Schiecentralequote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:58 schreef -Sprinter- het volgende:
Ok, nieuwe vraag:
Op welke locatie vonden de workshop-shows van Idols 2 plaats?
Klopt, dat antwoord wilde ik horen! De Schiecentrale in Rotterdam was vroeger een elektriciteitsfabriek.quote:
Jamai: Jamaiquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Pff, ik weet geen goede vragen meer..
Nouja, dan maar een opsomrijtje: welke ex-Idols hebben er allemaal een album uitgebracht? En graag de titel van hun debuutalbum.
Maar tellen de groepjes / bands ook?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Er missen er nog een paar hoor.
Workshop héquote:Op zondag 28 oktober 2007 10:46 schreef charmed_angel het volgende:
21%
geen idee dat onthou ik allemaal niet johquote:Op zondag 28 oktober 2007 10:50 schreef Woelli het volgende:
[..]
Workshop hé
Hoeveel hadden Raffaela, Harm en Marescha volgens jou dan![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:22 schreef Woelli het volgende:
[..]
Weet je dat niet![]()
Dat is de echte naam van ariel
moet je nagaan hoequote:Op vrijdag 16 november 2007 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap niet dat iemand dit weet zonder het op te zoeken.
Duh het was een strikvraag... dus die heb je in ieder geval al goedquote:Op vrijdag 23 november 2007 12:55 schreef Together het volgende:
Marieke zat niet in Liveshow 6.
dat klopt... ik denk dat Charmed_angel bij Yuli heeft gekeken! Die 2 staan recht onder elkaar... op een wikipedia paginaquote:Op maandag 3 december 2007 15:14 schreef Woelli het volgende:
I need you toch
Dit lijkt me nog steeds een puik plan, Stefkeeh.quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:49 schreef Together het volgende:
Je moet even een nieuwe vraag verzinnen, nu wél over Idols.
Dat dus.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:09 schreef Together het volgende:
[..]
Dit lijkt me nog steeds een puik plan, Stefkeeh.
Ik weet, mog da nie?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mooi gecopy-pasted!
Heb m'n antwoord eraf gegooid, zoeken van antwoorden is verboden volgens de OP... ik weet ook niet wat voor freak dit uit de kop moet weten.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Geen idee, maar welke freak weet dit nou uit z'n hoofd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |