Jeeeeeej! dankje dankje dankjequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:33 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels eindelijk m'n kaartjes binnen en heb rekening gehouden met vraag op het forum, dus ik kan Zakje en Cairon blij maken.
Astu. En diequote:
Waar HEB je het over?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Neem je slaapzak maar alvast mee dan.
Neem je de jouwe ook mee, of kom je niet naar pann?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Neem je slaapzak maar alvast mee dan.
maar het lukt jullie dus wel tussen alle storingen door te posten ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waar HEB je het over?
En nee... ik ga niet teruglezen...
deed ie hier straks ook. Nu niet meer. Of het valt me gewoon niet meer op, dat kan ook natuurlijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar het lukt jullie dus wel tussen alle storingen door te posten ?
fok doet hier heul raar
Hier ook hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar het lukt jullie dus wel tussen alle storingen door te posten ?
fok doet hier heul raar
Nou, blijkbaar wonen jullie gewoon te ver noordwaarts dan..quote:
moet ik nu weer aan een westerling uitleggen dat 2000 jaar geleden de wijzen al uit het oosten kwamenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar wonen jullie gewoon te ver noordwaarts dan..
Je propte onverwachts je reactie ertussen. Waardoor mijn reactie kant noch wal meer raakte.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waar HEB je het over?
En nee... ik ga niet teruglezen...
Wil jij opgehangen worden aan mijn stropdas of zo?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neem je de jouwe ook mee, of kom je niet naar pann?In pak en stropdas dan he, jongen!
Aaaaaaach ga naar een spontane vergadering of zoquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wil jij opgehangen worden aan mijn stropdas of zo?![]()
Je kunt bij mij op schoot terug naar Eindhoven, met de autoquote:Er is vast wel iemand die mij in zijn bed wil nemen.:P Scheelt me weer tillen met slaapzakken en zo.
Wat dat betreft slaap ik overal.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aaaaaaach ga naar een spontane vergadering of zo
[..]
Je kunt bij mij op schoot terug naar Eindhoven, met de auto
Ik denk dat ik gewoon s'morgens de 1e terug pak naar Rotterdamquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:51 schreef Cairon het volgende:
kut ja, vergeten... overnachten en zooi
Troost je... Ik denk niet dat jij het probleem bent...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je propte onverwachts je reactie ertussen. Waardoor mijn reactie kant noch wal meer raakte.
excuses voor het ongemak
Ik heb in principe wel wat slaapplekken in Utrecht, maar dit weekend werd me ene rit terug aangeboden door iemand van mijn dansles die ook gaat. Dus da's helemaal handig!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat dat betreft slaap ik overal.
Vanaf 1-1-2008 welquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:55 schreef Cairon het volgende:
voor jou een stuk makkelijker... naar Tilburg rijd er geen nachttrein
Nee, ik ga niet bij Marc slapen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb in principe wel wat slaapplekken in Utrecht, maar dit weekend werd me ene rit terug aangeboden door iemand van mijn dansles die ook gaat. Dus da's helemaal handig!
Marc_ Mga? Ja die gaat ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet bij Marc slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |