quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
aech nie!
DE bestaat pas sinds 1-1 en das geen 15 maand geleden
of gebruik je de indonesische kalender
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je hoeft niet te komen hoor... daar ben je vrij in
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]je loopt achter en het is niet eens grappig
ik heb ook nooit een medje gehadquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]serieus ja? hmzzz... kon er ook al geen topic in MED over vinden
Ik ben al een eind weg, als ik nog verder ga kom ik weer dichterbij Nederland.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oke dan tyf ik wel op.
[..]
Tyf jij ook gewoon op.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:44 schreef Muck het volgende:
lenny, doe eens lief een ander topic opzoeken
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan is dat de oorzaak. Ik weet nog wel wie er topposter was in het begin
soms wel, maar me mama komt toch niet op fokquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mag jij liegen van je mama?
maar sindsdien is het inderdaad vrij rustig. Geen aardbevingen en vulkaanuitbarstingen en zo he..quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
soms wel, maar me mama komt toch niet op fok
denk ik (hoop ik)
beetje weinig wel... wordt weer tijd voor wat aktie in DEquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar sindsdien is het inderdaad vrij rustig. Geen aardbevingen en vulkaanuitbarstingen en zo he..
de mijne vond het kookboek heel tofquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
soms wel, maar me mama komt toch niet op fok
denk ik (hoop ik)
ik zit af te tellen tot een vulkaanuitbarsting van de Kelut. Potentie is er voor een redelijk flinke uitbarsting. Aangezien het op een uurof 6 rijden is probeer ik er zeker heen te gaan als het zo ver is.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
beetje weinig wel... wordt weer tijd voor wat aktie in DE
dat weet je zeker?quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:59 schreef Muck het volgende:
[..]
de mijne vond het kookboek heel tof
verder komt ze godzijdank niet op fok
mijn moeder.... ooit heeft ze een hele avond achter de computer gezeten (van 7 tot 11) omdat ze niet wist hoe hij uit moestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |