace is a little bit proud of u i guess!
quote:Gozer.. je hebt NOG ergere dingen meegemaakt
Op dinsdag 05 maart 2002 13:55 schreef Chandler het volgende:[..]
Okey ik ben voor me gevoel vernederd, ik ben uithuis gezet en op me hart getrapt maar heb wel ergere dingen mee gemaakt
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 15:04 schreef IndoGuyver het volgende:
nog ergere dingen meegemaakt? holy shit......Def
Vindt het erg kut voor je, maar idd, je hebt het zelf toegestaan... Zonder je er zelf echt erg in had waarschijnlijk maar dan weet je dat voor de volgende keer (ik heb ook iets wat hier sterk op lijkt meegemaakt).
Verder heb ik er weinig over te zeggen behalve "vrouwen... *zucht*". Suc6.
Dat je geen wraak neemt.....dat bepaal je zelf.....spreekt alleen maar in je voordeel....en hiermee laat je zien dat je een goed mens bent...en dat maakt je nog geen watje!
Ik als vrouw zijnde......het zou mij meer kwetsen als ik geen reactie kreeg.....dan dat iemand wraak gaat nemen....
Dus alle bullshit reaktie's dat je wraak moet nemen.....slaan nergens op.....
Je bent in mijn ogen geen watje maar een volwassen man..met heel veel liefde om te geven....en je zult het zeker terug krijgen....
Remember.......wat je uitstraalt ontvang je terug!
Zo sprak zij wijs.....maar dat mag ook want ik ben 40 jaar.....en heb ook al het nodige meegemaakt.
Nogmaals petje af voor je.......en blijf wie je bent.
Ik wens je je veel geluk met je nieuwe meisje......ze boft met jou....
quote:Ik denk niet dat dat wijf zich ueberhaupt interesseert voor zijn gevoelens. En dan lijkt me wraak beter dan niks zeggen en weglopen.
Op dinsdag 05 maart 2002 15:50 schreef cos-micV het volgende:
[verhaal]
quote:Dan zal zijn wraak....ook niets met haar doen..
Op dinsdag 05 maart 2002 16:15 schreef SharkWare het volgende:[..]
Ik denk niet dat dat wijf zich ueberhaupt interesseert voor zijn gevoelens. En dan lijkt me wraak beter dan niks zeggen en weglopen.
quote:Dat is dus niet waar. Je mist de essentie.
Op dinsdag 05 maart 2002 16:28 schreef cos-micV het volgende:[..]
Dan zal zijn wraak....ook niets met haar doen..
Dus is wraak verspilde energie...
Wraak als therapie..
quote:Het doet ook niks met haar maar met hem. Hij kan ff zijn gevoelens de vrije loop laten gaan. Daarna voelt hij zich denk ik wel beter...
Op dinsdag 05 maart 2002 16:28 schreef cos-micV het volgende:[..]
Dan zal zijn wraak....ook niets met haar doen..
Dus is wraak verspilde energie...
quote:Chandler heeft in 1 van de andere topics al laten weten dat hij zich beter voelt ..
Op dinsdag 05 maart 2002 16:32 schreef SharkWare het volgende:[..]
Het doet ook niks met haar maar met hem. Hij kan ff zijn gevoelens de vrije loop laten gaan. Daarna voelt hij zich denk ik wel beter...
en denk nu wel dat het meiske waar het over gaat hard op der kut getrapt is..
quote:makkelijk te verklaren.. jij bent diegene die haar teveel aandacht geeft en lief voor haar bent.. haar vriend weet haar sexueel op te winden en jij haar niet.. Jij doet alles voor haar ze wil dat jij haar stuurt in plaats van haar altijd de zin te geven.. zij zal jou dus gebruiken en je krijgt er geen respect door..
Ze bleef volhouden dat ze niet meer om haar ex gaf of van hem hield. Reden daarvan was dat hij haar niet goed behandelde in de zin van aandacht, liefzijn etc etc etc. Uiteindelijk kwam het er uit dat het wel zo was en dat ik dus maar per direct naar huis toe moest.
[Dit bericht is gewijzigd door cenobite op 06-03-2002 03:57]
quote:Yes! Hier stem ik ook voor. De KEIHARDE AANPAK!
Op woensdag 06 maart 2002 03:42 schreef cenobite het volgende:[..]
makkelijk te verklaren.. jij bent diegene die haar teveel aandacht geeft en lief voor haar bent.. haar vriend weet haar sexueel op te winden en jij haar niet.. Jij doet alles voor haar ze wil dat jij haar stuurt in plaats van haar altijd de zin te geven.. zij zal jou dus gebruiken en je krijgt er geen respect door..
Die ex zal "haar misbruiken" en ze komt weer terug naar jou om uit te huilen.. jezus man kom eens op voor jezelf.. zeg dat je dit gedrag niet tolereert!!
Enne je had niet jaloers moeten reageren toen ze haar ex belde.. je had beter grenzen moeten stellen.. en dit kenbaar moeten laten maken.. Als zij dit doet, dan gebeurd er dat (sanctie).. Zo willen alle vrouwen behandeld worden duh.. het is gewoon een spelletje waar ze op kickt.. vrouwen laten zich leiden door emoties, niet door de dingen die ze zegt..
quote:Potverdomme wat een waarheid weer..
Op woensdag 06 maart 2002 03:42 schreef cenobite het volgende:[..]
makkelijk te verklaren.. jij bent diegene die haar teveel aandacht geeft en lief voor haar bent.. haar vriend weet haar sexueel op te winden en jij haar niet.. Jij doet alles voor haar ze wil dat jij haar stuurt in plaats van haar altijd de zin te geven.. zij zal jou dus gebruiken en je krijgt er geen respect door..
Die ex zal "haar misbruiken" en ze komt weer terug naar jou om uit te huilen.. jezus man kom eens op voor jezelf.. zeg dat je dit gedrag niet tolereert!!
Enne je had niet jaloers moeten reageren toen ze haar ex belde.. je had beter grenzen moeten stellen.. en dit kenbaar moeten laten maken.. Als zij dit doet, dan gebeurd er dat (sanctie).. Zo willen alle vrouwen behandeld worden duh.. het is gewoon een spelletje waar ze op kickt.. vrouwen laten zich leiden door emoties, niet door de dingen die ze zegt..
AMEN!
quote:Ik snap sowieso niet dat je daar "intrapt"
Op dinsdag 05 maart 2002 23:25 schreef Chandler het volgende:
Krijg ik net een mailtje dat ik mischien haar icq zou gebruikenik heb hier geen zin meer in dus heb haar op ignore gezet en haar daarvoor ff een nice life gewenst zoals ze me dat ook al wenste... hoop dat dat afgelopen is 4 ever
..
en denk nu wel dat het meiske waar het over gaat hard op der kut getrapt is..
quote:Denk dat ze hard op haar kut GEBONKT wordt door haar nieuwe/oude lover.
Op dinsdag 05 maart 2002 23:25 schreef Chandler het volgende:en denk nu wel dat het meiske waar het over gaat hard op der kut getrapt is..
Do something about it.
Chandler, je bent op een hele klotemanier behandeld door dit meisje, en daar mag je je zeker rot en ellendig over voelen, maar ik ben blij dat je je niet verlaagt tot allerlei onzinnige toestanden. Samen met Red-Ace ben ik trots op je ![]()
Voor Dieuw-Lee (ofzoiets) het volgende: de hele vernedering zoals jij het maar blijft noemen en de manier waarop jij erover tegen Chandler praat vind ik nog veel pijnlijker en bewust bedoeld om te vernederen dan wat het meisje gedaan heeft. Hou nou eens op met die vuilspuiterij en het belachelijk oproepen tot wraak...met mensen als jij zal het leven altijd nog ellendiger en moeilijker blijven dan het al is...
quote:Hij zegt het misschien allemaal een beetje hard maar er zit een kern van waarheid in.........
Op woensdag 06 maart 2002 14:48 schreef miss_sly het volgende:
Als mosterd na de maaltijd, heb veel van het verhaal niet meegekregen, maar ik wil toch even iets kwijt.Chandler, je bent op een hele klotemanier behandeld door dit meisje, en daar mag je je zeker rot en ellendig over voelen, maar ik ben blij dat je je niet verlaagt tot allerlei onzinnige toestanden. Samen met Red-Ace ben ik trots op je
Voor Dieuw-Lee (ofzoiets) het volgende: de hele vernedering zoals jij het maar blijft noemen en de manier waarop jij erover tegen Chandler praat vind ik nog veel pijnlijker en bewust bedoeld om te vernederen dan wat het meisje gedaan heeft. Hou nou eens op met die vuilspuiterij en het belachelijk oproepen tot wraak...met mensen als jij zal het leven altijd nog ellendiger en moeilijker blijven dan het al is...
quote:Ik kan hier maar 1 ding op zeggen: Amen.
..snip..
quote:Tja de waarheid is nu eenmaal hard en zo breng ik het ook.
Hou nou eens op met die vuilspuiterij en het belachelijk oproepen tot wraak...met mensen als jij zal het leven altijd nog ellendiger en moeilijker blijven dan het al is...
quote:Chandler, gozer.. Het draait hier allemaal om jou maar je post hier weinig.
Op woensdag 06 maart 2002 14:50 schreef Chandler het volgende:[..]
Ik kan hier maar 1 ding op zeggen: Amen.
Maar vertel eens eerlijk..
Vind je niet dat je wat meer als een echte kerel had moeten optreden toen in Oostenrijk?
En de hoofdvraag..
Zou je het niet geweldig vinden als je vriendin op haar blote knieen naar je terugkwam en dat je, waarbij iedereen bijstaat, op de grond kan spugen en haar kan afwijzen?
Je zou je dan beter voelen toch?
quote:wraak heeft geen helende werking. wraak vraagt van je om negatieve gevoelens en gedachten 'levend' en aanwezig te houden. Je kunt beter je leven oppakken, proberen je verdriet en ellende en desnoods vernedering te verwerken en dan op een positieve manier met je leven door te gaan.
Op woensdag 06 maart 2002 15:00 schreef Dieuw-lee het volgende:[..]
Tja de waarheid is nu eenmaal hard en zo breng ik het ook.
Voor je gaat blaten moet je eerst even kijken waarom ik tot wraak oproep. Ik denk oprecht dat het een helende werking zal hebben en eigenwaarde weer opkrikt. Ik spreek over Chandlers situatie dus.
en je roept Chandler op tot het zijn van een 'echte man'...wat is een echte man in jouw ogen dan wel?
quote:kap nou eens ffuh man! Chandler heeft allang aangegeven hoe hij er mee om wilt gaan en dat ie er zefl ook over op wilt houden! ...dus laat het nou maar gewoon lekker voor wat het is!
Op woensdag 06 maart 2002 15:34 schreef Dieuw-lee het volgende:[..]
Chandler, gozer.. Het draait hier allemaal om jou maar je post hier weinig.
Vind je niet dat je wat meer als een echte kerel had moeten optreden toen in Oostenrijk?En de hoofdvraag..
Zou je het niet geweldig vinden als je vriendin op haar blote knieen naar je terugkwam en dat je, waarbij iedereen bijstaat, op de grond kan spugen en haar kan afwijzen?Je zou je dan beter voelen toch?
cya!
quote:Wraak heeft voor jou dus geen helende werking.
Op woensdag 06 maart 2002 15:56 schreef miss_sly het volgende:[..]
wraak heeft geen helende werking. wraak vraagt van je om negatieve gevoelens en gedachten 'levend' en aanwezig te houden. Je kunt beter je leven oppakken, proberen je verdriet en ellende en desnoods vernedering te verwerken en dan op een positieve manier met je leven door te gaan.
ER is nog nooit iemand beter geworden van het warm houden van nare negatieve gevoelens...en je roept Chandler op tot het zijn van een 'echte man'...wat is een echte man in jouw ogen dan wel?
Verder.. wat een echte vent had gedaan in zijn geval?
In de eerste plaats al het gezamelijke geld in beslag nemen en met opgeheven hoofd naar huis gegaan.
En niet op de grond rollen en het geld verdelen zodat vriendin-lief zich kan laten neuken door een ander.
Als je als vent nog niet eens jezelf kan beschermen, hoe moet je dat dan doen voor ander?
Alles begint bij jezelf!
quote:Gozer,
Op woensdag 06 maart 2002 16:06 schreef Red-Ace het volgende:[..]
blabla
Ik reageer maar op iemand die mij een vraag stelt.
quote:nee dat deed je niet.
Op woensdag 06 maart 2002 16:15 schreef Dieuw-lee het volgende:[..]
Gozer,
Ik reageer maar op iemand die mij een vraag stelt.
Eerst reageerde je op mijn post en later vond je het nodig nogmaals een oproep te doen aan Chandler om wraak te nemen en een man te zijn.
Laat hem. Iedereen gaat anders met zaken om; gelukkig gaan er niet al te veel mensen op jouw manier met dingen om...ik zou nog bang worden om het met je oneens te zijn, uit angst voor wraakacties ofzo. je bent in mijn ogen een heel eng mannetje. Ik ga dus ook verder niet met je in discussie, dus als je geen reply meer krijgt: ik wens hierover niet verder met je te praten en ik hoop dat niemand dat verder doet, zodat jou oproepen aan dovemansoren gericht zijn.
Def
quote:Je vraagt me wat en ik antwoord.
Op woensdag 06 maart 2002 16:19 schreef miss_sly het volgende:[..]
Blaaaaat
en idd, hij ratelde het wederom weer allemaal op vandaar ook mijn laatste reactie op hem omdat ik het ook een keertje zat was! dus ik sluit me graag aan bij jou clubje genaamd "Ignore Dieuw-Lee in dit topic van Chandler"!
doegie!!!
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Red-Ace op 06-03-2002 16:29]
quote:Ik ben het anders -tot op zekere hoogte- met Dieuw-lee eens. Als je zo'n bitch over je laat lopen, dan verlies je je zelfrespect pas ECHT. Een gepaste mate van wraak nemen lucht lekker op, en laat die bitch zien dat ze niet zomaar met d'r vriendjes kan spelen.. dus in dat opzicht is het nog heel erg sociaal verantwoord ook!
Op woensdag 06 maart 2002 16:19 schreef miss_sly het volgende:[..]
nee dat deed je niet.
Eerst reageerde je op mijn post en later vond je het nodig nogmaals een oproep te doen aan Chandler om wraak te nemen en een man te zijn.
Laat hem. Iedereen gaat anders met zaken om; gelukkig gaan er niet al te veel mensen op jouw manier met dingen om...ik zou nog bang worden om het met je oneens te zijn, uit angst voor wraakacties ofzo. je bent in mijn ogen een heel eng mannetje. Ik ga dus ook verder niet met je in discussie, dus als je geen reply meer krijgt: ik wens hierover niet verder met je te praten en ik hoop dat niemand dat verder doet, zodat jou oproepen aan dovemansoren gericht zijn.
quote:sociaal verantwoord?
Op woensdag 06 maart 2002 16:28 schreef PsyClone het volgende:[..]
Ik ben het anders -tot op zekere hoogte- met Dieuw-lee eens. Als je zo'n bitch over je laat lopen, dan verlies je je zelfrespect pas ECHT. Een gepaste mate van wraak nemen lucht lekker op, en laat die bitch zien dat ze niet zomaar met d'r vriendjes kan spelen.. dus in dat opzicht is het nog heel erg sociaal verantwoord ook!
de beste wraak is laten zien dat ze je misschien wel gekwetst maar niet gebroken hebben en dat jij toch wel een gelukkig leven kunt leiden zonder de persoon die je dat heeft aangedaan.
quote:Toepasselijk
Bye bye love
Bye bye happiness
Hello loneliness
I think I'm gonna cry
Bye bye love
Bye bye sweet caress
Hello emptiness
I feel like I could die
Bye bye, my love, goodbyeThere goes my baby
With someone new
She sure looks happy
I sure am blue
She was my baby
Till he stepped in
Goodbye to romance
That might have beenBye bye love
Bye bye happiness
Hello loneliness
I think I'm gonna cry
Bye bye love
Bye bye sweet caress
Hello emptiness
I feel like I could die
Bye bye, my love, goodbyeI'm through with romance
I'm through with love
I'm through with counting
The stars above
And here's the reason
That I'm so free
My loving baby
Is through with meBye bye love
Bye bye happiness
Hello loneliness
I think I'm gonna cry
Bye bye love
Bye bye sweet caress
Hello emptiness
I feel like I could die
Bye bye, my love, goodbye
quote:D-L zegt gewoon wat-ie denkt. Is niks mis mee. Ik denk dat iedereen daar meer aan heeft dan dat zoetsappige meekwelen met Chandler hoe zielig-ie wel niet is. Sommige dingen die D-L zegt zijn gewoon keihard.. maar daarom niet minder waar. Zoals Chandler het nu heeft 'opgelost' is die bitch de winnaar. Dat is toch fokking onrechtvaardig??
Op woensdag 06 maart 2002 16:26 schreef Red-Ace het volgende:blaatverhaal
quote:Ach.. zoals ik al zei.. een gepaste mate van wraak is lekker, en dat is ook de basis van D-L's betoog. En daarin ben ik het met hem eens. Dat ik het wellicht iets subtieler en minder.. eh.. FYSIEK zou aanpakken is een tweede. Maar wraak is goed in zo'n geval. Anders gaat die bitch gewoon verder met het mentaal verneuken van d'r vriendjes.
Op woensdag 06 maart 2002 16:31 schreef miss_sly het volgende:[..]
sociaal verantwoord?
iemand een ziekte proberen te geven (chlamydia had ie het over), iemands hond ziekmaken, iemand in elkaar rossen, naaktfoto's op internet?? dat is gewoonweg ziek!de beste wraak is laten zien dat ze je misschien wel gekwetst maar niet gebroken hebben en dat jij toch wel een gelukkig leven kunt leiden zonder de persoon die je dat heeft aangedaan.
Als iemand je slaat, sla je dan terug????
Als iemand je emotioneel kwetst, kwets je hem dan terug????
De manier die D-L aangeeft is te hard vind ik maar een bepaalde vorm van wraak lijkt me toch wel gepast.
Def
quote:Nee dit vind ik geen gezonde omgang met mensen, ik verwacht ook niet van anderen dat ze mij iets aandoen (oftewel pijn) en zal dat zekers een ander niet willen aandoen wat ze ook hebben gedaan...
Op woensdag 06 maart 2002 15:34 schreef Dieuw-lee het volgende:[..]
Chandler, gozer.. Het draait hier allemaal om jou maar je post hier weinig.
Vind je niet dat je wat meer als een echte kerel had moeten optreden toen in Oostenrijk?En de hoofdvraag..
Zou je het niet geweldig vinden als je vriendin op haar blote knieen naar je terugkwam en dat je, waarbij iedereen bijstaat, op de grond kan spugen en haar kan afwijzen?Je zou je dan beter voelen toch?
Ik zie het maar zo ze heeft me pijn gedaan en dat vond ik niet fijn dus is het geen vriendin meer van mij op welke manier dan ook. Mja ik ga hier verder ook niet op in want vind wraaknamen maar sneue ideeën.
verder peace en post lekker verder ![]()
quote:Geen haar op me hoofd die er aan denkt ooit wraak te nemen
Op woensdag 06 maart 2002 16:48 schreef IndoGuyver het volgende:
inderdaad, dis echt zo'n geval waarin die ex niet MAG winnen! En ach, fysiek, dat hoeft helemaal niet, mentaal is beter, net zoals bij Chandler zelf is gedaan. Gaat die ex van die bitch nog moeilijk doen, dan kun je fysiek wraak nemen. Alleen laten weten dat je gekwetst bent dat helpt toch geen ene reet? Dat wijf lacht em hard uit!Def
of ga gezellig verder in dit topic Wraak?
quote:als jou zelfrespect van een ander afhankelijk is dan denk ik dat je je nog nooit zelf respect hebt gehad! zelf respect krijg je namelijk niet van een ander maar geef je je zelf en dat doe je dan niet door middel van de eikel uit te hangen!
Op woensdag 06 maart 2002 16:28 schreef PsyClone het volgende:[..]
Ik ben het anders -tot op zekere hoogte- met Dieuw-lee eens. Als je zo'n bitch over je laat lopen, dan verlies je je zelfrespect pas ECHT.
quote:zoals al eerder gezegd! in mijn ogen ben je pas echt een vent als je jezelf staande weet te houden in een situatie zoals die van Chandler zonder dat je jezelf daarbij hoeft te velagen tot het niveau van je tegenstander (in dit geval een meisje) Ik denk ook dat het het desbetreffende meisje er juist een kick uit zou halen als Chandler zou laten merken dat ie erg veel pijn en verdriet heeft door haar! ze zou hierdoor namelijk de indruk kunnen krijgen dat hij van haar afhankelijk is en dat is dus niet zo! dus door juist niet te reageren (wraak te nemen) maak je haar juist duidelijk dat er niet met je valt te sollen omdat zijn leven nu gewoon doorgaat zonder dat ie ook nog maar moeite gaat doen om haar te overtuigen dat hij een betere jongen is voor haar in plaats van haar ex! blijkbaar gaat ze nu terug naar die sukkel van een ex en in het verleden is al eens en te meer gebleken dat dat niet goed gaat, dus graaft ze haar eigen graf! nu alleen nog hopen dat als ze weer bij die muts weg is en ze zich weer wendt naar Chandler, dat Chandler dan zo sterk is om haar op ignore te zetten net zoals ie heeft gedaan in zijn mail of icq lijst!
Een gepaste mate van wraak nemen lucht lekker op, en laat die bitch zien dat ze niet zomaar met d'r vriendjes kan spelen.. dus in dat opzicht is het nog heel erg sociaal verantwoord ook!
maar ja, ik zal het waarschijnlijk wel weer verkeerd zien!
quote:Gelijk heb je gozer.. laat maar lekker over je heen pissen.
Op woensdag 06 maart 2002 16:49 schreef Chandler het volgende:[..]
Nee dit vind ik geen gezonde omgang met mensen, ik verwacht ook niet van anderen dat ze mij iets aandoen (oftewel pijn) en zal dat zekers een ander niet willen aandoen wat ze ook hebben gedaan...
Ik zie het maar zo ze heeft me pijn gedaan en dat vond ik niet fijn dus is het geen vriendin meer van mij op welke manier dan ook. Mja ik ga hier verder ook niet op in want vind wraaknamen maar sneue ideeën.
verder peace en post lekker verder
[..]Geen haar op me hoofd die er aan denkt ooit wraak te nemen
en STOP daar NU maar eens over..
of ga gezellig verder in dit topic Wraak?
quote:LEWWWWWWZZZZEEEEEEERRRRRR!
Op woensdag 06 maart 2002 16:55 schreef Dieuw-lee het volgende:[..]
Gelijk heb je gozer.. laat maar lekker over je heen pissen.
Wat is wraak als je toch geen eergevoel heb.
wat ben je toch een zielig mannetje!
quote:Joh... je zou toch niet meer reageren?
Op woensdag 06 maart 2002 16:59 schreef Red-Ace het volgende:[..]
LEWWWWWWZZZZEEEEEEERRRRRR!
wat ben je toch een zielig mannetje!
Ik dacht al bijmezelf.. promisses promisses....
quote:Ik denk dat de sterkere persoon de persoon is die inderdaad overzich heen laat pissen. Wanneer ze hier was en me op allerlei manieren het leven nog erger probeerde te maken dan is het wat anders maar sinds ik weg ben gegaan heb ik ook amper meer wat van der gehoord en hoop dat dat ook zo blijft...
Op woensdag 06 maart 2002 16:55 schreef Dieuw-lee het volgende:[..]
Gelijk heb je gozer.. laat maar lekker over je heen pissen.
Wat is wraak als je toch geen eergevoel heb.
Mja er zijn altijd zielige mensen zoals JIJ die van een actie een tegenactie moeten maken oftewel het laatste woord moeten hebben... of ze nu gelijk hebben of niet.
Het is mijn leven en laat het zo... RESPECTEER DAT!
Dank U, kijk van dit soort postings wordt ik gewoon PISSIG en DOWN!
quote:niet meer lezen en reageren Chandler! ik vind dat jij gelijk hebt. Maar ook dat is van geen betekenis: jij moet het met jezelf eens zijn! als dat zo is, dan is het goed en dan moet de rest ophouden met zeuren. Het is jouw leven, en zoals je zegt, dat moeten ze respecteren!
Op woensdag 06 maart 2002 17:01 schreef Chandler het volgende:[..]
Ik denk dat de sterkere persoon de persoon is die inderdaad overzich heen laat pissen. Wanneer ze hier was en me op allerlei manieren het leven nog erger probeerde te maken dan is het wat anders maar sinds ik weg ben gegaan heb ik ook amper meer wat van der gehoord en hoop dat dat ook zo blijft...
Mja er zijn altijd zielige mensen zoals JIJ die van een actie een tegenactie moeten maken oftewel het laatste woord moeten hebben... of ze nu gelijk hebben of niet.
quote:Mwah.. mischien had ik niet zo lullig moeten reageren met over je heen pissen..
Ik denk dat de sterkere persoon de persoon is die inderdaad overzich heen laat pissen. Wanneer ze hier was en me op allerlei manieren het leven nog erger probeerde te maken dan is het wat anders maar sinds ik weg ben gegaan heb ik ook amper meer wat van der gehoord en hoop dat dat ook zo blijft...
Maar ik denk dat alles hier wel gezegd is over je Oostenrijk avontuur... tis nu alleen nog maar welles/nietus.
Toch.. ookal denk je dat ik hier post om je te pesten zou ik je toch het volgende willen meegeven..
Wat je uitstraalt roep je over je af!
Je hoeft geen 2 meter lange kickbokser te zijn om respect aftedwingen.
Nah.. hopelijk vind je gauw een leuke vriendin en ik wens je oprecht een snelle verwerking van dit alles.
Ondanks dat ik hard reageer wil ik je alleen maar een middel aanreiken om het te versnellen.. en wraak.. laat maar.. alles is reeds gezegd.
En daarmee sluit ik mijn bijdrage aan dit topic af!
Succes!
Def
quote:Punt 1 Chandler is niet zielig.
Op woensdag 06 maart 2002 16:34 schreef PsyClone het volgende:[..]
D-L zegt gewoon wat-ie denkt. Is niks mis mee. Ik denk dat iedereen daar meer aan heeft dan dat zoetsappige meekwelen met Chandler hoe zielig-ie wel niet is.
Life is more then being a macho ! without emotion, no life!
quote:blijkbaar heb je alleen nog maar de reacties van Dieuw-lee gelezen en zie je zelf ook niet in dat wraak nemen door middel van de ander volledig onder uit te halen, echt niets op lost! ok je kunt dan ffuh het gevoel hebben alsof je iets hebt terug gedaan! maar waarom zou dat überhaubt moeten!??? daar komt ook nog bij dat je mij niet hebt horen zeggen dat dat geen dat Dieuw-lee zegt niet waar zou zijn. ik vind het alleen een beetje lame als je mensen vervolgens gaat lopen kwetsen omdat ze jou mening niet delen! en juist omdat het hier al ging om het feit dat iemand hem gekwetst heeft vind ik het helemaal buiten proporties om dan zo te reageren!
Sommige dingen die D-L zegt zijn gewoon keihard.. maar daarom niet minder waar. Zoals Chandler het nu heeft 'opgelost' is die bitch de winnaar. Dat is toch fokking onrechtvaardig??
dah'!!!
quote:Jongen, kijk wat voor jouw werkt om erover heen te komen dat moet je doen, ik weet hoe je je voelt, ik heb een vergelijkbare situatie meegemaakt. Ik wou ook geen wraak nemen maar het knaagde zo aan me en toen ik haar zag werd ik gewoon zo boos dat ik haar echt vernederd heb. Voor mij luchtte dat vreselijk op omdat ik haar effe flink de waarheid heb verteld en dat ik niet zo met me laat spelen, daarna ben ik weggelopen om haar nooit meer te zien.
Ik hoop echt voor je dat jij er op deze manier overheen komt, mij lukte het niet maar ga inderdaad absoluut geen achterbakse dingen doen zoals haar op het internet zetten, das gewoon ziekelijk gedrag.
Nogmaals sterkte jongen, en los het op je eigen manier op.
quote:Jongen, ik heb Dieuw-lee of jou of wie dan ook niet nodig om te bepalen of ik wel of niet wraak moet nemen op iemand die mij de grond in getrapt heeft. Dat heet ervaring.
Op woensdag 06 maart 2002 17:19 schreef Red-Ace het volgende:[..]
verhaal
Over die crap van jou over "macho" gedrag: Als jij het macho vindt om voor jezelf over te komen... laat jij dan lekker jezelf vernederen. Dan voel je je veel beter, echt waar. Not. In dat opzicht is Chandler in mijn ogen zielig; hij heeft zich straffeloos laten verneuken.
Dat jij uit mijn postings kennelijk weet te destilleren dat ik een macho ben (doet dat er iets toe? het gaat toch niet om mijn persoonlijkheid??) kan twee oorzaken hebben:
1) Ik straal kennelijk zoveel pure mannelijkheid uit dat jij dat macho opvat..
niet zo waarschijnlijk
2) Jij weet het verschil tussen machogedrag en "gewoon" mannelijk gedrag niet te maken.
Make your choice. Don't expect me to care though.
Maar goed, dit is pure tijdsverspilling. Ik respecteer jouw mening, en verwacht van jou hetzelfde, OK?
quote:En bedankt voor je nutteloze topickick
Op maandag 27 mei 2002 15:01 schreef Dieuw-lee het volgende:
Jeeeemig..
Is dit topic nog steeds actief?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |