pm maar, ik kies toch geen spits meer. Benieuwd wie jij denkt, maar om andere niet op ideeen te brengen...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:41 schreef RayMania het volgende:
Ik denk dat ik weet wie je bedoelt, Steven. Een spits met een gemiddelde van 0,85 is nog niet gekozen.
Batigol had dan ook het probleem van zijn loyaliteit tegenover Fiorentina. Ik denk dat Batigol bij bijvoorbeeld AC Milan een nog indrukwekkender lijstje had opgeleverd. Juist doordat Batigol die prestaties bij Fiorentina deed, krijgen ze nog meer waarde. Maar iedereen zijn eigen mening.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Filippo_Inzaghi
http://www.beijen.net/frank/cvs/muller-g.htm
http://www.beijen.net/frank/cvs/batistuta-g.htm
Batigol mag de veters nog niet eens strikken van deze twee helden.
Pele is inderdaad een grootheid, maar niet alleen puur een spits en puur een afmaker en daarom heb ik hem er niet bijgeteld. Anders had hij zeker in top 3 gestaan hierbij. Pele is een completere speler. Helaas, en ik bedoel ook echt helaas, is er de verdenking dat ook hij oefen- en trainingspartijtjes erbij telde. Overigens is daar geen bewijs voor, dus schrap maar. Maar alleen de verdenking al vind ik jammer. Maar Pele is en blijft een geweldige voetballer, een geweldig spits, maar bovenal veel meer dan dat.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:43 schreef Colplay het volgende:
[..]
Pipo heeft waarschijnlijk de trainingspartijjtjes ook meegerekend.
Maar mijn ster heeft er 0,98 per wedstrijd gemaakt in officiele wedstrijden. Denk dat hij toch ook wel in het rijtje beste afmakers hoort. 656 officiële wedstrijden en 643 doelpunten. Over alle wedstrijden in zijn carriere komt hij tot 1363 wedstrijden en 1281 doelpunten.![]()
Jep, ben ff crisismanagement aan het toepassen omdat Socrates er toch wel verrassend uit ging.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Pekel mag toch 2 keer?
Ik heb Puskas gekozen. Dat was gen spits maar een linksbinnen. Noemen ze tegenwoordig een aanvallende middenvelder. Net geen linksbuiten en net geen middenvelder. Soort Ryan Giggs maar dan beter.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:12 schreef Steven184 het volgende:
Daaronder zijn er veel spitsen van ongeveer hetzelfde niveau, al stijgt Puskas er toch een stukje bovenuit.
Zo verrassend is dat niet hoor. Had hem ook kunnen kiezen. Briljante strateeg op het middenveldquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:55 schreef pekel het volgende:
[..]
Jep, ben ff crisismanagement aan het toepassen omdat Socrates er toch wel verrassend uit ging..
Puskas was inderdaad een linksbinnen, zo staat hij ook in mijn excelfile. En zeker bij Hongarije was hij daar geweldig. Echter, in de latere succesjaren van van Real speelde Puskas alleen centraal voorin en ondanks dat hij al op hoge leeftijd was deed hij dat toch voortreffelijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb Puskas gekozen. Dat was gen spits maar een linksbinnen. Noemen ze tegenwoordig een aanvallende middenvelder. Net geen linksbuiten en net geen middenvelder. Soort Ryan Giggs maar dan beter.
Dacht dat de 5 Fok!kers voor mij hem niet meer zouden pakken. Maar goed. Heb een waardig vervanger.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo verrassend is dat niet hoor. Had hem ook kunnen kiezen. Briljante strateeg op het middenveld
Dan heb je het over Willie vanderKuijlen. Hij heeft het meest gescoord in Nederland maar dat wil niet zeggen dat ie de beste is. Dat wil alleen maar zeggen dat ie nooit in het buitenland heeft gespeeld. Wel een geweldenaar natuurlijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:05 schreef Steven184 het volgende:
De beste Nederlandse spits ooit is trouwens ook nog niet gekozen.
Helaas, u gaat niet door voor de wasmachine.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan heb je het over Willie vanderKuijlen. Hij heeft het meest gescoord in Nederland maar dat wil niet zeggen dat ie de beste is. Dat wil alleen maar zeggen dat ie nooit in het buitenland heeft gespeeld. Wel een geweldenaar natuurlijk.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:14 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Helaas, u gaat niet door voor de wasmachine.
Alsjeblieft geen spelers nomineren van FC Jenever 9quote:
Dus je kent Ruud Geels nietquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:16 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Alsjeblieft geen spelers nomineren van FC Jenever 9![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |