ga je hem uit pissen ofzo?quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zit af te tellen tot een vulkaanuitbarsting van de Kelut. Potentie is er voor een redelijk flinke uitbarsting. Aangezien het op een uurof 6 rijden is probeer ik er zeker heen te gaan als het zo ver is.
haha.. humorquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:04 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn moeder.... ooit heeft ze een hele avond achter de computer gezeten (van 7 tot 11) omdat ze niet wist hoe hij uit moest![]()
dus ja, ik weet het heel zeker
uitpissen? Er ligt een kratermeer op, en bij een uitbarsting zal dat wellicht leiden tot een flinke lahar. Er wonen 350.000 mensen in een straal van 10 km rond de krater.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ga je hem uit pissen ofzo?
ramptoerist! (tenzij het leuke plaatjes oplevert)
lahar?quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
uitpissen? Er ligt een kratermeer op, en bij een uitbarsting zal dat wellicht leiden tot een flinke lahar. Er wonen 350.000 mensen in een straal van 10 km rond de krater.
Hmm..quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
uitpissen? Er ligt een kratermeer op, en bij een uitbarsting zal dat wellicht leiden tot een flinke lahar. Er wonen 350.000 mensen in een straal van 10 km rond de krater.
Net als dinerploegendienstquote:
observatie is er, activiteit ook, flink wat bevingen waargenomen, stijging temperatuur kratermeer ect..quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm..![]()
kan een flinke zooi veroorzaken dan![]()
eR is dus ook aktieve gang van zaken en observatie?
Woeiquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ah dank jequote:
Yumquote:
ook datquote:
er zijn er al 10.000 in evacuatie.. de rest woont buiten de directe gevarenzone. Die worden niet ge-evacueerd tot er een uitbarsting plaatsvindtquote:
lekkerquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
* sararaats gooit koekjes door het topic.
VANGEN !!!!
* Papierversnipperaar vangt koekje.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
* sararaats gooit koekjes door het topic.
VANGEN !!!!
ik kende alleen Sahar...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |