abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage woensdag 20 oktober 1999 @ 22:37:00 #1
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_204575
Ja mensen, daar ben ik weer !

Al sinds BB op de buis is, kijk ik elke dag.En na een week te hebben gekeken, droomde ik elke nacht wel bijna over de BB-bewoners. Maar na twee week... Ik krijg nachtmerries over Mona en nu Sabine weggaat, krijg ik ook geen natte dromen meer. Zeer betreurenswaardig. Daarom... laat aub de hometrainer teruglomen in het huis, zodat Mona, die toch de hele dag niets anders doet dan het uitlokken van een knuffel van Ruud en een beetje zeuren, aan haar figuur kan werken! Zodat als ze over drie week weer terug is in Purmerend of all places, haar man Ernst weer zin heeft om erop te klimmen.
Dank jullie wel voor de aandacht.
De groeten, Djeez

Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_204576
De hometrainer terug zal wel goed zijn ja.
En dat over Mona, tja ieder zijn smaak hé
blabla
  donderdag 21 oktober 1999 @ 15:39:00 #3
929 pamela
Maf!!!&Dom :D
pi_204577
beste Djeez ik ben wel benieuwt hoe jij er uit ziet,ben jij dan zo,n slanke den.jij zegt dat mona de figuur moet werken,maar denk eens na alleen met zon hometrainer woor je heze niet dunner van alleen wat strakker.
BlondeDoos!
pi_204578
beste pamela,
over jou figuur kan ik alleen maar raden, maar over kan ik zeggen dat ook al wordt ze alleen maar strakker, dat dat al een hele verbetering is.
...
Sterker nog: Elke verandering zou een hele verbetering zijn.

Misschien kunnen ze haar zo strak trekken en dan als een elastiekje over het hek schieten .

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')