waaroverquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:11 schreef HostiMeister het volgende:
Zojuist een mooi artikel gekregen om door te lezen, eindelijk wat biologie in mijn opdracht
gewoon zwaaienquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:16 schreef Deansensitized het volgende:
Ah daar, weet waar ie zit, maar kan het vanaf hier niet zien
Host
Kloptquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:12 schreef Deansensitized het volgende:
Mondeling tentamen Zweeds als ik het goed onthouden heb
vastquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:25 schreef Deansensitized het volgende:
* Deansensitized zwaait!
Zou ie het gezien hebben??![]()
ik wou gewoon vragen of hij nog iemand had zien zwaaien, maar ik wil het ook wel zo doen hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:29 schreef Deansensitized het volgende:
Hey uh, chef, ook gezien dat er één of andere mongole hardrockende Fries naar u heet zitten zwaaien??
Jij liever dan ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Proton NMR Chemical shifts and coupling constants for brain metabolites
Spannend
ik snap er geen ruk vanquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Proton NMR Chemical shifts and coupling constants for brain metabolites
Spannend
Een stekkertje eraan zetten is niet zo'n probleem hoor? Of heb je geen UTP-kabel-knijper?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:43 schreef Etcetera het volgende:
mijn ouders zijn zeurders
ik heb eindelijk een pc![]()
![]()
op m'n kamer. helemaal van mezelf. en wil uiteraard een utptje trekken. maar nu moet ik eerst een stuk eraf knippen, dan door het plafond heen jagen, en dan weer stekkertje eraan zetten
'ja het past niet hoor' hoe groot is zo'n stekkertje nou
![]()
had ik het toch redelijk goed begrepenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:59 schreef HostiMeister het volgende:
Ja uiteindelijk wel, maar dat is dan niet het doel van mijn opdracht, ik moet kijken hoe ik die modellen in een database krijg en welke chemische eigenschappen belangrijk zijn om op te slaan. Zodat deze eigenschappen gesimuleerd kunnen worden in de virtuele NMR die we aan het ontwikkelen zijn.
ik kan een utptang lenen, kan zelfs zelf utpstekkers zetten dus dat is het probleem ook niet. ik vind het alleen ontzettend gezeik, en onnodig werk. er zitten namelijk al stekkertjes aan, dus er moet er 1 af, door het plafond, en dan er weer aanzetten. en dat is in mijn ogen nogal onlogischquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:01 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Een stekkertje eraan zetten is niet zo'n probleem hoor? Of heb je geen UTP-kabel-knijper?
Heb jouw probleem wel vaker gehad... Maar gewoon doenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
had ik het toch redelijk goed begrepen
[..]
ik kan een utptang lenen, kan zelfs zelf utpstekkers zetten dus dat is het probleem ook niet. ik vind het alleen ontzettend gezeik, en onnodig werk. er zitten namelijk al stekkertjes aan, dus er moet er 1 af, door het plafond, en dan er weer aanzetten. en dat is in mijn ogen nogal onlogisch
dat doe ik ook welquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:08 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Heb jouw probleem wel vaker gehad... Maar gewoon doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |