Mag ik een paar euro lenen dan?quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
School kopen en het beter regelen.![]()
Mja, dat weet ik niet.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
niet verwerkt?
maar het gaat wel door toch?![]()
en hoe lang gaat d at duren dan?
mooie kutzooi
Daar begint het wel op te lijkenquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:36 schreef Frutsel het volgende:
Hmm... lees nu dat Houniet ook blauw is...
Is er al een meerderheid hier nu?
Ik denk het wel. Word ik nou gediscrimineerd?quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:36 schreef Frutsel het volgende:
Hmm... lees nu dat Houniet ook blauw is...
Is er al een meerderheid hier nu?
Tja.. wij zijn wel zwart hequote:Op maandag 15 oktober 2007 11:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Word ik nou gediscrimineerd?![]()
Word ik dan grootaandeelhouder?quote:
Uiteraardquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Word ik dan grootaandeelhouder?![]()
Soliciteer!quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Word ik nou gediscrimineerd?![]()
Nog meer blauwen dus, gaan we daar ook de SC volspammenquote:
lekker danquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, dat weet ik niet.
Ga zo maar weer bellen.
quote:
de dag is al bijna voorbijquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:02 schreef crossover het volgende:
Wie heeft er plannen deze mooie dag?
Wie weet... want:quote:
Daar wil ik ook aan meedoenquote:[..]
Nog meer blauwen dus, gaan we daar ook de SC volspammen
naja, je kan dan ook nog solicitirenquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik moet eerst even afwachten wat mijn volgende baan word. Ik wil wel rustig op mijn werk voor MOD kunnen spelen natuurlijk.
![]()
waar is de tijd gebleven dat jij op de hoogte was van al het DE-nieuwsquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, dat weet ik verder niet
Ik denk dat dat tot zo'n 15 maanden geleden wasquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
waar is de tijd gebleven dat jij op de hoogte was van al het DE-nieuws
toen bestond DE nog niet eensquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik denk dat dat tot zo'n 15 maanden geleden was
aech wel! Want na die tijd ben ik veel minder op Fok. Die datum valt samen met het feit dat ik verhuisd ben zeg maarquote:
aech nie!quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aech wel! Want na die tijd ben ik veel minder op Fok. Die datum valt samen met het feit dat ik verhuisd ben zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |