Heb hem nu wat vaker gehoord; vind alle stukken waar ze 'hoog' zingt 'ff wennen' zeg maar, totaal niet mijn ding.. Dus Might as well de hoge stukken, Whatever you say (echt een vreselijk nummer pfff...) en het einde van If you were mine veel te schreeuwerig.. Verder wel een okee plaat, wel erg treurige boel allemaal; mag van mij ook meer gitaarrock op.
If I go klinkt wel lekker, Might as Well houd ik niet van die hoge stukjes, Make it Rain klinkt okee (al is er veel Coldplay/Keane-achtige sound in te vinden

), wordt vast wel een single een keer.. Modern World wel grappig, de tekst dan.. Maar de beat ofzo, zet een willekeurige reggae plaat op en je vindt ongeveer zo'n beat... I don't wanna hurt no more -> de songtekst/het idee komt een beetje erg neer op Sacrifice, verder wel een mooie ballad hoor.. Good God, tja Amy Winehouse is al vaak genoemd.. maar ben uiteindelijk wel blij dat hij op de plaat staat, anders wordt het zo'n zware plaat.. The Difference: hebben meer mensen dat als ze dat begin horen, ze aan dit kerkkoor in het nummer van Michael Jackson moeten denken?
http://www.youtube.com/v/N9QTA8Hn8DU&rel=1Alleen ff versnellen, een hogere toonsoort zingen en een extra uithaaltje, et voila!

Whatever you say, tja veel te hoog en vreselijk; had zo op Boris zijn album kunnen staan, die idol maakt dezelfde soort muziek..
Ball and Chain, dat refreintje, vind ik op zo'n hitje van Shakira ofzo lijken..
Daze vind ik lekker klinken! Lijkt wel iets op Cry van Urban Solitude ofzo..
en het laatste nummer op dit erg korte album vind ik veel te schreeuwerig aan het eind; dat deed ze op Urban Solitude bij het laatste nummer My Friend ook zo erg, houd ik niet van..
[ Bericht 2% gewijzigd door Kidney_Bean op 03-12-2007 00:27:42 ]