Nee hoor, dat denk ik nietquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:22 schreef michelle03 het volgende:
Je denkt misschien het is maar een kus
Het is maar een kus?!?quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:22 schreef michelle03 het volgende:
ik heb een vriend, nog niet zo lang maar ik hou echt van hem, maar ik heb zaterdag na het uitgaan met een ander gekust, gewoon een vriend van me. Dit kwam omdat ik echt dronken was en ik weet ook niet meer wat er gebeurde. Het was echt maar heel even ik besefte gelukkig meteen dat dit echt niet kon. Er waren ook geen gevoelens of iets bij en ik snap echt niet waarom ik dat heb gedaan
Ik vind het echt verschrikkelijk en voel me heel erg schuldig. Ik weet nu niet wat ik moet doen, ik durf het hem niet te vertellen en niemand niet. Je denkt misschien het is maar een kus maar ik vind het zo erg. Ik wil het hem wel vertellen maar weet niet hoe hij dan reageert..
Waarom doe je 't dan? Alsof je door drank gelijk een heel ander persoon wordtquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:37 schreef michelle03 het volgende:
ik weet dat het geen excuus is, maar het gebeurde gewoon ik snap ook echt niet hoe:O dat heb ik ook nog nooit meegemaakt dat ik iets doe wat ik normaal nooit zou doen.. ik heb helemaal geen andere jongens nodig..
Je struikelde over zijn tong?quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:37 schreef michelle03 het volgende:
ik weet dat het geen excuus is, maar het gebeurde gewoon ik snap ook echt niet hoe
Oh, no worries then.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:32 schreef michelle03 het volgende:
15, twee maanden.. hij is 17
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |