Ik kan geen frans....wil je even vertalen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:51 schreef ColdFeet het volgende:
Ik knap echt af op zulke smerige tackles. Die ene tegen ChabalSorry, dat is echt niet de sport die ik leuk vind. Chabal trok trouwens, vlak voor het einde, iemand zowat aan zn oogkassen omhoog, ook niet tof
Briljante quote van de Franse commentator, net na de 4e try: 'Les carottes sont cuits pour les Francais'
De wortels zijn gaarquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:55 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik kan geen frans....wil je even vertalen?
Op naar morgen
Ik ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De wortels zijn gaar
Ik heb er nog eens over nagedacht he.
Die Engelsen hebben Wilkinson, en hebben sterke mannen in de verdediging. Daar staat tegenover dat de Bokke ook sterke mannen hebben, en zij hebben Montgomery, toch bijna net zo goed als Wilkinson.
Maar de Zuid-Afrikanen hebben allemaal ontzettend goed jong talent (ik noem een Habana, Steyn, Burger, en ook nog een Pietersen) en dat hebben de ENgelsen niet.
Conclusie: ZA heeft betere kansen.
Ja, ik heb er zin an.
Nee, ik verwacht zeker geen 36-0 maar ik doel op de uitslagen van de 2 halve finales en op de uitslag van de kleine finale. Als je dat gaat doortrekken........laat maar. Morgen moet het gebeurenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:07 schreef ColdFeet het volgende:
Ik verwacht geen 36-0
Ik hoop wel op een mooie wedstrijd, mooier en sportiever dan vanavond.
Ach... het zal wel loslopen.
Ik denk dat het morgen echt mooi wordt, Erkel. Het zijn twee teams vol met echte mannen (ok, behalve Percy Montgomeryquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:29 schreef erkel het volgende:
Kijk anders nooit naar rugby en volg het allemaal niet zo, maar tijdens zo'n WK werd ik toch een beetje fan van deze sport. De passie en het fanatisme van de sporters is echt mooi om naar te kijken.
Deze sport is echt een verademing als je het hedendaagse voetbal gewend bent. Geen hooligans en echte mannen op het veld.
Morgenavond zit ik voor de buis.
Monty heeft een beetje een verwijfd kapsel maar hij is geen watje. Hij is ook nog eens topscorer van dit toernooi!!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik denk dat het morgen echt mooi wordt, Erkel. Het zijn twee teams vol met echte mannen (ok, behalve Percy Montgomery)
En Oldbie, mooi toch? Ik raakte laatst op het lab aan de praat met een onderzoeker die Ierland-fan was, maar nu maar had besloten dat de Bokke moeten winnen
Weet ik, weet ik!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:36 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Monty heeft een beetje een verwijfd kapsel maar hij is geen watje. Hij is ook nog eens topscorer van dit toernooi!!!
Ik vind hem in de verte wat weghebben van George Michael in zijn tijd bij Wham.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:36 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Monty heeft een beetje een verwijfd kapsel maar hij is geen watje. Hij is ook nog eens topscorer van dit toernooi!!!
Post je dat dan ook in Hools ipv dit topicquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:07 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hoolers
Letten jullie op de dronken Ole ?
Haarlem in principe, maar dat kan nog switchen naar Amsterdam voor mij....quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 08:40 schreef Denewar het volgende:
Sky news is al aan de voorbeschouwing begonnen!
Gaat er nog iemand in de Pub kijken in A'dam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |