Precies, mijn idee.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Oke. Ik snap je punt, maar ik neem aan dat de topicstarter met haar baby geen trektochten gaat maken. Zou ik ook niet doen met een baby.
Gewoon in het hotel zijn, aan het strand liggen en aan het zwembad hangen kan wel met een baby. Wel ff op het eten letten idd. Het is niet mijn idee van een vakantie naar Tunesië want ik wilde toch wel wat van het land zien maar het kan wel natuurlijk.
heel goede tip!quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:39 schreef calvobbes het volgende:
eerste tip:
Goed opletten in welk vliegtuig je stapt en niet zomaar lukraak ergens gaan zitten
Waar was je en wat vond je er niet leuk aan?quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:16 schreef Kissyfur het volgende:
IK ben in Tunesie geweest een paar jaar geleden en kan het je niet aanraden
quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:16 schreef Kissyfur het volgende:
IK ben in Tunesie geweest een paar jaar geleden en kan het je niet aanraden
Dat mozaikmuseum is saaaaaiii. De binnenstad van Tunis is wel leuk. Ook leuk is om in Carthago langs te gaan, de ruines van de oude stad.quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:09 schreef Kissyfur het volgende:
Ik kan persoonlijk niet zo tegen opdringerige mensen die aan je zitten te trekken, Wat wel een aanrader is is de drommedaris rit en het mozaik museum in Tunis
Nee, voor het nachtleven hoef je er niet heen te gaan. Ik vind veel verkopers veel te opdringerig maar als je er handig mee om gaat dan heb je er niet al te veel last meer van. Het wordt wel lastiger als je een blonde vriendin bij hebt, maar gewoon je eigen ding doen en je niet laten beinvloeden door die figuren.quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:32 schreef ChAoZ het volgende:
die Medina is juist gaaf om heen te gaan. Tuurlijk willen ze je alles aansmeren en zijn ze wat opdringerig, maar is dat anders dan in vele andere plaatsen?
qua restaurantjes is Sousse wel ok. qua nachtleven absoluut niet, de meeste discotheken waar je als buitenlander verstandig aan doet om te komen zitten bij de diverse hotels, maar zijn niet leuk. Het strand is wel weer helemaal op. Het colosseum of zo van Djem schijnt ook erg de moeite waard te wezen
Ja. Dan moet je ook bedenken dat ze zich nog aanpaste aan de normen daar qua kleding. Met een blonde meid valt het niet mee daar soms.quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:56 schreef T_P het volgende:
Zijn ze daar echt zo erg dan als je een blonde vriendin bij je hebt?
Ben je in je kontje gepakt daar dan??? Ik ben er geweest met ex-vriendin en het viel mij alles mee hoor, nergens problemen mee gehad ofzo.quote:Op donderdag 18 maart 2004 10:43 schreef Partygurl het volgende:
Ik ben blond en daar geweest toen ik 15 was. Verschrikkelijk...
Het strand en de medina zijn de moeite waard maar ik ga er voor geen goud meer terug.
Turkye is nog heilig vergeleken met daar
misschien zegt dat meer over jouw vriendin dan over de inwoners van Tunesië?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:19 schreef Crook het volgende:
[..]
Ben je in je kontje gepakt daar dan??? Ik ben er geweest met ex-vriendin en het viel mij alles mee hoor, nergens problemen mee gehad ofzo.
Pardon?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:19 schreef Crook het volgende:
[..]
Ben je in je kontje gepakt daar dan??? Ik ben er geweest met ex-vriendin en het viel mij alles mee hoor, nergens problemen mee gehad ofzo.
Dat zegt dan denk ik wel wat over jouw vriendin want zelfs de meest lelijke meiden worden daar lastig gevallen en ook oma's van in de zestig hebben daar elke dag een verzetje te pakken.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:19 schreef Crook het volgende:
[..]
Gelul en dat weet jij net zo goed als ik! M'n ex-vriendin was dan wel een kutwijf, maar ze was niet lelijk.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat zegt dan denk ik wel wat over jouw vriendin want zelfs de meest lelijke meiden worden daar lastig gevallen en ook oma's van in de zestig hebben daar elke dag een verzetje te pakken.
Ik vraag me dan af waar jij precies bent geweest in Tunesie en hoe die dame van jou was gekleed, want op de plekken waar ik was werd werkelijk elke vrouw (hoe lelijk ook) vanaf de leeftijd van 12 jaar lastig gevallen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:22 schreef Crook het volgende:
[..]
Gelul en dat weet jij net zo goed als ik! M'n ex-vriendin was dan wel een kutwijf, maar ze was niet lelijk.
Nee, ff serieus: ik heb er werkelijk geen moment last van gehad. Wel van verkopers op het strand e.d., maar binnen een dag weet je daar mee om te gaan en heb je er geen last meer van.
Sousse, volgens mij in 1997 of 1998 ofzoquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik vraag me dan af waar jij precies bent geweest in Tunesie en hoe die dame van jou was gekleed, want op de plekken waar ik was werd werkelijk elke vrouw (hoe lelijk ook) vanaf de leeftijd van 12 jaar lastig gevallen.
Ik zat net buiten Sousse in 2002 en 2003. Echt veel last gehad met die lui daar. Eentje zat zichzelf zelfs af te sjorren in z'n taxi.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:25 schreef Crook het volgende:
[..]
Sousse, volgens mij in 1997 of 1998 ofzo
Het ligt er aan of ie dat op jou of op je vriendin deedquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik zat net buiten Sousse in 2002 en 2003. Echt veel last gehad met die lui daar. Eentje zat zichzelf zelfs af te sjorren in z'n taxi.
Haha, ik ben nu een week terug uit Tunesie en zat ook in Hotel Houda in Skanes (Monastir) en idd, wat een aap is die Ronquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:21 schreef defender het volgende:
*Verhaal*
Hepatitis A en DTP worden aangeraden.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:33 schreef MikelenniuM het volgende:
Ehm... moet je eigenlijk prikken halen je in Noord-Afrika op vakantie gaat?![]()
Het beste kun je dit bij de GGD navragen. Wat de poster hierboven zegt klopt evenwel, die beide worden inderdaad aangeraden. Op je negende ben je ingeent tegen DTP (difterie, tetanus, polio), dit is vervolgens vijftien jaar geldig. Dus ben je onder de 24, dan hoef je die niet nog een keer. Hepatitis A hebben wij destijds wel gedaan, maar dat is omdat we backpackten, niet in de beste hotelletjes/restaurantjes aten en de woestijn ingingen. Als jij in de duurste hotels zou overnachten lijkt het me minder noodzakelijk, maar inenten kan nooit kwaad. En als je dan volgend jaar nog een prikje haalt ben je meteen voor 10 jaar ingeëntquote:Op donderdag 14 april 2005 18:33 schreef MikelenniuM het volgende:
Ehm... moet je eigenlijk prikken halen je in Noord-Afrika op vakantie gaat?![]()
DTP is maar 10 jaar geldig, dus tot je 19e. Hepatitis A is tegenwoordig na de 2e vaccinatie minimaal 15 jaar geldig bij zware rokers, bij lichte rokers/niet rokers levenslang.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:34 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Het beste kun je dit bij de GGD navragen. Wat de poster hierboven zegt klopt evenwel, die beide worden inderdaad aangeraden. Op je negende ben je ingeent tegen DTP (difterie, tetanus, polio), dit is vervolgens vijftien jaar geldig. Dus ben je onder de 24, dan hoef je die niet nog een keer. Hepatitis A hebben wij destijds wel gedaan, maar dat is omdat we backpackten, niet in de beste hotelletjes/restaurantjes aten en de woestijn ingingen. Als jij in de duurste hotels zou overnachten lijkt het me minder noodzakelijk, maar inenten kan nooit kwaad. En als je dan volgend jaar nog een prikje haalt ben je meteen voor 10 jaar ingeënt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |