Jaquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:22 schreef 2live het volgende:
[..]
Toen ik vannacht naar bed ging wilde hij nog zijn 24 uur aanvragen.![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat het dan buiten zien, zijn wij verlost van deze gruwel.![]()
Dit is niet DE DJ Jurgen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:21 schreef Disana het volgende:
Hebben we de naam van de DJ goed verstaan? Ik verstond steeds Jurgen. Maar we hebben al een andere DJ Jurgen:
http://www.djjurgen.com/
Ja, ik vraag me dus af welke naam hij gebruikt aangezien de zijne al in gebruik is.quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:23 schreef Stupidisco het volgende:
Deze DJ heet toevallig ook Jurgen, hoewel het niet duidelijk is of dat ook zijn DJ naam is.
Maar zoals altijd: morgen, zeker wetenquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:22 schreef 2live het volgende:
[..]
Toen ik vannacht naar bed ging wilde hij nog zijn 24 uur aanvragen.![]()
Maar we hebben het over neuken.quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:18 schreef Desii het volgende:
[..]
ik denk die sex bedoeld was om tv te maken...... dit heeft i.m.o meer met liefde te maken (en dan ligt het toch anders)
Gevoelens inschatten, is altijd lastig... maar ik denk echt verliefd zijn (al heb ik momenteel het gevoel, dat het minder wordt)
dat wist ik ja, maar toch bedankt ;-)quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me dus af welke naam hij gebruikt aangezien de zijne al in gebruik is.
Je weet trouwens waarschijnlijk wel dat je ook direkt op een post kunt reageren door te quoten? Klik op het knopje helemaal rechts direkt boven zo'n post om te reageren; komt net even wat duidelijker over dan steeds een nieuwe post plaatsen![]()
en die gozer denkt nog steeds dat als hij die kant laat zien hij een echte man is....quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:27 schreef Lobasca het volgende:
Ooooooooooooooooohhhhh. en nix doet weer stoer dat 'ie zijn bezitterige, claimerige en jaloerse kant (hij is er nogal trots op) hier niet laat zien... Man, man, mietje!!!
Nou ja, gezien je user name, Stupid is Co... dacht ik, laat ik het toch maar even noemenquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:27 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
dat wist ik ja, maar toch bedankt ;-)
Ze zouden wel gek zijn om die even af te huren voor een paar uurtjes les aan amuzikale Brianquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De 'echte' DJ Jurgen heeft een heerlijke stem![]()
Pciesquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:29 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
en die gozer denkt nog steeds dat als hij die kant laat zien hij een echte man is....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |