Ik heb geboekt. Eind december wordt het.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:09 schreef k_man het volgende:
@CMT: Die reis van Sawadee gaat dus naar Djerba, Matmata, Douz en Tozeur. Plus Chenini en een keer met een kameel de woestijn in. Klinkt mij wel als een aantrekkelijk reisje in de oren.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik heb geboekt. Eind december wordt het.![]()
brrr... maar nog wel zo'n 25 graden warmer dan hier, natuurlijkquote:Maand / gemiddelde temperatuur
december: 17
Gaaf zeg!!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:09 schreef k_man het volgende:
Zo... mijn Tunesië foto's staan hier: http://photos.yahoo.com/mail_k_man
Mooie foto's! Grappig trouwens dat de woestijn daar geel zand lijkt te hebben terwijl je in Marokko rood zand hebt.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:09 schreef k_man het volgende:
Zo... mijn Tunesië foto's staan hier: http://photos.yahoo.com/mail_k_man
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:27 schreef Liejannuh het volgende:
Hou er wel rekening mee dat het flink warm is daar
Lentigo gaat in juli. Ik durf dan wel te beweren dat het er vrij warm is.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:27 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat hangt nogal van het jaargetijde af. In december kan het er behoorlijk koud zijn. Het was daar nauwelijks warmer dan in Nederland en 's nachts in de woestijn zelfs stukken kouder. *insert brrrr-smilie*
Eh okee.. maar wat vond je niks en waarom?quote:Op woensdag 25 april 2007 11:36 schreef minkuukel het volgende:
Ik ben er 1 keer geweest.
Vond het niks helaas.![]()
Tunesie is zo'n beetje het meest vrijgevochten islamitische land. Kledingstijl aanpassen is helemaal niet nodig om religie (dragen van hoofddoekjes is al sinds 1981 verboden), wellicht wel vanwege het klimaat.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:15 schreef renz0r het volgende:
Tunesie schijnt echt kut te zijn. In je resort, als die neemt, is alles wel goed maar wanneer je eenmaal erbuiten bent schijnt alles slecht te zijn. Moet je je kledingstijl aanpassen, onaardig volk enz
totally agree !quote:Op woensdag 25 april 2007 11:36 schreef minkuukel het volgende:
Ik ben er 1 keer geweest.
Vond het niks helaas.![]()
Prima dat jullie dat allemaal zeggen, maar kom dan ook eens met voorbeelden.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:06 schreef misteriks het volgende:
[..]
totally agree !
het was nogal een sabena experience...
tot hiertoe het rottigste land waar ik geweest ben ; en dit om verschillende redenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |