Schriftelijk ging goed, volgens mijn mening dan. Van de mondeling ben ik nog niet helemaal zeker.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:01 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Lastig.... is het gelukt??
Ik ga er zo vandoor...nog even leren!! Morgen m'n allereerste Engelse presentatie...ben best zenuwachtig!!
Pabostudente, eerstejaars.quote:
Ja ikke.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:02 schreef jslavenburg het volgende:
Moguh
Iemand verstand van database ontwikkeling?
Kan je uitleggen over die normaalvormen? Leraar doet zijn kop niet open, en ik snap er niets vanquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ikke.
Mogguh allemaal trouwens
Lekker danquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:20 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Pabostudente, eerstejaars.'t Duurde even voordat ik een plek had... 't Is echt een ramp dit jaar! De school hoort het te regelen, maar ik heb zelf ook gezocht. Geen grapje: ik heb honderd scholen gebeld. De één had een convenant met HS Leiden, díe met Den Haag, díe met Marnix (Utrecht), díe met Theo Thijssen(Utrecht) en sommige scholen wilden alleen SPW'ers hebben. En dan heb je ook nog het feit dat eerstejaars niet altijd even populair zijn omdat ze we nog veel begeleiding nodig hebben. 'Nee, we hebben alleen nog plek voor een derdejaars of lio-student.'
een ieniemienietiniewieniebitquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:02 schreef jslavenburg het volgende:
Moguh
Iemand verstand van database ontwikkeling?
damn wat een bagger...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:20 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Pabostudente, eerstejaars.'t Duurde even voordat ik een plek had... 't Is echt een ramp dit jaar! De school hoort het te regelen, maar ik heb zelf ook gezocht. Geen grapje: ik heb honderd scholen gebeld. De één had een convenant met HS Leiden, díe met Den Haag, díe met Marnix (Utrecht), díe met Theo Thijssen(Utrecht) en sommige scholen wilden alleen SPW'ers hebben. En dan heb je ook nog het feit dat eerstejaars niet altijd even populair zijn omdat ze we nog veel begeleiding nodig hebben. 'Nee, we hebben alleen nog plek voor een derdejaars of lio-student.'
ohw, dat nulde, eerste, tweede en derde?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:30 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Kan je uitleggen over die normaalvormen? Leraar doet zijn kop niet open, en ik snap er niets van
damn, dat is inderdaad een tijd geleden.. tot welk normaalvormquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:30 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Kan je uitleggen over die normaalvormen? Leraar doet zijn kop niet open, en ik snap er niets van
Er zijn er 7.. maar van ik gelukkig maar 3 of 4 moest leren. Ik heb wel een powerpoint presentatie voor je, waar stap voor stap wordt uitgelegd hoe je het moet doenquote:
7 Joh?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er zijn er 7.. maar van ik gelukkig maar 3 of 4 moest leren. Ik heb wel een powerpoint presentatie voor je, waar stap voor stap wordt uitgelegd hoe je het moet doen
Hoeveel dagen moet je inhalen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:49 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik zal dagen moeten inhalen. Geweldig toch? Ik doe deeltijd en ze hebben heel laat een stageplek voor me en dan moet ik stagedagen inhalen... waarom zou ik nou deeltijd doen? Nja... het is maar even aanpassen, maar de volgende stage regel ik mooi zelf en wel op tijd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |