Hmm....OK. Nou ja, ik vind het best leuke muziek. Toch geen KOS-MIES verband dan.quote:

Hij wist zijn plaatsvervangende schaamte vakkundig verborgen te houden.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het was vanwege een verjaardag. En de barman had schik in ons en deed leuk zijn best om zijn muziekkeuze op ons af te stemmen.

Het komt allemaal weer goed, begrijp ik?quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:36 schreef JAM het volgende:
Vrouwlief

Dat is weer een heel ander verhaal (lees; hele wereldlijke, basale en vervelende problemen met overheden, geld en visa.)quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:08 schreef broer het volgende:
[..]
Het komt allemaal weer goed, begrijp ik?

't Is de kift.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:52 schreef JAM het volgende:
Zeg!,- wat zijn jullie allemaal negatief over Lien haar fuifje zeg!

Ik had het over de liefde, JAM. Als het met de liefde weer goed komt, zal het met die praktische kant wel loslopen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:16 schreef JAM het volgende:
Dat is weer een heel ander verhaal (lees; hele wereldlijke, basale en vervelende problemen met overheden, geld en visa.)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |