je hebt een echte nerd postquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:37 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Jullie zijn toch nietzo beledigd dat jullie niet reageren
ik ben depriquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:37 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Jullie zijn toch nietzo beledigd dat jullie niet reageren
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:40 schreef staticdata het volgende:
[..]
ahhhh kom op joh, kijk vooruit, van het weekend kan je je helemaal schraal wappen
![]()
en bij deze natuurlijk gedag terug,quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:28 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
calimero gooit zn bak in de verkoop > hij leeft nog!!
[TK] aquarium + extras
ff dag zeggen![]()
hoeft toch niet? ( even iets illigaals doen met een ander cdtje van een ander)quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:12 schreef egg-bird het volgende:
[..]
en bij deze natuurlijk gedag terug,
Dat battlefield wordt m niet meer ben ik bang voor... cdtje kapot en heb geen zin om m nogmaals te halen.
ja zou een mogelijkheid zijn maar ach. op de xbox komen ook leuke spellen uit binnenkort en tja mn pc is ook behoorlijk achterhaald op t moment dus vind t wel goed zo (no offence to you guysquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:14 schreef dekkered het volgende:
[..]
hoeft toch niet? ( even iets illigaals doen met een ander cdtje van een ander)
Uhhmmm gamecopyworld.com... Daar de image downen en voila!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:12 schreef egg-bird het volgende:
[..]
en bij deze natuurlijk gedag terug,
Dat battlefield wordt m niet meer ben ik bang voor... cdtje kapot en heb geen zin om m nogmaals te halen.
lolquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:20 schreef egg-bird het volgende:
iemand nog belang bij een aquariumpje??? ijsmuts misschien?
kan ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:24 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Uhhmmm gamecopyworld.com... Daar de image downen en voila!
als ik nog een huis had zou ik hem wel willenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:20 schreef egg-bird het volgende:
doe es gek, doe net als ik, pak je pc onder de arm en zeg je vriendin gedagquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:27 schreef egg-bird het volgende:
trouwens als ik weer zou beginnen met bf2 gaan mn prive er weer aan. mn vriendin is allang blij dat ik niet meer zoveel op de pc zit
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:20 schreef egg-bird het volgende:
lolquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:28 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
doe es gek, doe net als ik, pak je pc onder de arm en zeg je vriendin gedag![]()
nou nee, ik ga volgend jaar trouwen dus dan zeg ik liever gedag tegen de pc. maar waarom is t uit tussen jou en je meissie danquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:28 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
doe es gek, doe net als ik, pak je pc onder de arm en zeg je vriendin gedag![]()
owja, trouwen ga jequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:32 schreef egg-bird het volgende:
[..]
nou nee, ik ga volgend jaar trouwen dus dan zeg ik liever gedag tegen de pc. maar waarom is t uit tussen jou en je meissie dan
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:32 schreef egg-bird het volgende:
[..]
nou nee, ik ga volgend jaar trouwen dus dan zeg ik liever gedag tegen de pc. maar waarom is t uit tussen jou en je meissie dan
hahaquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:35 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
owja, trouwen ga je![]()
bij ons liep het niet meer zo lekker. daarbij wilde ze asap trouwen en kindjes..... dat trok ik niet![]()
wtf, nagenoeg de hele tekst staat er niet... naja nogmaals dan.quote:
11-11 CoD4 op de PC.. Niks Xdoxen ps3 of wii..Die discussie hebben we vanochtend al gehad.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:44 schreef egg-bird het volgende:
[..]
wtf, nagenoeg de hele tekst staat er niet... naja nogmaals dan.
Had jij geen xbox? anders moet je er maar een halen met call of duty 4 zodat we weer samen kunnen gaan hoeren met elkaar![]()
samen hoerenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:44 schreef egg-bird het volgende:
[..]
wtf, nagenoeg de hele tekst staat er niet... naja nogmaals dan.
Had jij geen xbox? anders moet je er maar een halen met call of duty 4 zodat we weer samen kunnen gaan hoeren met elkaar![]()
maar ik kan CoD4 niet spelen op mn pc tje en ik kan ook geen nieuwe proc halen want dan word ik GEPWNdquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:53 schreef ursel het volgende:
[..]
11-11 CoD4 op de PC.. Niks Xdoxen ps3 of wii..Die discussie hebben we vanochtend al gehad.![]()
Je haalt hem maar voor je PC-tje en je zegt tegen je vrouwtje dat je pas volgend jaar aan der gebonden bent..![]()
![]()
Ik haal hem voor de Xbox 360quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:53 schreef ursel het volgende:
[..]
11-11 CoD4 op de PC.. Niks Xdoxen ps3 of wii..Die discussie hebben we vanochtend al gehad.![]()
Je haalt hem maar voor je PC-tje en je zegt tegen je vrouwtje dat je pas volgend jaar aan der gebonden bent..![]()
![]()
vinden ze bij de ps3 ook, dus daarom komt er een toetsenbord en muis voor de ps3quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:25 schreef FJD het volgende:
Een shooter speel je met een muis en keybord niet op een joypad
Ja, maar dan kunnen we nog steeds niet tesamen spelen..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:34 schreef staticdata het volgende:
[..]
vinden ze bij de ps3 ook, dus daarom komt er een toetsenbord en muis voor de ps3
koop dan goddomme eerst eens fatsoenlijke hardware voor je vriendjesquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:35 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, maar dan kunnen we nog steeds niet tesamen spelen..
Ik wil graag met mijn vriendjes kunnen spelen..![]()
![]()
en terechtquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:34 schreef staticdata het volgende:
vinden ze bij de ps3 ook, dus daarom komt er een toetsenbord en muis voor de ps3
waar speel jij mee danquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:39 schreef FJD het volgende:
[..]
en terechtde muis is als richt mechanisme superieur
De superioriteit van mijn muis houdt op bij de rand van m'n bureauquote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:44 schreef FJD het volgende:
[..]
De superioriteit van mijn muis houdt op bij de rand van m'n bureau![]()
M'n muis is gehandicapt![]()
M'n muis mist ook al z'n staartje sinds z'n geboorte, ik heb best een sneu muisjequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:47 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
dat is heel zielig, een gehandicapt muisje
![]()
Hij trekt bij mij inquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:45 schreef egg-bird het volgende:
maarreh ruche!!! woon je nu weer bij je ouders ofzo (A)
misschien moeten we je muisje preventief ruimenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:49 schreef FJD het volgende:
[..]
M'n muis mist ook al z'n staartje sinds z'n geboorte, ik heb best een sneu muisje![]()
quote:
Wel een liedje zingen als je brood met kaas in de fonduepan valt he?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:53 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
als het de zolder van CJ niet wordt, ga ik lekker bij jou wonen![]()
gaan we dan ook kaasfondue doen? vind ik altijd zo gezellig!![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:53 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
als het de zolder van CJ niet wordt, ga ik lekker bij jou wonen![]()
gaan we dan ook kaasfondue doen? vind ik altijd zo gezellig!![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:13 schreef FJD het volgende:
Marco
http://www.fcupdate.nl/ni(...)open-via-de-flanken/
Hard op zoek naar opkomende backs om dan vervolgens Urby neer te zetten. Het is beter voor Feyenoord daar niet van maar de beste opkomende back die we op dit moment hebben is natuurlijk Tim de ClerIk voorspel weer een kansloze wedstrijd met koffie en bier bij Ursel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |