Eens, eens, ik ga er eens over nadenkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:41 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Mijne Ridders Van De Dronken Tafel, Luistert!
hierbij verklaar ik de blue ray als n00b object, de nixbox als gay en mezelf koning!
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Je kunt lullen wat je wilt, maar voor een stelletje boeren blijft kaviaar gewoon viseitjes
Waarom denk je dat ik nog steeds een CRT op mijn bureau heb staan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:54 schreef diamondvoodoo het volgende:
Vanmiddag me monitor ruilen, wat vind dit ding 3x niks. Me oude CRT!! was vele malen mooier en dat mag niet kunnen dus ik hoop dat ik deze mag ruilen.
Value is een combinatie van prijs en kwaliteit dat weet jij ook toch? Als je dan vervolgens een product alleen vergelijkt op kwaliteit om vervolgens te roepen "haha die is toch veel beter" dan doe je iets verkeerdquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
En Frank, probeer ze hier nu niet te overtuigen dat een standalone Denon beter is dan een PS3.
Je kunt lullen wat je wilt, maar voor een stelletje boeren blijft kaviaar gewoon viseitjes
wat zij ik nou??quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:10 schreef FJD het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1057211.html
Plaatje![]()
Sterf, kut CDA
Een correcte volzinquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:10 schreef dekkered het volgende:
ga toch allemaal koffie drinken
Laat maarquote:
Vandaag is de dag dat ik geen CDA meer stemquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:10 schreef FJD het volgende:
Plaatje![]()
Sterf, kut CDA
echt dat ik mijn stem in die sterfpartij gestoken hebquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:10 schreef FJD het volgende:
Plaatje![]()
Sterf, kut CDA
great minds think alike/spuit 11quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:16 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Vandaag is de dag dat ik geen CDA meer stem![]()
Maar wat dan wel.![]()
Ja ben van plan de syncmaster 206 BW 20" te halenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:09 schreef staticdata het volgende:
Fristi koop gewoon een samsung syncmaster 940 BF dat zijn topschermen
EN PS3 & WII FTW
Strik erom enzo!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:25 schreef Keltie het volgende:
Wihi, AS Roma wil 8 mln betalen voor Emanuelson... Pleur het dan meteen in de vuilnisbak
Niet geheel correct, ik mis de punt .quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
Een correcte volzin
[..]
Laat maar![]()
Hoofdletter mis ik ook als we toch gaan miereneukenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:32 schreef ursel het volgende:
[..]
Niet geheel correct, ik mis de punt .![]()
en de hoofdletter?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:32 schreef ursel het volgende:
[..]
Niet geheel correct, ik mis de punt .![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:33 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
Hoofdletter mis ik ook als we toch gaan miereneuken![]()
volgens mij kent calimero me niet meerquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:28 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
calimero gooit zn bak in de verkoop > hij leeft nog!!
aquarium + extras
ff dag zeggen![]()
Mierenneuken!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:33 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
Hoofdletter mis ik ook als we toch gaan miereneuken![]()
quote:
Ja maar ik vergelijk met een Denon blu-ray speler...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:52 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Kom eens langs, ik heb hier beide spelers staan, PS3 en de Toshiba HD-DVD en kom vergelijken, is echt weinig verschil tussen de beeldkwaliteiten van beide
Haha ok je hebt gelijk!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
En Frank, probeer ze hier nu niet te overtuigen dat een standalone Denon beter is dan een PS3.
Gewoon de 226BW nemen! Heerlijke monitor!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja ben van plan de syncmaster 206 BW 20" te halen
Hij kent je alleen maar als IJsmutsquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik wordt overal gepwned..., ik ga weg![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hij kent je alleen maar als IJsmuts![]()
![]()
EGG-BIRD de goede ouwe tijd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:00 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
is ons aller calimeerootje al zo lang weg dan?? nouja.....
Volgende week begint hij met de lessen Interpunctie voor beginners.quote:
quote:Laat maar![]()
Die willen iig wel meer geld in scholing steken. Verder ben ik het wel met je eens natuurlijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:16 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
wordt ik nu echt gedwongen om op d66 te stemmen![]()
Dat er nog zoveel liefdadigheid bestaat in de wereldquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:25 schreef Keltie het volgende:
Wihi, AS Roma wil 8 mln betalen voor Emanuelson... Pleur het dan meteen in de vuilnisbak
Je vergelijking is alleen een beetje als iemand adviseren om vooral geen Opel Corsa of Peugeot 206 te kopen omdat een BMW 3 serie zoveel beter is afgewerkt en kwalitatief beter is gebouwd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja maar ik vergelijk met een Denon blu-ray speler...
Man ik schoof onder tafel.. Zo zie je maar dat de SP ook opkomt voor de minderbedeelden en gewoon te werk stelt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:19 schreef FJD het volgende:
Ik ging echt helemaal stuk
Niet denken, wel tanken!
Geen vergunning? Das dom zeg.![]()
quote:"Ajax komt op een gedeelde negende plaats met Arsenal en Chelsea en nog voor clubs als Liverpool en Juventus. Dit is een enorme positieve ontwikkeling. Het bevestigt de tendens dat steeds meer grote bedrijven vertrouwen hebben in de sport. Het is een reflectie van de kracht van de sport."
ik ben een n00bquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:11 schreef FJD het volgende:
Die willen iig wel meer geld in scholing steken. Verder ben ik het wel met je eens natuurlijkNu is D66 ook niet echt een partij met een stabiel en schoon verleden
Ik stem wel blanco.
Het is ook altijd zo`n winstgevend aandeel geweest.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:31 schreef ursel het volgende:
"Ajax door Aegon in toptien van Europa"
[..]![]()
Ze hebben al zoveel verdiend met spelers verkopen.. alsof het met die 5 miljoen extra opeens wel gaat lukken..![]()
Als je put-opties had gekocht welquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:33 schreef jpjedi het volgende:
Het is ook altijd zo`n winstgevend aandeel geweest.![]()
Heb ik ook, bevalt prima!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja ben van plan de syncmaster 206 BW 20" te halen
PAL en NTSC bestaat niet meer bij HD. god zij dank.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:13 schreef staticdata het volgende:
JP, de ps3 spellen zijn regiovrij (lees ik op tweakers). Maar ik neem aan dat je dan nog wel met de NTSC & Pal conversie zit? Nu neem ik aan dat die Sony TV dat wel aan kan maar toch
.
Dit weekend is er pas weer voetbalquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:19 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Onwijse homo's heb zelfs liever dat jullie over voetbal gaan lullen
Sorryquote:
je hebt een echte nerd postquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:37 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Jullie zijn toch nietzo beledigd dat jullie niet reageren
ik ben depriquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:37 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Jullie zijn toch nietzo beledigd dat jullie niet reageren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |