Das waarquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:42 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ey, wees blij dat nog iemand over de verloedering van BoF waakt![]()
De waakhond van BoF!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:42 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ey, wees blij dat nog iemand voor de verloedering van BoF waakt![]()
We hebben twee negers en zijn meteen multicultureelquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:44 schreef Mr_Baus het volgende:
mooi heh! toch? Dat is toch multicultureel ofzo,
Hij is mijn bitch ja!quote:
We hebben ook Belgen...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:51 schreef FJD het volgende:
[..]
We hebben twee negers en zijn meteen multicultureel
en ik maar denken dat ze steeds planten in die lege zalen zetten zodat het nog lijkt of het vol isquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:46 schreef Mr_Baus het volgende:
oh ja! verdomme zeg! BIBBER!!!
IK BEN JE GROOTSTE FAN!!Ik ben er altijd bij een optreden, je weet.. die ene met die varens... dat ben ik!
![]()
Ik weet het!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:54 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
heb zon kledingcontainer voor de deur staandaar haal je de mooiste dingen uit
![]()
was jij datquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:05 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik weet het!Heb er eens een roze minirokje en gouden glittertopje uitgehaald.. Rode panty bijgekocht, paste echt geweldig bij mijn witte laarsjes.. Topavond gehad!
quote:
Whehehequote:
Heb mijn eerste vergadering er al ruim opzitten. Sorry dat ik wat later ben.quote:
Bijeffect van een onderzoek dat ik vanochtend op de radio hoorde. Groot deel van de Nederlanders vindt sex niet belangrijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:43 schreef FJD het volgende:
Ik krijg altijd wel een harde plasser van je praat over de Octoquad CPU van je hoor Baussie
Postman/Gans mag ook niet fappenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:39 schreef ursel het volgende:
[..]
Arme puni.. Zit er nou niks in het rijtje tussen waar jij op kan fappen dan??![]()
![]()
Toch helemaal niets van gemerktquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:37 schreef FJD het volgende:
Pascal raakt helemaal verslag alstie nieuwe mensen ontmoet. Dan gaat hij dwangmatig schelden
Slaaptikkenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 06:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heb mijn eerste vergadering er al ruim opzitten. Sorry dat ik wat later ben.![]()
Wat doe jij zo laat achter je ramplank man?![]()
quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:15 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ja ze zijn binnen!!de nieuwe bordjes voor de US uncap @ karkand!!
![]()
[ afbeelding ]
![]()
misschien is iedereen wel dood, behalve wij tweequote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:50 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
misschien is iedereen wel dood, behalve wij twee![]()
oef, gelukkigquote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:54 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog, maar wel druk
![]()
Tja door die regen buiten, kan je natuurlijk snel verdrinken, of een aanrijding krijgen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:50 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
misschien is iedereen wel dood, behalve wij twee![]()
Had je met hem een discussie moeten aangaan over Hardware, had hij vast a Hard one gekregen, en jij misschien twee vrije dagenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:56 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
oef, gelukkig![]()
ik had gemeld dat ik morgen en vrijdag vrij wilde zijn, komt mn baas er net aan:
you asked for 2 days off, ill give you one, you can pick which one
wat een trieste lul zeg
![]()
ja, maar ziek melden om vrij te zijn vind ik net iets te triest van mezelfquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:02 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Had je met hem een discussie moeten aangaan over Hardware, had hij vast a Hard one gekregen, en jij misschien twee vrije dagen![]()
*mompelt iets over vrij en ziek zijn
Heb je trouwens dat financiele geneuzel nog afgekregen (van voor de LAN)![]()
Vrij nemen om thuis te werken..quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:13 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ja, maar ziek melden om vrij te zijn vind ik net iets te triest van mezelf![]()
maar dat financiele geneuzel moet ik 9 nov inleveren, daarom wilde ik graag twee dagen vrij....... had gehoopt even een flinke slag te kunnen maken....
Of je vertrekt gewoon morgen voor 4 dagen Malediven met een budget airline.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 07:41 schreef staticdata het volgende:
ben benieuwd wanneer soul calibur IV gaat komen
nog 3 daagjes werken en dan vrij
maledivenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Of je vertrekt gewoon morgen voor 4 dagen Malediven met een budget airline.![]()
![]()
En ziek melden om vrij te zijn..![]()
Als ik dat merk bij een werknemer is het linea recta de deur, zowel in India als in NL. In India gebeurt het gelukkig niet omdat mensen zuinig zijn op hun baan. Al hebben ze volgens CAO wel recht op 5 ziektedagen
![]()
wel, mn rapportjes zijn voor mn studie, staat los van mn opdrachtquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:45 schreef FJD het volgende:
IJs, als je thuis wilt werken aan je stukken dan hoef je toch geen vrij te nemen
Andersom gebeurd het wel weer vaak, thuis werken om eigenlijk gewoon wat vrij te hebben.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:45 schreef FJD het volgende:
Goedemorgen homo's![]()
IJs, als je thuis wilt werken aan je stukken dan hoef je toch geen vrij te nemen
We gaan naar Komandoo resort met watervliegtuigquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:31 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
malediven![]()
maar ach, bij elke werknemer zitten er een paar ziektedagen in het salaris/budget en alles versleuteld, dus je kan zonder problemen 2 of 3 dagen per jaar ziek zijn, een aangezien dit mn vierde jaar wordt zonder 1 ziekte uur.....
moet ik toch eens gaan cashenalleen vind ik de manier niet chique....
In nederland zie je dat formeel ook steeds meer geregeld ivm bezoeken aan tandarts huisarts etc.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Of je vertrekt gewoon morgen voor 4 dagen Malediven met een budget airline.![]()
![]()
En ziek melden om vrij te zijn..![]()
Als ik dat merk bij een werknemer is het linea recta de deur, zowel in India als in NL. In India gebeurt het gelukkig niet omdat mensen zuinig zijn op hun baan. Al hebben ze volgens CAO wel recht op 5 ziektedagen
![]()
WTFquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:48 schreef jpjedi het volgende:
[..]
We gaan naar Komandoo resort met watervliegtuig![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:48 schreef ursel het volgende:
[..]
Andersom gebeurd het wel weer vaak, thuis werken om eigenlijk gewoon wat vrij te hebben.![]()
![]()
![]()
Ik kom meer uit de cultuur van hard werken en dan zeurt er niemand om die paar daagjes. Bij mij worden al jaren geen dagen meer geregistreerd aangezien ik een prestatiecontract heb. De meesten op ons NL bedrijf werken ook veel meer uren dan nodig dus er is geen reden om strikt te zijn. Ga je zitten zeuren dan ben ik er als de kippen bij om het strikt te gaan registreren. Ik ben van mening dat deze soepele relatie een product is van een gezonde sfeer in je firma. Met de kant tekening dat hoe groter de firma hoe meer regels er nodig zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:50 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
In nederland zie je dat formeel ook steeds meer geregeld ivm bezoeken aan tandarts huisarts etc.
Je kan ook onbetaald verlof nemen. Zelf zit ik met declarabele uren, dus elk uurtje wat ik niet werk werkt naar me bonus toe niet verhogend
Mijn idee helemaal. Klein, vertrouwen en flexibel vs groot, star en wantrouwendquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik kom meer uit de cultuur van hard werken en dan zeurt er niemand om die paar daagjes. Bij mij worden al jaren geen dagen meer geregistreerd aangezien ik een prestatiecontract heb. De meesten op ons NL bedrijf werken ook veel meer uren dan nodig dus er is geen reden om strikt te zijn. Ga je zitten zeuren dan ben ik er als de kippen bij om het strikt te gaan registreren. Ik ben van mening dat deze soepele relatie een product is van een gezonde sfeer in je firma. Met de kant tekening dat hoe groter de firma hoe meer regels er nodig zijn.
Zelf ben ik groot voorstander van thuiswerken aangezien men veel productiever is dan wanneer men samen in een kantoor zit. Hier in India heb ik nu 2 mensen die werken vanuit huis in de opstartfase en in afwachting van realisatie van fabriek met kantoren. Gaat lekker en we volstaan met weekly meetings en rapportages plus een hoop mailen/bellen.
In Nederland zie je vaak dat de waard zijn gasten niet vertrouwd en dus thuiswerken niet toestaat. Ik ben ervan overtuigd dat wanneer je de prestatie meet en goede communicatie opzet dat het geen probleem mag zijn.
Engelaar is een Feijenoorderquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:16 schreef ursel het volgende:
Engelaar vervangt De Jong bij OranjeDenk je alles al gehad te hebben..
Volgens mij als er echt niks anders is gaat van Basten nog liever langs de amateurs langs dan bij Feyenoord. Sterker nog, liever Oranje opheffen dan een Feyenoorder..
Wat die van Bronckhorst er dan doet..![]()
Die zal wel andere kwaliteiten hebben zeker..![]()
Kijk mij eens in india wonen en goedkoop naar de maladiven kunnen vliegen post.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:48 schreef jpjedi het volgende:
[..]
We gaan naar Komandoo resort met watervliegtuig![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:58 schreef staticdata het volgende:
[..]
Kijk mij eens in india wonen en goedkoop naar de maladiven kunnen vliegen post.![]()
![]()
Werk je ook in India?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:56 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
oef, gelukkig![]()
ik had gemeld dat ik morgen en vrijdag vrij wilde zijn, komt mn baas er net aan:
you asked for 2 days off, ill give you one, you can pick which one
wat een trieste lul zeg
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |