Voor 20 miljoen moet je de topscorer van Nederland gewoon aan zijn contract houden, lijkt me simpel. Voor minder dan 30 miljoen mag ie volgend jaar niet weg.quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:26 schreef Cheiron het volgende:
Huntelaar is geen 30 miljoen denk ik. Zou mooi zijn, maar ik denk dat je op 20 moet rekenen. Wel bagger dat hij alweer weg gaat.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Huntelaar gaat toch matig presteren in het buitenland.
Bij Sneijder waren er ook met die mening.quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:26 schreef Cheiron het volgende:
Huntelaar is geen 30 miljoen denk ik. Zou mooi zijn, maar ik denk dat je op 20 moet rekenen. Wel bagger dat hij alweer weg gaat.
2010.quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:33 schreef F1Bas het volgende:
Tot wanneer heeft Klaas nog een contract?
iddquote:Op maandag 15 oktober 2007 17:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds denken dat Huntelaar een matige spits is...
Dat denk ik helemaal niet, blijkbaar heb jij moeite met lezen. Ik denk dat hij te kort komt voor de absolute Europese top.quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:32 schreef TC03 het volgende:
Mensen die nog steeds denken dat Huntelaar een matige spits is...
Ja en hij zou ook al te kort komen op het hoogste niveau van Nederlandquote:Op maandag 15 oktober 2007 19:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat denk ik helemaal niet, blijkbaar heb jij moeite met lezen. Ik denk dat hij te kort komt voor de absolute Europese top.
Vind hem meer een type Van Nistelrooij.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:17 schreef toma het volgende:
[..]
idd![]()
Huntelaar zn kwaliteiten worden zwaar onderschat. Ik vind hem altijd een type Raul bij Real. Dat niveau zou hij makkelijk aan kunnen.
quote:Riquelme mag weg bij Villareal
Villareal zal binnenkort bezoek krijgen van de grote ploegen uit Europa, de reden voor hun bezoek is Juan Roman Riquelme.
zoom - galleria De Spaanse club heeft laten weten dat het mee wil werken aan een vertrek van Juan Roman Riquelme, die in onmin leeft met trainer Manuel Pelligrini.
Riquelme werd afgelopen zomer onder meer begeerd door Atletico Madrid en wilde dolgraag terugkeren bij Boca Juniors. Het kwam er niet van, waardoor de Argentijn op de bank verpieterd in El Madrigal. De Argentijnse bondscoach Alfio Basile riep hem wel op en hij haalde zijn gelijk. Riquelme scoorde twee keer.
,,Voor beide partijen zou het het beste zijn als Riquelme zou gaan", verklaarde José Manuel Llaneza in Marca. ,,Op dit moment is het nog te vroeg om te zeggen wat in december zal gebeuren. We hebben nog geen bod gekregen, maar tegen die tijd zal dat ongetwijfeld wel het geval zijn. Als hij blijft, respecteren we zijn contract en mag hij meetrainen als de coach dat op prijs stelt."
nee heb de voetballende kwaliteiten van Klaas-Jan wel hoog zitten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vind hem meer een type Van Nistelrooij.
Raul heeft wel wat meer voetballende kwaliteiten dan Huntelaar..
Dat heb ik nooit gezegd. Ik heb hem samen met Hans Kraaij JR ontdekt.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:31 schreef BonJovi het volgende:
Ja en hij zou ook al te kort komen op het hoogste niveau van Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |