Stuk of 5/6. Sowieso omdat de stageperiode al niet helemaal klopte: van week 42 ( dus eigenlijk deze week gestart) tot en met week 5. We moeten 36 dagdelen(18 hele dagen) stagelopen. Maar als je de schoolvakanties meetelt komen we daar niet aan. Er moeten er ook nog 6 dagdelen in één week plaatsvinden, maar dan nog kom je niet aan die 36 dagdelen in die weken. Iedereen rekende namelijk op 1 dag stage per week...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoeveel dagen moet je inhalen?
Ik had normaliseren in blok 1 van het eerste leerjaar, en in blok 2 meteen alles vergetenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:52 schreef Deansensitized het volgende:
Ja inderdaad, hier schiet je ook niks mee op...
Man, die normaalvormen komen mij nu al de strot uit
Zou niet weten wiequote:
Ach zoals ik al zei, dat is leuk en aardig als je huge ass databases gaat ontwikkelen, maar voor de rest kun je het na je tentamen meteen vergeten als je maar onthoud dat redundantie slecht isquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:11 schreef Deansensitized het volgende:
Ik heb het nooit gehad volgens mij... gelukkig maar ook, zo te lezen
en dat levert tegenstrijdigheden op in de dbquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:22 schreef HostiMeister het volgende:
euhm, redundantie is het dubbel / overbodig opslaan van gegevens in deze context.
nou....quote:
N E E !quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:50 schreef Deansensitized het volgende:
Lijkt het wel op Kuno
Kan hier niet hè![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |