Ik kan je wel een linkje sturen voor een software variant (shareware):quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:44 schreef Prowl het volgende:
Ik ben op zoek naar een dvd rewinder omdat ik vaak DVD's huur bij Videoland en ze vaak vergeet terug te spoelen.
Zo'n apparaatje is wel handig dus.
Ik geef er maximaal 5 euro voor.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:07 schreef Sigmund666 het volgende:
Die dingen bestaan helemaal niet man![]()
Hoe dom kunnen jullie zijn?
Hoe dom kun jíj zijn?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:07 schreef Sigmund666 het volgende:
Huh, als het op internet staat bestaat het toch ook?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:07 schreef Sigmund666 het volgende:
Omg, je blijft maar serieus doorgaanquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:31 schreef Sigmund666 het volgende:
Een DVD is niet zoiets als een videoband. Daar had je wel terugspoelers voor, sterker nog, ik heb er nog eentje liggen in de vorm van een auto.
Een DVD in pc is afhankelijk van de instelling van de pc [of je het laatste stuk van de DVD waar je bent gestopt wil afspelen] een DVD speler hangt het dus van de speler af, of die het laatste stuk wel onthoudt of niet. Het ding is gewoon een hoax.
Edit: Ondergetekende leent ook regelmatig DVD's bij de videotheek, maar heeft echt werkelijk nog NOOIT een film gehuurd die niet was 'teruggespoeld'
Waarom zou je ?? Het lijkt me best leuk om zoiets aan een vriend kado te doenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:46 schreef Sigmund666 het volgende:
Ja, net zo lang tot dit topic gesloten wordt
Zou mooi zijn als ze ook MP3 rewinders uit zouden vinden...of een apparaat dat automatisch je MP3 omdraait naar 'kant B' als 'kant A' is afgelopen...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:01 schreef MrManiak het volgende:
Ik heb er eentje voor CD's, of er ook DVD's op kunnen zou ik even na moeten pluizen...
dan moet je hem er ondersteboven op doenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:20 schreef Ericr het volgende:
Ik heb alleen een fastforwarder.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:10 schreef Syd het volgende:
Maar wat is nu serieus het nut van het terugspoelen van een DVD. ligt toch allemaal puur softwarematig?
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:05 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Maar goed..dit weet toch iedereen???
Nee dat wist ik niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:05 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Ok..ik leg het 1 keer uit dus luistergoed.
Zoals je weet bestaat de informatie op een DVD uit 1-en en 0-en. Bij het afspelen van een DVD draait de schijft met zo’n 1.000 rondjes per minuut (RPM). Door deze enorme snelheid en de intesiteit van de laser willen deze 1-en en 0-en wel eens van waarde veranderen. Doordat dit pas gebeurd nadat de laser de gegevens heeft gelezen zie je hier als kijker niks van. Door de DVD na het bekijken terug te spoelen komen alles gegevens weer terug op hun plaats en kun je ongestoord je DVD-tje nog een keer bekijken…
Maar goed..dit weet toch iedereen???
Dan heb je gewoon heel veel mazzel gehad tot nu toe.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:43 schreef Syd het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet.
Maar ik zie het nut nog steeds niet, ik kan mijn dvd-tjes zo vaak bekijken als ik wil en dat zonder terug te spoelen.
Je maakt toch wel een grapje hequote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:43 schreef Syd het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet.
Maar ik zie het nut nog steeds niet, ik kan mijn dvd-tjes zo vaak bekijken als ik wil en dat zonder terug te spoelen.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:31 schreef Sigmund666 het volgende:
Een DVD is niet zoiets als een videoband. Daar had je wel terugspoelers voor, sterker nog, ik heb er nog eentje liggen in de vorm van een auto.
Een DVD in pc is afhankelijk van de instelling van de pc [of je het laatste stuk van de DVD waar je bent gestopt wil afspelen] een DVD speler hangt het dus van de speler af, of die het laatste stuk wel onthoudt of niet. Het ding is gewoon een hoax.
Edit: Ondergetekende leent ook regelmatig DVD's bij de videotheek, maar heeft echt werkelijk nog NOOIT een film gehuurd die niet was 'teruggespoeld'
Hahaha....je meent toch niet echt dat je dat al die tijd zelf met de hand hebt gedaan?????quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:28 schreef pr0gramm het volgende:
http://www.dvdrewinder.com/index.php?main_page=product_info&products_id=1
Had ik dat geweten, dan had ik geen RSI van het handmatig terugdraaien![]()
Ja, wat moet je anders, bij mn dvdspeler kon ik de optie niet vinden, en niet teruggespoeld inleveren kan je ook niet maken...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:42 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Hahaha....je meent toch niet echt dat je dat al die tijd zelf met de hand hebt gedaan?????![]()
FRus je schoonmoeder heeft een Rewinder?? Misschien is dat iets voor de TS??quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:52 schreef siekman het volgende:
hahaahaha
mijn schoonmoeder een keer betrapt met het terugspoelen van een dvd in hun carevan .
Wij zo , wat ben jij aant doen , ja ff die dvd terug spoelen , ik wil hem nog eens zien .
OMFG
kijk als je nou dit doet , zei zo oh dat is handig hoe doe je dat .
OMFG we hebben ons dood gelachen
Schoonmoeder heb ik al 5 jaar, die wil ik best ruilen tegen zo'n rewinderquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:23 schreef ForrestX het volgende:
[..]
FRus je schoonmoeder heeft een Rewinder?? Misschien is dat iets voor de TS??
ook een optie natuurlijk, maar dan zit je weer met extra slijtage dordat je continu beeld hebt...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:00 schreef siekman het volgende:
ja gewoon 20 minuten de rewind knop op de afstandsbediening in houden hahahha
Tip van Flip
pff..je maakt het wel moeilijk!quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:55 schreef Prowl het volgende:
Ik heb er 1 gekocht op marktplaats maar als ik hiermee een dvd terugspoel geeft hij slecht beeld dus deze is denk ik al versleten.
Wie heeft er 1 die goed werkt?
Dat klopt helemaal. En dan ook nog oppassen dat ie niet loslaat hé!quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:44 schreef RemcoDelft het volgende:
Oppassen met de snelheid: bij overclocken fragmenteerd de disk!
Dan zijn de koppen zeker versleten? Ik heb hier nog wel een goekoop model liggen, maar die koppen zijn ook versletenquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:55 schreef Prowl het volgende:
Ik heb er 1 gekocht op marktplaats maar als ik hiermee een dvd terugspoel geeft hij slecht beeld dus deze is denk ik al versleten.
Wie heeft er 1 die goed werkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |