Nou als je praat dat je een kapsalon van je vriend hebt gehad (gekregen) en het blijkt te gaan om het feit dat haar vriend een slaapkamertje had ingericht voor haar, dan ben je zelf nogal aan het bluffen zeg maar.quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
FOK is zo traag, ik kan nauwelijks reageren.
Ik denk dat Amanda geen idee heeft wat veel geld hebben inhoudt.
Ze heeft het over dikke jachten, een huis in Brasschaat, een huis in Marbella en huizen in Amsterdam en Zaandam.
Mamanda heeft het volgens mij dik voor elkaar en is ¤ 150.000 in Amanda's belevenis veel geld maar voor Mamanda peanuts.
Nee, zei Luc tegen Huub en Lieke want Dennis is er de hele tijd bij.quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:25 schreef 2live het volgende:
Heeft Nadia ook nog met Luc gesproken vanmiddag?
Daar kreeg hij de gelegenheid niet voor.. Dennis nam al haar tijd in beslag. Hij is van plan haar vanavond nog bij Dennis weg te kapen om het over gisteravond enzo te hebben.quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:25 schreef 2live het volgende:
Heeft Nadia ook nog met Luc gesproken vanmiddag?
ik hoop dat die film dan niet doorgaat danquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:27 schreef Clank het volgende:
[..]
Daar kreeg hij de gelegenheid niet voor.. Dennis nam al haar tijd in beslag. Hij is van plan haar vanavond nog bij Dennis weg te kapen om het over gisteravond enzo te hebben.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:27 schreef Clank het volgende:
[..]
Daar kreeg hij de gelegenheid niet voor.. Dennis nam al haar tijd in beslag. Hij is van plan haar vanavond nog bij Dennis weg te kapen om het over gisteravond enzo te hebben.
ben het met je eens, ik denk alleen dat ze wel verliefd op elkaar zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:31 schreef beequeen het volgende:
Volgens Lieke is Huub geen makkelijk ventje. Dat geloof ik onmiddellijk maar Lieke is zelf ook regelmatig absoluut onuitstaanbaar.
Die twee spelen het spel, zijn niet verliefd maar proberen elkaar te verdragen, niet meer niet minder imho.
Dat is idd de situatie geworden. Het tweede broer en zus paar.quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:31 schreef beequeen het volgende:
Volgens Lieke is Huub geen makkelijk ventje. Dat geloof ik onmiddellijk maar Lieke is zelf ook regelmatig absoluut onuitstaanbaar.
Die twee spelen het spel, zijn niet verliefd maar proberen elkaar te verdragen, niet meer niet minder imho.
Lachen met Dj Brian. Die andere dj doet een stukje voor wat Brian na moet doen. Hij bakt er weinig van.quote:
En Jaap zit dus letterlijk weer in het groepje van Huub 'voor de show'.quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:31 schreef beequeen het volgende:
't Is helemaal niet erg om zo nu en dan 's even je gal te spuwen over bepaalde ergernissen in een relatie. Dat die er zijn lijkt me alleen maar normaal.quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:19 schreef blomst het volgende:
Dus Lieke wil samen met Huub met Anita spreken.
Lieke zal wel blij zijn dat Jaap met haar mee klaagt over Huub.
Deed ze in het begin al tegen Eric.
Ze spelen sinds een uurtje of 18.00 uur gezellig Triviant en hebbenquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:31 schreef 2live het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is er nog niks veranderd sinds het 'uit' is.![]()
Lieke was niet tevreden over haar huidige sexleven. Daar zet ik toch mijn vraagtekens bij.quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:33 schreef Py het volgende:
[..]
Dat is idd de situatie geworden. Het tweede broer en zus paar.
Wat zei die handlezert ook al weer over het seksleven van Lieke (weet nog wel de hyenareactie van Brian)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |