dus omdat jij het pauper vindt, zijn wij noobs...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:57 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
geenstijl is pauper
De 2 users boven mij zijn dus 2 n00bs![]()
nOOb zij spotten vaak met FOK!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:55 schreef MouzurX het volgende:
Waarom tegen dumpert en geenstijl ????
Uiteraard!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:59 schreef Ladidadida het volgende:
Kan ik de knokploeg inschakelen om de incapabele idioten die mijn opleiding "leiden" in elkaar te laten timmeren?
yee! Dat zal ze leren, die stomme, stomme hoeren!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:01 schreef Branieschopper het volgende:
[..]
Uiteraard!
* Branieschopper recruteert en maakt plan de campagne
Voorbeelden?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:59 schreef Branieschopper het volgende:
[..]
nOOb zij spotten vaak met FOK!![]()
waarom ben ik nou weer een noob? Ik noem dat hele geenstijl niet eens.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:57 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
geenstijl is pauper
De 2 users boven mij zijn dus 2 n00bs![]()
BEK HOUWE jij bent gewoon een nooobquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:23 schreef nyny83 het volgende:
[..]
waarom ben ik nou weer een noob? Ik noem dat hele geenstijl niet eens.
Wil je niet horen, is een enorme anti-climaxquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:52 schreef AcidBurner het volgende:
MASD waar ging dat dan over? is er ooit al een knokploeg geweets dan? ik wil verhalen horen!
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:52 schreef AcidBurner het volgende:
is er ooit al een knokploeg geweets dan?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:29 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
zou toch kunnen he... hier zit een hoopje mafkezen bijeen dus het zou me niks verwonderen![]()
wrz.quote:
Zit jij op school in Amsterdam west?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:18 schreef BaajGuardian het volgende:
Meldt.
Ik heb bijlen zwaarden messen en hasj.
Neu... het is mijn buurman in het Pieter Baan centrum. Enne ik ben schizofreen dus ik kom nooit alleen.quote:
* Vraagt of BG een leidinggevende functie ambieert in de Knokploeg?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:18 schreef BaajGuardian het volgende:
Meldt.
Ik heb bijlen zwaarden messen en hasj.
gezaghebber Knokcommando's? Je mag je eigen speciale eenheid selecteren. Succes!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:26 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zit niet op school in amsterdam west, wel ben ik in amsterdam geboren en tot mn 6e opgegroeid.
Ik ben ook niet de buurman van Tmaatje in het pieterbaancentrum, ik woon gewoon op mezelf.
Ik wil best een leidinggevende functie in de knokploeg, dat lijkt mij een leuke job, en daar heb ik dan ook talenten voor.
Meld je maar in Fok! knokploeg is terug. - twee knokploegtopics is een beetje veel van het goeiequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:35 schreef paultjuhhh het volgende:
Meld !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |