ik ookquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:59 schreef Donnie29 het volgende:
Ik ruik een anti-climax
Ja, waar is Amanda?quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:59 schreef pasjesjen het volgende:
mooi lekker snel
quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:57 schreef akveor het volgende:
10 seconden COS.
Het belangrijkste nieuws: Het is uit.... bijna dan.
[ afbeelding ]
echt om te kotsen die Nep relatie gaat maar door zo, bahquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:59 schreef Dark het volgende:
Het begint nu echt op een heel slecht geacteerde soap te lijken............
Dennis die Nadia overtuigd van zijn brute aard en Nadia die Dennis overtuigt van haar ware liefde voor hem..........maar ook nog verliefd is op een ander.
Welke sukkel heeft dit script geschreven?
Maar Nadia zei net tegen Dennis dat Luc nog 2 weken bleefquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:59 schreef diedirk het volgende:
ZIe je wel Luc vertrekt hierna!!!
De FEBO zorgt dat Nadia en Dennis weer bij elkaal blijven, bah treurig
Het enige verschil met een soap is dat het wel weer real live is !quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:59 schreef Dark het volgende:
Het begint nu echt op een heel slecht geacteerde soap te lijken............
Dennis die Nadia overtuigd van zijn brute aard en Nadia die Dennis overtuigt van haar ware liefde voor hem..........maar ook nog verliefd is op een ander.
Welke sukkel heeft dit script geschreven?
Luc gaat weg en er veranderd geen ene reet, en we zitten dus nog langer opgescheept met KNEUS en aanhangsel.. bah bah!!quote:
Ik ook.... en die dwaas begint nu alweer stoer te doen... ezel... neem die woorden van medelijiden van daarstraks weer terug..quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:00 schreef kybe het volgende:
Als Dennis nou is echt was gaan knallen had hij tegen haar moeten zeggen dat hij klaar met haar was.Wat een looser die knul.
Ik krijg nu toch het gevoel dat ze gewoon weer samen verder gaan.![]()
ben er ook bang voor, tenzij dennis of nadia een ruggegraat vinden.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:00 schreef kybe het volgende:
Als Dennis nou is echt was gaan knallen had hij tegen haar moeten zeggen dat hij klaar met haar was.Wat een looser die knul.
Ik krijg nu toch het gevoel dat ze gewoon weer samen verder gaan.![]()
Ja vanaf NU..........niet morgen maar NU.........Ik hoorde het ookquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:01 schreef the_undertaker het volgende:
Dennis heeft vanaf nu zoiets van.. fuck iedereen
Ik vind ook dat hij zeer vreemd zit te kijken.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Pammetjes krisis ?
[ afbeelding ]
Of juist niet.quote:
Of zit hij af te luisterenquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:02 schreef schatje het volgende:
Brian is zeker bij de Febo geweest voor z'n pammetjes?
de hele avondquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:04 schreef Sonique het volgende:
trouwnes, hoelang is het geluid al eruit geknalt op stream 1?
quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:57 schreef akveor het volgende:
10 seconden COS.
Het belangrijkste nieuws: Het is uit.... bijna dan.
[ afbeelding ]
Ik denk het niet... Bloeide even de hoop op dat Dennis vrij man zou zijn, vertoont ie nu alle tekenen dat kreng voor geen goud los te willen laten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:03 schreef dgk_fan het volgende:
Nou, ik vertrouw er maar op dat DennieSkattie morgen gewoon weer
backup van die sloerie heeft en dat ze hem niet verder vernederd vanacht
Trusten lieve Fok!ertjes, ben benieuwd of ik rustig zal slapen
En wie zijn de grote winnaars?quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:05 schreef pasjesjen het volgende:
Ik heb het idee, dat het nu einde amanda nadia is.....amanda heeft wss alles doorverteld
dit gaan ze straks tegen nix gebruiken en mannie is de enige die weet wat nadia gezegt heeft
Ik ga er wel van uit dat de rest hier straks nog even op door gaat jaquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:04 schreef Kaleddis het volgende:
Kan de rest er niet bij gaan staan, lekker bashen op nix. Hij moet dat laatste schopje richting de poort krijgen hoor !
Precies, wie wil nu een relatie terwijl die ander liever met iemand anders is. Dan verlaag je je zelf toch wel erg.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:03 schreef Taurus het volgende:
Waar is Luc in dit hele verhaal dan. Ze heeft gewoon letterlijk gezegd dat ze verliefd is op Luc, dan is 't sowieso einde verhaal lijkt me..![]()
![]()
Sterktequote:Op maandag 15 oktober 2007 01:03 schreef dgk_fan het volgende:
Nou, ik vertrouw er maar op dat DennieSkattie morgen gewoon weer
backup van die sloerie heeft en dat ze hem niet verder vernederd vanacht
Trusten lieve Fok!ertjes, ben benieuwd of ik rustig zal slapen
Nee ik mag dat ook niet hoor hahahahaquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:06 schreef HoneyBunny het volgende:
Mijn schatje gunt mij ook altijd een leuke tijd, maar ik mag echt niet met een gangsterrapper zoenen van hem!
Wat flauwquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:06 schreef HoneyBunny het volgende:
Mijn schatje gunt mij ook altijd een leuke tijd, maar ik mag echt niet met een gangsterrapper zoenen van hem!
Wat een held hequote:Op maandag 15 oktober 2007 01:07 schreef HoneyBunny het volgende:
Hahaha, donkere man vind het gesprek te lang duren en gaat ze halen
Zoenen uberhaupt met iemand anders is einde verhaalquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:06 schreef HoneyBunny het volgende:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Of je draait het om: hij geeft háár nog een kans. Hoe dan ook: jammer.
Zeker weten?... wat lult ze dan tegen Dennix... pff leugenachtige sletquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:09 schreef Scandalous het volgende:
Ze zegt tegen Amanda : Ik moet met hem praten, ik moet van hem af"
ik dacht serieus dat ik het verkeerd verstond maar niet dusquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:09 schreef Scandalous het volgende:
Ze zegt tegen Amanda : Ik moet met hem praten, ik moet van hem af"
Braaain heeft altoos opgezwollen aderen, gaat niet goedquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian is opgefokt. Zo te horen bang dat er een vechtpartij gaat komen en dat hij zal flippen. Tegen Amanda zegt hij : "Kijk maar eens hier, die aders op m'n armen"
nou dat wordt knallenquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:10 schreef Clank het volgende:
Nou hup.. Nadia dansen met Luc dan kan Dennis zijn ware aard laten zien.
I love dirty talkquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:10 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
ik dacht serieus dat ik het verkeerd verstond maar niet dus![]()
Ben benieuwd of tie dat anaal bedoelt..quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:11 schreef HoneyBunny het volgende:
Dennis: Ik pak iedereen, ik ga helemaal los
Hee jeweet tochquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:09 schreef Tha_Bad_Ass het volgende:
Die Neger Is Grappig Swa!
In dat gevalquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:11 schreef HoneyBunny het volgende:
Dennis: Ik pak iedereen, ik ga helemaal los
En dat is nou juist wat Huub niet kan laten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:11 schreef diedirk het volgende:
Huub moet zich er vandaag eens buiten houden, laat Brian dadlijk eens losgaan op Dennis
Ja maar ze wilt morgen niet meer wakker worden... dus geniet ze nu even ofzo... ik snap het allemaal niet meer...quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:11 schreef Soury het volgende:
Ja hoor ze lacht en danst alweer ... Wat een vreselijk stom dom lelijk verrot wijf is het![]()
Ik zag d'r schrikkenquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:13 schreef beequeen het volgende:
Luc staat vol te bekken met een van de danseressen......Naad is not pleased.
En dat roept ie al vanaf dag 1 dat ie erin zit Whahahahahahquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:14 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ja maar ze wilt morgen niet meer wakker worden... dus geniet ze nu even ofzo... ik snap het allemaal niet meer...
En ik hoor Dennis alleen maar rpe[en: Geef me nog 1 dag, nog 1 dag!
![]()
![]()
Nou toeval bestaat niet.... kut febo.... we worden gewoon genaait...quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:12 schreef Myriam1978 het volgende:
Luc: zullen we kussen!? Dan kom je zeker op tv!![]()
Sjesus je bent nog saaier dan Dennisquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:13 schreef tony38 het volgende:
en nu in haar HOL MMMMMMMMMMMMMM
dat idee had ik ook jaquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:17 schreef ricofromrio het volgende:
heeft luc nu gevraagd of dat vrouwtje met het witte topje wil blijven slapen?
Arme, welterusten en succes met je man morgen.quote:
Het ging dus zo:quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou toeval bestaat niet.... kut febo.... we worden gewoon genaait...
Dinsdag sstaat ie bij de reserves !!quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het sukkeltje speelt rechts-buiten vandaag .......
[ afbeelding ]
Damn wat zijn vrouwen toch makkelijkquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:19 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Het ging dus zo:
Luc tegen het meisje: "ben je beried om mij te kussen?"
Meisje: "alles kan!"
Luc:" daarmee kom je zeker op tv!"
En toen zoenden ze.
Hoezo pimp en bitches?
Dat doet ze wel vaker hoor. Val ik bijna van mijn stoel . Maar dat meissie heeft het hart iig wel op de goeie plek . Kan ik van Naidia niet zeggenquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:20 schreef lorence1 het volgende:
eindelijk eens wat wijze worden uit de strot van mandel
Vroeger was dat een exit !!quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:21 schreef BarryK het volgende:
Dennix heeft gezegd: "stem me weg"
Gewoon doen wat hij zegt Nadia
Volgens mij mag je dan juist niet weggestemt worden als je dat zegt. Dus of Dennis is heel slim, of hij wil echt naar huisquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:21 schreef BarryK het volgende:
Dennix heeft gezegd: "stem me weg"
Gewoon doen wat hij zegt Nadia
Onbegrijpelijk he, elke keer dat ze weer verteld dat ze zo verliefd en gek is op Dennis moet ik kotsen en wordt DGK ongeloofwaardigquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:19 schreef rooie3 het volgende:
Hoop nou wel dat de verhaallijn stopt met dat domme stel.Ze hebben nu genoeg aandacht gehad.Tijd voor nieuwe dingen.
nee hoor, dat doet ze voor ons belang !!quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:22 schreef BsJanssen het volgende:
wat een schijnheilig wijf is die Amanda zeg, ze doet alles uit eigenbelang
Amanda is alleen maar eerlijk die ziet het wel goedquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat loopt Amanda Nadia te pushen om het uit te maken...zelf zit ze ook alleen maar als onderleggertje en backup in een relaatsie
LOL!quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:23 schreef Clank het volgende:
Gisteravond in de slaapkamer was het ook duidelijk te zien hoe Dennis zijn woede aan het onderdrukken was.. met een ballon en een voetbal.
Bedoelde meer de timing.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:19 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Het ging dus zo:
Luc tegen het meisje: "ben je beried om mij te kussen?"
En toen zoenden ze.
Hoezo pimp en bitches?
Triest dat ze het voor zichzelf niet ook zietquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Amanda is alleen maar eerlijk die ziet het wel goed
Luc.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nadia gisteren met Lieke gezoend?
Das meestal he? Voor een ander weten we het altijd beter...quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Triest dat ze het voor zichzelf niet ook ziet
Ik zou hem hebben gezegd als ik je in je bek spuug halen we ook wel wat beeldenquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:20 schreef Myriam1978 het volgende:
Het ging dus zo:
Luc tegen het meisje: "ben je bereid om mij te kussen?"
En toen zoenden ze.
Hoezo pimp en bitches?
Idd, sterke tekst.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:29 schreef beequeen het volgende:
IK WIL JE NEUKEN.........geweldig nummer,![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |