abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53950335
Dat wordt flink dokken dan.
pi_53950371
Wat zullen ze vragen voor Huntelaar denken we? Ik denk minimaal 25 miljoen..
pi_53950430
ik gok met martin aan het roer op 30 miljoen
  maandag 15 oktober 2007 @ 16:26:33 #179
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_53950609
Huntelaar is geen 30 miljoen denk ik. Zou mooi zijn, maar ik denk dat je op 20 moet rekenen. Wel bagger dat hij alweer weg gaat.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_53950783
Davids: 'Als Jol komt, wil ik graag vertrekken'
Gepubliceerd op 15-10-07 om 16:24 door Roel Pelders

Henk ten Cate vertrok afgelopen week naar Chelsea om daar de functie als veldtrainer in te gaan vullen. Ajax, de oude club van de oefenmeester, zit sindsdien zonder vaste trainer. Adrie Koster neemt de honneurs tijdelijk waar, maar diverse namen zijn al in verband gebracht met de Amsterdamse club.

Ook de naam van Martin Jol, trainer van Tottenham Hotspur. Maar mocht de oud-trainer van onder andere RKC Waalwijk en Roda JC naar Amsterdam toe komen, dan heeft Edgar Davids zijn beslissing snel gemaakt. In een interview met Spits vertelt de middenvelder dat als Martin Jol naar Ajax komt, dat hij zal vertrekken.

"Mocht Jol richting Amsterdam komen zou ik erover nadenken om te vertrekken. Gezien mijn geschiedenis met de trainer lijkt het me geen goede optie om dit te herkansen", aldus Edgar Davids. Afgelopen jaar vertrok Davids nog bij Tottenham Hotspur, omdat hij onder Jol weinig aan spelen toekwam. Daardoor heeft Davids een slecht gevoel bij een eventuele komst van Martin Jol.
pi_53950790
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 16:26 schreef Cheiron het volgende:
Huntelaar is geen 30 miljoen denk ik. Zou mooi zijn, maar ik denk dat je op 20 moet rekenen. Wel bagger dat hij alweer weg gaat.
Voor 20 miljoen moet je de topscorer van Nederland gewoon aan zijn contract houden, lijkt me simpel. Voor minder dan 30 miljoen mag ie volgend jaar niet weg.
pi_53951057
nog steeds niet weg
  maandag 15 oktober 2007 @ 17:32:23 #183
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_53951087
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 11:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Huntelaar gaat toch matig presteren in het buitenland.

Mensen die nog steeds denken dat Huntelaar een matige spits is...
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_53951105
Tot wanneer heeft Klaas nog een contract?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_53951164
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 16:26 schreef Cheiron het volgende:
Bij Sneijder waren er ook met die mening.
pi_53951216
Montana gefeliciteerd jongen
pi_53951287
Indd, gefeli nog Montana .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_53951607
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 17:33 schreef F1Bas het volgende:
Tot wanneer heeft Klaas nog een contract?
2010.
pi_53952739
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 17:32 schreef TC03 het volgende:

[..]

idd
Huntelaar zn kwaliteiten worden zwaar onderschat. Ik vind hem altijd een type Raul bij Real. Dat niveau zou hij makkelijk aan kunnen.
pi_53952836
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 17:32 schreef TC03 het volgende:

Dat denk ik helemaal niet, blijkbaar heb jij moeite met lezen. Ik denk dat hij te kort komt voor de absolute Europese top.
pi_53952917
Silenus met z'n dooie mus.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_53952972
haha dat bericht van Davids lijkt me uit de duim gezogen. Hoe zou Davids zo'n uitspraak doen zonder dat er ook maar een enkele uitlating is gedaan over de volgende trainer, en zelfs dan lijkt de komst van Jol erg klein vergeleken de andere kandidaten.
pi_53952980
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 19:22 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dat denk ik helemaal niet, blijkbaar heb jij moeite met lezen. Ik denk dat hij te kort komt voor de absolute Europese top.
Ja en hij zou ook al te kort komen op het hoogste niveau van Nederland
AFC AJAX
pi_53953051
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 19:17 schreef toma het volgende:

[..]

idd
Huntelaar zn kwaliteiten worden zwaar onderschat. Ik vind hem altijd een type Raul bij Real. Dat niveau zou hij makkelijk aan kunnen.
Vind hem meer een type Van Nistelrooij.

Raul heeft wel wat meer voetballende kwaliteiten dan Huntelaar..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53953192
Zo laten we maar weer even doen alsof Riquelme naar Amsterdam wil komen
quote:
Riquelme mag weg bij Villareal

Villareal zal binnenkort bezoek krijgen van de grote ploegen uit Europa, de reden voor hun bezoek is Juan Roman Riquelme.
zoom - galleria De Spaanse club heeft laten weten dat het mee wil werken aan een vertrek van Juan Roman Riquelme, die in onmin leeft met trainer Manuel Pelligrini.

Riquelme werd afgelopen zomer onder meer begeerd door Atletico Madrid en wilde dolgraag terugkeren bij Boca Juniors. Het kwam er niet van, waardoor de Argentijn op de bank verpieterd in El Madrigal. De Argentijnse bondscoach Alfio Basile riep hem wel op en hij haalde zijn gelijk. Riquelme scoorde twee keer.

,,Voor beide partijen zou het het beste zijn als Riquelme zou gaan", verklaarde José Manuel Llaneza in Marca. ,,Op dit moment is het nog te vroeg om te zeggen wat in december zal gebeuren. We hebben nog geen bod gekregen, maar tegen die tijd zal dat ongetwijfeld wel het geval zijn. Als hij blijft, respecteren we zijn contract en mag hij meetrainen als de coach dat op prijs stelt."
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_53953210
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 19:37 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Vind hem meer een type Van Nistelrooij.

Raul heeft wel wat meer voetballende kwaliteiten dan Huntelaar..
nee heb de voetballende kwaliteiten van Klaas-Jan wel hoog zitten.
  maandag 15 oktober 2007 @ 19:50:30 #197
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_53953243
Zou dat het nieuws van Silenus zijn !
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_53953295
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 19:31 schreef BonJovi het volgende:
Ja en hij zou ook al te kort komen op het hoogste niveau van Nederland
Dat heb ik nooit gezegd. Ik heb hem samen met Hans Kraaij JR ontdekt.
pi_53953384
Om half negen Adrie in Holland sport op ned3
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_53953532
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 18:08 schreef devv05 het volgende:

[..]

2010.
30 miljoen voor een 2-jarig contract en iemand met een handje vol Europese ervaring?

Dat zit er niet in.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')