Nadia mag niet zeggen dat Dennis weggestemd wilt worden, want dan komt zijn borg in gevaarquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:17 schreef Maria44 het volgende:
Ze mag iets niet zeggen van hem. Nadia: maar ik zeg het toch niet concreet.
Miljonairs kunnen niet meer vervangen worden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als we miet LL maar niet voor hem in de plaats krijgen.![]()
't is allang 23 september geweest. Weg is weg.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als we miet LL maar niet voor hem in de plaats krijgen.![]()
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vond het vanmorgen/vanmiddag ook heel apart dat ze Dennis wel 20 keer vroeg of hij weg zou willen.
Hij kwam gisteren even leuk uit de hoekquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:29 schreef Lady-night het volgende:
En Brian doet weer niets.......................
En zo erg is het eigenlijk helemaal niet geweest.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:34 schreef Clank het volgende:
Dennis helemaal gebroken na een weekje het pispaaltje te zijn geweest...![]()
was toch geen ballon ? volgens mij had ze gewoon 1 van de deksels.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia rende met een ballon naar boven, effe knallen bij Japio's bed ......
De wraak van Japio is zoet : 3 kletterende deksels naast haar bed
Ja, het gaat echt buitengewoon beschaafd..... en dat maakt het TOP...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
En zo erg is het eigenlijk helemaal niet geweest.
Hij stond steeds voor lul door zijn eigen stomme uitspraken.
Van echte terror is geen sprake geweest, het lijkt niet eens op wat ze bij Huub en Lieke flikten.
3x raden wat een egoïstisch kreng als nadia zal doen...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:28 schreef diedirk het volgende:
[..]
Nadia mag niet zeggen dat Dennis weggestemd wilt worden, want dan komt zijn borg in gevaar
Zeg dat wel, het kleine beetje geplaag dat hij over zich heen heeft gekregen is minder dan niets vergeleken bij de pest- en scheldpartijen die met name Lieke heeft moeten verduren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Van echte terror is geen sprake geweest, het lijkt niet eens op wat ze bij Huub en Lieke flikten.
Maar iemand die wel sterk in zijn schoenen staat, kun je op deze manier niet zo snel wegkrijgen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja, het gaat echt buitengewoon beschaafd..... en dat maakt het TOP...
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee idd dat wordt een heel ander verhaal.... Voor nix hoeven ze niets te doen.... beetje lachen en zingen en lol hebben blijkt genoeg te zijn....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar iemand die wel sterk in zijn schoenen staat, kun je op deze manier niet zo snel wegkrijgen.
Dennix is een makkie, en als ze dit bij Nada doen is ze ook zo weg.
Maar bij Brian en Amanda zal het zo niet lukken.
Als je dat vindt, dan maak je wat mij betreft een denkfout. Dennis is weken en wekenlang het pispaaltje geweest. Eigenlijk alleen die paar weken met Jaap was hij gevrijwaard van ellende. En al die tijd heeft hij er alleen voor gestaan. De laatste twee weken 6 tegen 1. Tot overmaat van ramp steekt ook Nadia hem een mes in de rug. Dat tikt door.....Mentaal bashen is misschien nog veel zwaarder dan fysiek. Ook al omdat het langer door gaat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat mij betreft maak jij een denkfoutquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je dat vindt, dan maak je wat mij betreft een denkfout. Dennis is weken en wekenlang het pispaaltje geweest. Eingelijk alleen die paar weken met Jaap was hij gevrijwaard van ellende. En al die tijd heeft hij er alleen voor gestaan. De laatste twee weken 6 tegen 1. Tot overmaat van ramp steekt ook Nadia hem een mes in de rug. Dat tikt door.....Mentaal bashen is misschien nog veel zwaarder dan fysiek. Ook al omdat het langer door gaat.
Hij is geen goed DGK speler,maar als mens heb ik bewondering voor het in toom houden van zijn agressie, zijn geduld met Nadia en het feit dat hij Huub en Brian niet op hun muil heeft getimmerd.
Dacht ut niet. Tien keer meer reden om voor hem vliegtuigen te laten vliegen dan voor H en L. Niet omdat hij een goede speler is, wel omdat ik hem taai en sterk vind en ook nog eens zichzelf in bedwang weet te houden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat mij betreft maak jij een denkfout![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |