Dan is het v. Bastenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:41 schreef Glenn-Micra het volgende:
Ik vermoed een 1-0 voor Slovenie.
20.30u jaquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:37 schreef Damzkieee het volgende:
3-0 of 4-0, voor mijn Unibet account
20.30 wedstrijd zelf?
Die zal net als Ruud amper fantsoelijk aangespeeld worden in Marco's verkrampte 4-3-3 systeem..quote:
Zal knap lastig worden, denk je niet?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:41 schreef Glenn-Micra het volgende:
Ik vermoed een 1-0 voor Slovenie.
Gelukkig heeft sbs wel goede analyticiquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:28 schreef Tennessee het volgende:
SBS6!?!? betekent dat zónder Johan Derksen?!?!?! Dát zou nou pas gewéldig zijn!!!!!
En belspellen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:43 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Gelukkig heeft sbs wel goede analytici
En zorgen ze er altijd perfect voor dat bij 45.40 op de klok de reclame afgelopen is.quote:
quote:Het Nederlands elftal speelt vanavond in Eindhoven de belangrijke EK-kwalificatiewedstrijd tegen Slovenië. Volgens de statistieken belooft het een mooie avond te worden, want Oranje verspeelde in het Philips Stadion nog nooit punten in een EK- of WK-kwalificatieduel. Sterker nog, in tien wedstrijden viel er pas één tegengoal.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:38 schreef Damzkieee het volgende:
Oranje gaat wervelen als in the old days
Jaliens, Kromkamp, Landzaat en... ?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:37 schreef frank07 het volgende:
is de wedstrijd ook nog ergens via n stream te ontvangen??
ik heb nl geen sbs6 op mijn tv hier.. En de fantastic four in de basis wil ik natuurlijk niet missen
Moet haast Opdam wel zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jaliens, Kromkamp, Landzaat en... ?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |