Ze zijn weer los hoorquote:
Tja..CD-WOW zit ik nog te wachten op levering van COD3 die ik 3 maanden geleden besteld heb.quote:
Op het moment is 80% in de markt BR. Hier in India kan je zelfs geen HDD mediadragers kopen maar alleen BR.. zie hier het effect van de PS3.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:38 schreef staticdata het volgende:
[..]
denk ik ook. Sony doet er alles aan om de BR door te drukken. Plus het feit dat er nu BR wordt ontwikkeld met opslagcapaciteit van 100GB.
Ik denk dat de marketing van Sony de HD-DVD in het nauw aan het drukken is. FRS verkoopt alleen nog maar BR
SLI is voor ventjes met kleine piemelsquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 06:11 schreef jpjedi het volgende:
Heb het een tijd in SLI gehad maar dat levert echt bagger weinig extra op.![]()
Je bent de enige in dat hele land die een PS3 kan betalen manquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:45 schreef jpjedi het volgende:
Op het moment is 80% in de markt BR. Hier in India kan je zelfs geen HDD mediadragers kopen maar alleen BR.. zie hier het effect van de PS3.
http://crave.cnet.com/8301-1_105-9667998-1.htmlquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Geef nou eens een link dan?
Met de nieuwe firmware zijn er geen problemen meer en kan je alles afspelen. Je verhaal is echt gedateerd.
Daar was de Xbox toch voorquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:52 schreef Sickert het volgende:
SLI is voor ventjes met kleine piemels![]()
Een product met prijs van tussen de $2k en $7k vergelijken met een product van $400 wat tegelijkertijd ook nog een gameconsole is en dan gaan zeiken over een kwaliteitsverschilquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
De aankomende Denon Blu-ray is echt wel van veel beter kwaliteit, hier staat een stuk over de speler.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:57 schreef Keltie het volgende:
Tralalala
Die Denon blu-ray speler gaat $2000,- kosten! Is inderdaad geen vergelijking maar ik zou dan ook nooit een PS3 kopen voor de blu-ray speler! Daarom vind ik de Xbox 360 ook een veel betere gameconsole.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Een product met prijs van tussen de $2k en $7k vergelijken met een product van $400 wat tegelijkertijd ook nog een gameconsole is en dan gaan zeiken over een kwaliteitsverschil
Jij gaat zeker ook als je een nieuwe auto koopt voor 10k, klagen dat de afwerking in de nieuwe BMW 7 serie toch stukken beter is?![]()
JA POTVER, je artikel is uit dec 2006..oftewel je bevestigd mijn statement..gedateerd. Dit is voor de firmware upgrades waar het meeste verholpen is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
http://crave.cnet.com/8301-1_105-9667998-1.html
De aankomende Denon Blu-ray is echt wel van veel beter kwaliteit, hier staat een stuk over de speler.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:05 schreef RudyCarell het volgende:
Aegon nieuwe shirtsponsor Ajax...
Het is ook een combinatie van factoren lieverdquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die Denon blu-ray speler gaat $2000,- kosten! Is inderdaad geen vergelijking maar ik zou dan ook nooit een PS3 kopen voor de blu-ray speler! Daarom vind ik de Xbox 360 ook een veel betere gameconsole.
Weet je wat je nu doet Frank? Je gebruikt de mening van iemand die alleen een Wii heeft als basis van je argumentatie. Kijk maar ergens onderin. Zo zie je maar weer, de echte kenners bevinden zich in het Wii-kampquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://crave.cnet.com/8301-1_105-9667998-1.html
quote:What are the arguments against buying the PS3 for home theater use? Not many,
quote:Even if you look past the price difference, the arguments for buying a PS3 instead of current Blu-ray players are overwhelming. First, the PS3 is currently the only HDMI 1.3 Blu-ray player on the market.
quote:Don't get me wrong, I'm not advocating that everyone should run out and buy a PS3. In fact, that only new gaming system I own is the Nintendo Wii,
Zo negatief is hij ook weer nietquote:But if you just absolutely need to own a Blu-ray player now, the PS3 looks to be the best of the bunch.
Zeg dan ook eens wat zinnigs.. we wachten allemaal op jouw betoog om deze ronde tafel conferentie in goede banen te leiden.quote:
Mijne Ridders Van De Dronken Tafel, Luistert!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zeg dan ook eens wat zinnigs.. we wachten allemaal op jouw betoog om deze ronde tafel conferentie in goede banen te leiden.![]()
lolquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:41 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
Mijne Ridders Van De Dronken Tafel, Luistert!
hierbij verklaar ik de blue ray als n00b object, de nixbox als gay en mezelf koning!
geen dank![]()
Kom eens langs, ik heb hier beide spelers staan, PS3 en de Toshiba HD-DVD en kom vergelijken, is echt weinig verschil tussen de beeldkwaliteiten van beidequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die Denon blu-ray speler gaat $2000,- kosten! Is inderdaad geen vergelijking maar ik zou dan ook nooit een PS3 kopen voor de blu-ray speler! Daarom vind ik de Xbox 360 ook een veel betere gameconsole.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |