Scriptietip #1: Gebruik de Nederlandse taal op correcte wijze.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:20 schreef weasel85 het volgende:
Aangezien ik aankomend hbo'er word, heb ik een aantal vraagjes over de scripte scriptie dat die je vaak moet doen in het laatste jaar.
en En scriptie.nl is ook offline![]()
Is het een soort van stageverslag?
uit Uit hoeveel pagina's moet het bestaan?
het Het woordgebruik in een scriptie, moet dat moeilijk zijn?
waar Waar moet je op letten als je een scriptie maakt?
eventuele Eventuele tips voordat je gaat beginnen aan een scriptie?
tips Tips tijdens een scriptie?
Als iemand aanvullingen heeft of momenteel bezig is met een scriptie, hoor ik dat graag.
![]()
Je kan wel mooi zijn hoofdlettergebruik corrigeren, maar zeg er dan ook even bij dat zinnen met een "en" beginnen eik ook niet echt netjes is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:40 schreef Pool het volgende:
[..]
Scriptietip #1: Gebruik de Nederlandse taal op correcte wijze.
9.4 voor nederlands? Van mij krijg je een onvoldoende.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:04 schreef weasel85 het volgende:
Oke, thanks voor sofar
en ja.. op forums typ je geblekkig nederlands, dat is vrij duidelijk.
heb zelf ook voor de nederlandse examens een 9.4 behaald hoor ...
en de opleiding dat die ik ga volgen duurt geen 3 of 4 of 5 jaar... maar 2.5 jaar![]()
dus daarom is het alvast handig om dit te weten.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:04 schreef weasel85 het volgende:
heb zelf ook voor de nederlandse examens een 9.4 behaald hoor ...
Sure...quote:en de opleiding dat ik ga volgen
Het gaat om de kwaliteit hè, niet de kwantiteit.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:11 schreef Scaurus het volgende:
Is 't niet zo dat je bij exacte studies kan afstuderen, zelfs promoveren, op een scriptie van enkele bladzijden vol formules?
Ik zal het es met m'n scriptiebegeleider besprekenquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:11 schreef Scaurus het volgende:
Is 't niet zo dat je bij exacte studies kan afstuderen, zelfs promoveren, op een scriptie van enkele bladzijden vol formules?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |