abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 november 2007 @ 22:29:59 #51
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_54906908
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:24 schreef Hankster het volgende:

[..]

jazz-achtig?
Good God is toch geen jazz, man

Tsja, ik vind het wel een aardige plaat. Er staan wel een paar leuke nummers op (en dan met name Good God..wat helaas geen graadmeter voor de rest is..) maar muzikaal is het toch allemaal vrij matig. Melodisch is het niet al te sterk, de instrumentatie is ook vrij standaard en zeker alles wat uit de computer is gepoept is toch wel irritant op den duur. En tekstueel komt ze soms ook niet veel verder dan "yeah yeah"...
Neen, de verkoop zal enkel lekker lopen omdat het Anouk is, hoewel er wel een aantal leuke nummertjes opstaan.

Maar misschien groeit-ie nog
"Muziekkenners" komen weer aan bod hoor..
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
  zaterdag 1 december 2007 @ 16:08:49 #52
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_54969153
Ik vind Ball and Chain erg mooi
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_54971986
Ik ga naar het concert in Gelredome
Vivre
  zaterdag 1 december 2007 @ 20:32:00 #54
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_54974935
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:29 schreef Mr_Booze het volgende:

[..]

"Muziekkenners" komen weer aan bod hoor..
inderdaad, moet vast heel vervelend voor je zijn
  zondag 2 december 2007 @ 04:16:26 #55
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_54984092
Ze draaiden op stap net een dance versie van de single Good God
L'Amour menaçant:
  zondag 2 december 2007 @ 04:28:27 #56
198801 ruba
-weggejorist-
pi_54984136
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:24 schreef Hankster het volgende:

[..]

jazz-achtig?
Good God is toch geen jazz, man

Tsja, ik vind het wel een aardige plaat. Er staan wel een paar leuke nummers op (en dan met name Good God..wat helaas geen graadmeter voor de rest is..) maar muzikaal is het toch allemaal vrij matig. Melodisch is het niet al te sterk, de instrumentatie is ook vrij standaard en zeker alles wat uit de computer is gepoept is toch wel irritant op den duur. En tekstueel komt ze soms ook niet veel verder dan "yeah yeah"...
Neen, de verkoop zal enkel lekker lopen omdat het Anouk is, hoewel er wel een aantal leuke nummertjes opstaan.

Maar misschien groeit-ie nog
Kan hier weinig aan toevoegen
OMGWTFMOGGEL~!11!1EINZ1
  zondag 2 december 2007 @ 15:22:34 #57
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_54991119
Valt me wel op dat "Might As Well" mijn favo nummer van dit album is, dat is nou juist het enige nummer dat ze heeft gemaakt met de vorige bandbezetting.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_55005308
Heb hem nu wat vaker gehoord; vind alle stukken waar ze 'hoog' zingt 'ff wennen' zeg maar, totaal niet mijn ding.. Dus Might as well de hoge stukken, Whatever you say (echt een vreselijk nummer pfff...) en het einde van If you were mine veel te schreeuwerig.. Verder wel een okee plaat, wel erg treurige boel allemaal; mag van mij ook meer gitaarrock op.

If I go klinkt wel lekker, Might as Well houd ik niet van die hoge stukjes, Make it Rain klinkt okee (al is er veel Coldplay/Keane-achtige sound in te vinden ), wordt vast wel een single een keer.. Modern World wel grappig, de tekst dan.. Maar de beat ofzo, zet een willekeurige reggae plaat op en je vindt ongeveer zo'n beat... I don't wanna hurt no more -> de songtekst/het idee komt een beetje erg neer op Sacrifice, verder wel een mooie ballad hoor.. Good God, tja Amy Winehouse is al vaak genoemd.. maar ben uiteindelijk wel blij dat hij op de plaat staat, anders wordt het zo'n zware plaat.. The Difference: hebben meer mensen dat als ze dat begin horen, ze aan dit kerkkoor in het nummer van Michael Jackson moeten denken?

http://www.youtube.com/v/N9QTA8Hn8DU&rel=1

Alleen ff versnellen, een hogere toonsoort zingen en een extra uithaaltje, et voila!

Whatever you say, tja veel te hoog en vreselijk; had zo op Boris zijn album kunnen staan, die idol maakt dezelfde soort muziek..

Ball and Chain, dat refreintje, vind ik op zo'n hitje van Shakira ofzo lijken..

Daze vind ik lekker klinken! Lijkt wel iets op Cry van Urban Solitude ofzo..

en het laatste nummer op dit erg korte album vind ik veel te schreeuwerig aan het eind; dat deed ze op Urban Solitude bij het laatste nummer My Friend ook zo erg, houd ik niet van..

[ Bericht 2% gewijzigd door Kidney_Bean op 03-12-2007 00:27:42 ]
pi_55006075
Het laatste nummer heeft verdacht veel weg van Evanescence - My Immortal, maar dan net iets anders.
*This is the end, beautiful friend - This is the end, my only friend
*The end of our elaborate plans - The end of everything that stands
*The End
pi_55007105
Goed album niet zo goed als Hotel New York. Heb toch maar kaartjes besteld voor het concert in het Gelredome
  dinsdag 4 december 2007 @ 18:49:02 #61
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_55040634
Ze was vandaag op 3FM. Het blijft ook gewoon een arrogante gedesinteresseerde trut ook he

Maar goed, het album is.... oké. Ze heeft betere gemaakt.
L'Amour menaçant:
pi_55074838
ik ben erg teleurgesteld in het album ik heb alle albums en ben vrijwel van het eerste uur, maar wat een poepplaat zeg.. dit is bijna sky-radio muziek. ik vind het mooi dat ze "ontwikkelt" en andere dingen probeert.. maar doe het dan wel goed ofzo..

..en stadion optredens? Kleine optredens in de Oosterpoort, die waren pas mooi
You've got a body and a brain
You're free to speak, could you explain
The reason for your narrow mind
pi_55076373
ze zei van de week op de radio dat ze misschien voorafgaande aan haar optredens in gelredome nog wat kleine zaaltjes gaat doen
maar dat is alleen nog niet zeker...dus ben benieuwd...vind het kleinschaliger ook leuker
what you see, is what you get!
pi_55207150
*Binnen*

Ik vind dat ze (voor degene die haar kennen...) als ze hoog zingt ineens erg op Joan Baez lijkt.
Wel een afwisselende plaat, eens met post hierboven, kleine zaaltjes zijn het leukst

Het verhaal dat ze haar vaste band gewoon ontslagen heeft omdat ze haar té lauwtjes, of niet reageerden bij het horen van de plaat is wel smeuiig natuurlijk
Vandaag zat ze bij DWDD, weer een beetje een vaag interview met haar.. maar dat kan ook aan Hugo Borst gelegen hebben

Tis wel des Anouks hoor, deze plaat.. ik vind hem wel lekker, maar nummer 8 heb ik er wel ff uitgeflikkerd, ik kan het niet aanhoren gewoon
pi_55219287
Ik vind whatever you say wél heel erg leuk...Het is sowieso weer een groeiplaatje, deze. Dat had ik bij Hotel New York ook. En Graduated Fool idem.

If you were mine vind ik ook prachtig...en daze...

Verder geen interessante opmerkingen over muziekstijlen en allerlei ander muzikaal interessantdoenerij - ik vind het mooi. Ga alleen zeker niet naar Gelredome, hoop dat ik haar ergens in een klein zaaltje kan spotten.
pi_55292657
Kan je makkelijk parkeren bij het Gelredome?
pi_55292964
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 16:28 schreef Oss het volgende:
quote:
Naast stadion Gelredome in Arnhem ligt het (bewaakte!) parkeerterrein Transferium Gelredome. Voor ¤ 2,50 kunt u uw auto hier een hele dag parkeren.
  zondag 16 december 2007 @ 17:36:07 #68
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_55316396
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 16:28 schreef Oss het volgende:
Als er een feest of concert is kan je ook in de stad parkeren (grote nieuwe parkeergarage onder het busstation) of met de trein komen en voor 1 euro een pendelbus naar het Gelredome nemen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_55695636
zag er net bij de Paul de Leeuw klonk wel goed met die blazers erbij. Hopelijk heeft ze die er ook bij in het Gelredome
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 januari 2008 @ 01:10:50 #70
862 Arcee
Look closer
pi_55695669
Ze deed 't 2 keer, toch?

Laatst bij Evers Staat Op ook. Evers vond 't zo goed, dat-ie 't nog wel keer wilde horen en dat deden ze ook.

Anouk is trouwens enorm stoer.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 01:12:50 #71
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_55695700
Leuk nummer trouwens, klonk goed.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_55695706
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 01:10 schreef Arcee het volgende:
Ze deed 't 2 keer, toch?

Laatst bij Evers Staat Op ook. Evers vond 't zo goed, dat-ie 't nog wel keer wilde horen en dat deden ze ook.

Anouk is trouwens enorm stoer.
Ja, twee keer, want daar had Paul zin in ofzo. .

En wat is het toch een mooi wijf. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  dinsdag 1 januari 2008 @ 01:16:39 #73
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_55695741
Anouk is stoer.

En goed.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_55695984
Ik heb zo'n zin in het concert
Vivre
pi_55701906
Klonk goed bij Paul de Leeuw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')