Ik heb er echt geen last van hier.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:36 schreef beequeen het volgende:
OT: Ben ik nu de enige die last heeft van die gifjes, alles vertraagt erdoor hier.
Het wordt er niet sneller op nee...........quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:36 schreef beequeen het volgende:
OT: Ben ik nu de enige die last heeft van die gifjes, alles vertraagt erdoor hier.
Nee... maar ze zijn zo leuk omt te plaatsen....quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:36 schreef beequeen het volgende:
Dat wel natuurlijkquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee... maar ze zijn zo leuk omt te plaatsen....![]()
En als je er last van heb dan moet je je computer maar aanpassen.
De gifjes zijn belangrijker dan een goede verslaggeving.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De COS heet vanaf nu ook GOS...Gifjes over Streams...
Ik stel voor dat we alleen nog maar Dennis-GIFjes plaatsen. Van de overige miljonairsquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:46 schreef avonne het volgende:
Als je op het rode kruisje drukt, stopt de pagina met laden.
Sommige gifjes zijn leuk, maar sommigen hadden ook gewoon een cap kunnen zijn.
Ot: Nee het is echt super irritantquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:36 schreef beequeen het volgende:
Dat dusquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:57 schreef Gercos het volgende:
heel leuk die gifjes maar een stom plaatje waar amanda of nadia op en neer gaat en verders niks voegt vrij weinig toe.
Leg mij nou eens uit wat de toegevoegde waarde van dit bewegende gifje is.quote:
Dump die gifjes dan maar daar, dank je.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:58 schreef Dreamboy het volgende:
Dat het hier traag is dat ligt toch echt aan FOK zelf ik heb het net even bij VOL geprobeert daar loopt het veel sneller
Helemaal mee eens!!!quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dump die gifjes dan maar daar, dank je.
zullen 1tje per page afspreken ?quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee... maar ze zijn zo leuk omt te plaatsen....![]()
En als je er last van heb dan moet je je computer maar aanpassen.
De gifjes zijn belangrijker dan een goede verslaggeving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |