die was toch alweer beter?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:55 schreef Houniet het volgende:
Heitinga ook geblesseerd, ben benieuwd of hij mee kan doen zaterdag
Alles beter dan de Boeren Leenbankquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Daar gaat ABN AMRO, wel jammer
quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is iemand hier op het forum Leonardo en wil hij dat filmpje niet te bekend laten worden? Zo ja, kom er maar voor uit!
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:14 schreef BonJovi het volgende:
Ik ben mede eigenaar van een eigen zaak, en jij? owh wacht...![]()
Ik had er niet op gerekend dat hij zo snel verwijdert zou worden, ik zag eerst in zijn profiel staan dat hij 2 dagen nog niet online was geweest en toen ineens was hij online en is het filmpje verwijdert, iig de profielbeheerder die dat filmpje op Youtube heeft gezet leest hier mee, dat kan niet anders, dus misschien leo wel!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
shit, had hem ff op je HS gezet![]()
Tis vreselijk, maar ik keek DGK en daar is alles binnen 5 minuten wegquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik had er niet op gerekend dat hij zo snel verwijdert zou worden, ik zag eerst in zijn profiel staan dat hij 2 dagen nog niet online was geweest en toen ineens was hij online en is het filmpje verwijdert, iig de profielbeheerder die dat filmpje op Youtube heeft gezet leest hier mee, dat kan niet anders, dus misschien leo wel!
Leo zong een liedje mee, en het leek alsof hij voor een cam op MSN zat. Heel kort, maar zag er prive uit ( soort van niet de bedoeling dat jullie dit zien)quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan iemand even vertellen wat er in het filmpje te zien was. Of misschien een reconstructie doen?
Ja ik zag ook dat hij 2 dagen geleden online was geweest en opeens weg ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik had er niet op gerekend dat hij zo snel verwijdert zou worden, ik zag eerst in zijn profiel staan dat hij 2 dagen nog niet online was geweest en toen ineens was hij online en is het filmpje verwijdert, iig de profielbeheerder die dat filmpje op Youtube heeft gezet leest hier mee, dat kan niet anders, dus misschien leo wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |