Nou ze is niet van mij hoorquote:Op donderdag 6 december 2007 22:10 schreef Brighteyes het volgende:
Oh nee, zeker niet. Ik weet ook wel dat onze da dat niet zomaar voor zou schrijven. Ik kreeg de vorige keer tips mee over watjes langs de klieren halen en die op de plekken ophangen en zilverfolie etc. etc.
Als ze zo pil-happy waren hadden ze dat de vorige keer al wel gedaan.
Ik wil het alleen mee nemen in de gedachtengang omdat ik heel eerlijk gezegd me wel af vraag in hoeverre zo'n gedragstherapeut echt zin heeft.
Heel veel van de tips klinken prima, maar er loopt hier bijv. nog een 2e kat rond en het is toch lastiger om katten dingen aan te leren dan wel af te leren dan dat je dat bij mensen (kinderen) zou kunnen doen.
Is een kat alleen, dan is het makkelijker om dingen aan te passen zeg maar.
Maar goed, eerst morgen die spray van Dude proberen (ook aangeraden door haar kattengedragstherapeut) en dan maar weer eens verder kijken.
3,5 jaar alweer, en ja het ging eigenlijk altijd wel goed, soms braakte ie weleens wat op, maar dat gebeurde dan 1 keer in de 1/2 weken ofzo. (buiten de normale haarbal-braaksels)quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:50 schreef Lienekien het volgende:
Hoe lang heb je deze kat al? Ging het tot nu toe wel goed met onbeperkt brokjes neerzetten?
Je moet goed er goed op letten dat je kat niet uitdroogt. Neem zijn vel tussen je duim en wijsvinger, til 't op en laat het weer los. Het moet onmiddellijk weer terugveren. Als het eventjes blijft staan, is dat reden voor zorg.
Daarnaast: houd goed in de gaten of je kat in zijn normale doen blijft. Lusteloosheid is ook een reden voor zorg.
En als hij niet meer eet en/of blijft kotsen, eveneens.
Afhankelijk daarvan zou ik het aanzien of naar de dierenarts gaan.
Ja toen ik het aan het opsommen dacht ik dat ook..quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:37 schreef Lienekien het volgende:
Als ik dat zo lees, vind ik het niet raar dat Valerie last heeft van stress: niet meer naar buiten kunnen, hond erbij, twee nieuwe katten erbij. Poeh, poeh. Elk van die factoren zijn op zich al voldoende om een kat aan het sproeien te krijgen.
Dan verwacht ik niet dat het probleem 'm zit in die onbeperkte brokjes. Hij kan dus wel maat houden, anders had 'ie wel eerder gekotst.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
3,5 jaar alweer, en ja het ging eigenlijk altijd wel goed, soms braakte ie weleens wat op, maar dat gebeurde dan 1 keer in de 1/2 weken ofzo. (buiten de normale haarbal-braaksels)
Ik zal vanavond eens kijken hoe het zit met zijn vel, al verwacht ik niet dat ie uitgedroogd is eigenlijk.
En qua lusteloosheid, tsja, het is een enorm lui beest, maar dat is ie al sinds ik 'm uit het asiel heb gehaald, dus dat wordt best lastig te peilen.
Lijken me allemaal verstandige beslissingen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:54 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja toen ik het aan het opsommen dacht ik dat ook..
Mjah nu moeten we er wat aan het doen.
De kleine poesjes zal ik tijdelijk onderbrengen bij m'n moeder (dat kan).
Dan zal ik Valerie eerst de tijd geven om aan Armani (de hond) te wennen.
Ik zal ook de deur openzetten zodat ze weer gewoon naar buiten kan.
Hoop dat 't snel weer goed gaat met haar.
Ik zal erop letten, dank je voor de tips.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan verwacht ik niet dat het probleem 'm zit in die onbeperkte brokjes. Hij kan dus wel maat houden, anders had 'ie wel eerder gekotst.
Ook bij een luie kat kun je zien of 'ie lusteloos is. Let op zijn ogen (staan die nog fris), wil 'ie nog wel lekker geaaid worden, laat 'ie zijn kopje niet hangen als 'ie door de kamer loopt, gaat de staart nog omhoog? Geloof me, een lusteloze kat herken je best snel.
Prima manier toch?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoe krijgen jullie de kat schoon? Die van mij flipt als ik hem in de douche stop.
Nu gebruik ik dit:
[ afbeelding ]
Baloe jaquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Baloe?
Na de foto en filmpje aandachtig te hebben bestudeerd kom ik tot de conclusie dat het Baloe is in zowel filmpje als foto. Foei Ingetje!quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Baloe jaMijn poekie
![]()
[ afbeelding ]
Betraptquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Na de foto en filmpje aandachtig te hebben bestudeerd kom ik tot de conclusie dat het Baloe is in zowel filmpje als foto. Foei Ingetje!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |