Als je over 4 uur je bed uit moet welquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:29 schreef BsJanssen het volgende:
Wat een zielige vertoning zeg...
Gewoon te saai om naar te kijken/luisteren...
Nope, eerste keer dat dat mokkelt (zeer terecht!) wordt aangepakt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:32 schreef avonne het volgende:
Ja, Nadia, wat nu?
We weten eigenlijk helemaal niet hoe Nadia reageert als ze de dingen niet in de hand heeft, he?
Daar komt'ie al ...... "Tien kleine spermavisjes zwemmen in Nadia's mond ... blup, blup, blup"quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:31 schreef akveor het volgende:
Hierbij wil ik graag een verzoekje doen.... ik lach met altijd te pletter om dat blup blup////
Ze hebben je verzoekje gehoord blup blupquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:31 schreef akveor het volgende:
Hierbij wil ik graag een verzoekje doen.... ik lach met altijd te pletter om dat blup blup////
ik heb elke keer weer de vage hoop dat ze er snel mee zullen stoppen en dat er dan weer interessante gesprekken komen, maar het gaat nu al een paar dagen af en toe op het niveau van kleuterklas.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niet kijken dan ........
Toen ik dit las moest ik denken hoe dat liedje ook alweer ging. Twee seconden later hoor ik 't op de streamquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:31 schreef akveor het volgende:
ik word er altijd zo fokking vrolijk van...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Daar komt'ie al ...... "Tien kleine spermavisjes zwemmen in Nadia's mond ... blup, blup, blup"
Als Nadia het niet in de hand heeft, stopt ze het vaak in haar mond .....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:32 schreef avonne het volgende:
Ja, Nadia, wat nu?
We weten eigenlijk helemaal niet hoe Nadia reageert als ze de dingen niet in de hand heeft, he?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als Nadia het niet in de hand heeft, stopt ze het vaak in haar mond .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |