Ik wil met Deissy best een drankje drinken hoor. Kom jij ook dan ? En dan praten wequote:Op maandag 15 oktober 2007 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dgk-fan neem even een drankje.
met Deisyy![]()
Gezellig dgk-fan, misschien ook een goed idee als DrsH dan ook van de partij is, kan hij je alvast vertellen hoe je Dennis het best kan opvangen als hij de kooi uit strompelt.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:08 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik wil met Deissy best een drankje drinken hoor. Kom jij ook dan ? En dan praten we
wel alleen over Dennis he ?? Over zijn kleding en over de rotte periode die hij nu even heeft
op weg naar zijn grote overwinning volgend jaar. En we kunnen dan ook nog even samen
fantaseren wat er nog meer in zo'n jongen zijn toekomst ligt: een zangcarriere zowiezo....
Dat dus...
Met open billen armen natuurlijk !!!quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:10 schreef Deisyy het volgende:
kan hij je alvast vertellen hoe je Dennis het best kan opvangen als hij de kooi uit strompelt.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:12 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Met open billen armen natuurlijk !!!
VVquote:We’re a happy family we’re a happy family we’re a happy family me mom and daddy
Siting here in queens eating refried beans we’re in all the magazines
Gulpin’ down thorazines we ain’t got no friends our troubles never end
No christmas cards to send daddy likes men daddy’s telling lies baby’s eating flies
Mommy’s on pills baby’s got the chills I’m friends with the president
I’m friends with the pope we’re all making a fortune selling daddy’s dope
Ja, Nix nog op de streams .......quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:13 schreef avonne het volgende:
nog nix op de streams.
Maar even uitzendinng kijken, dan...
Over zijn glorieuze toekomst heb ik toch echt mijn twijfels, de mogelijkheden worden door zijn inzet in mijn ogen beperkt tot het minimalequote:Op maandag 15 oktober 2007 23:08 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik wil met Deissy best een drankje drinken hoor. Kom jij ook dan ? En dan praten we
wel alleen over Dennis he ?? Over zijn kleding en over de rotte periode die hij nu even heeft
op weg naar zijn grote overwinning volgend jaar. En we kunnen dan ook nog even samen
fantaseren wat er nog meer in zo'n jongen zijn toekomst ligt: een zangcarriere zowiezo....
Dat dus...
Vandaar dat ze altijd als eerste schreeuwt om een film.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:16 schreef farscapevr6 het volgende:
a ik zie dat lieke blij is dat de film opgezet is?
ken ze weer lekker een uurtje maffen
Ik ook, auto en film, ben ik echt zo vertrokken!quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:23 schreef riri het volgende:
ik val ook altijd in slaap bij een film....net als in de trein...tis het geluid of zo waardoor ik m'n ogen niet kan openhouden![]()
ze ging toch bij Amanda slapen?quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:26 schreef Lobasca het volgende:
nix wil gelijk naar bed met nada, pussy..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |