10 min lopen, 10 min fietsen en 10 min treinenquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:34 schreef LadyBlack het volgende:
Blegh... mij zou de lust ook wel vergaan dan
Hoe lang is het van je huis naar college in totaal?
Rihanna, shut up and drivequote:Op maandag 15 oktober 2007 11:36 schreef Etcetera het volgende:
als je denkt dat het nuttig is, gewoon gaan![]()
[welk nummer is dit]
houd je bek en ga rijden
[/welk nummer is dit]
oh da's wel te doenquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
10 min lopen, 10 min fietsen en 10 min treinen
[..]
Rihanna, shut up and drive
ik vind 'm nu al weer irritant wordenquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:39 schreef LadyBlack het volgende:
Het enige nummer van Rihanna dat ik wel leuk vind
quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh da's wel te doen
en uiteraard goed+ 2 B.
[..]
Nee, daarom vroeg ik het ookquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hey Tim, nog geen antwoord op je vraag van gisteravond heweet je het antwoord zelf eigenlijk?
quote:
quote:ik ben 8 oktober naar Tokio hotel geweest en zie een verslag staan van een Guido. ik vind het hardstikke gemeen wat hij over Georg en Bill schrijft!
1 Georg is hardstikke stoer en dus NIET minder aantrekkelijk!
2 BIll is niet meisjesachtig
3 Bill heeft geen pruik op die lijkt op die van Tina TUrner
4 Bill is niet broodmager, dat is gewoon zijn postuur!
En het boeit niet of Bill nagellak of make-up op heeft, want dat is zijn stijl!
Ik vind het niet kunnen wat Guido schrijft en wil dat het van de site wordt gehaald, want dit tolereert niemand! Dankzij Guido heeft u allemaal boze TH-fans achter u aan!
Amy
oh jaquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:01 schreef B.ertha het volgende:
Heeft iemand vandaag in de Spits die brief over Tokio Hotel gezien?
"ik ben 8 oktober naar Tokio hotel geweest en zie een verslag staan van een Guido. ik vind het hardstikke gemeen wat hij over Georg en Bill schrijft!
Ik vind het niet kunnen wat Guido schrijft en wil dat het van de site wordt gehaald, want dit tolereert niemand! Dankzij GUido heeft u allemaal boze TH-fans achter u aan!
Amy"Sorry hoor
![]()
![]()
Hoe oud zou Amy zijn? 12?
Oh, PS, dit is niet tegen jou of je muziek-smaak gericht, maar tegen Amy en soortgenootjes
Heerlijk vermaak op de vroege ochtendquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh ja![]()
ik wilde het nog posten hier ik heb lekker gegniffeld
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:01 schreef B.ertha het volgende:
Heeft iemand vandaag in de Spits die brief over Tokio Hotel gezien?
"ik ben 8 oktober naar Tokio hotel geweest en zie een verslag staan van een Guido. ik vind het hardstikke gemeen wat hij over Georg en Bill schrijft!
Ik vind het niet kunnen wat Guido schrijft en wil dat het van de site wordt gehaald, want dit tolereert niemand! Dankzij GUido heeft u allemaal boze TH-fans achter u aan!
Amy"Sorry hoor
![]()
![]()
Hoe oud zou Amy zijn? 12?
Oh, PS, dit is niet tegen jou of je muziek-smaak gericht, maar tegen Amy en soortgenootjes
Jaquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb je dat stuk in de Nederlandse wikipedia over emo al gelezenNet zo'n typje
Ik was niet helemáál serieusquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sommige mensen houden blijkbaar niet van meets, Mikkie zat op Ameland, voor B. en mij zou het een reis van een uur of 3 heen zijn en een uur of 3 terug voor een meet van een uurtje of vier, en ik denk ook dat het kan lijken op een wel erg hoog ons-kent-ons gehalte: jullie kennen elkaar al jaren en dan is het minder prettig om als nieuweling er heen te gaan
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]heeft Soempie lopen kletsen op Lowlands?
ik word nieuwsgierigquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]heeft Soempie lopen kletsen op Lowlands?
Voor de zekerheid was ik me toch maar gaan verdedigenquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik was niet helemáál serieus
Ik had jouw reactie gelezen die dag en het is inderdaad heel ver reizen voor die paar uurtjes.
Het "ons-kent-ons"-gehalte blijft natuurlijk heel hoog als er geen "vreemden" komen
Daarom post ik ook slechts een letterquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:08 schreef LadyBlack het volgende:
Laten we zeggen dat het er eentje is die je niet meteen raadt
Ik ben ook niet van plan m te melden overigens
Sehr gut, sehr gutquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daarom post ik ook slechts een letter
Dat eerste kan ik inkomen maar het tweede vind ik echt een kulargument. Als er niemand komt dan blijft het ons kent ons gehalte vanzelf hoogquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sommige mensen houden blijkbaar niet van meets, Mikkie zat op Ameland, voor B. en mij zou het een reis van een uur of 3 heen zijn en een uur of 3 terug voor een meet van een uurtje of vier, en ik denk ook dat het kan lijken op een wel erg hoog ons-kent-ons gehalte: jullie kennen elkaar al jaren en dan is het minder prettig om als nieuweling er heen te gaan
Londen tips? Altijdquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:57 schreef LadyBlack het volgende:
Lijkt me ook slimmer ja
Ik ben hostels in Londen aan het zoekenEr is nu een tentoonstelling over renaissancekunst uit Siena, dus daar moeten ik en 2 studiegenootjes echt wel heen
![]()
![]()
MaJo toevallig nog tips aan leuke cheap hostels?
Je kan zeggen wat je wil maar Blair Witch is geen horror hoorquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:32 schreef Etcetera het volgende:
oh laat dan maar zitten![]()
mijn laatste horror was geloof ik blair witch project. wat een ontzettende enge film vond ik dat
thriller danquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil maar Blair Witch is geen horror hoorMaar wel erg eng
Deze heeft een hot tub op het dak.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, st Christopher's, daar heb ik meer over gehoordEr is er ook eentje met een sauna
Ze zijn helaas niet echt de goedkoopste
Ik weet niet wanneer je erheen wil maar als je op tijd met Easyjet boekt dan hoeft de vlucht niet meer dan 100 inc te kostenquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:52 schreef LadyBlack het volgende:
Ohdan bedoelde ik deze denk ik! Hot tub op het dak is wel gaaf natuurlijk
Er zijn wel wat hostels onder de 15 euro, maar ik weet natuurlijk niet hoe ranzig de bedden daar zijnEerst maar eens kijken wanneer we precies gaan, en hoe duur de vlucht dan uitvalt
Ben je wel voor het eten terug dan?quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:58 schreef Etcetera het volgende:
Londendaar ga ik zo nog een keer heen
Jaaaaa Easyjet rules!! Volgens mij kan het nog veel goedkoper dan 100 euroquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer je erheen wil maar als je op tijd met Easyjet boekt dan hoeft de vlucht niet meer dan 100 inc te kosten
Zeker als je met z'n 3-en gaat is dit een leuk hostel. Het zit 's avonds bomvol met gezellige mensen. Als je dan toch gaat kun je er maar beter een feestje van maken ook
quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat eerste kan ik inkomen maar het tweede vind ik echt een kulargument. Als er niemand komt dan blijft het ons kent ons gehalte vanzelf hoogEn we bijten niet hoor
![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ben je wel voor het eten terug dan?
/Hawaii_Tim
(hij wordt oud)
quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
/Hawaii_Tim
(hij wordt oud)
oeoeoeh Londen met kerstquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaaa Easyjet rules!! Volgens mij kan het nog veel goedkoper dan 100 euro![]()
We willen óf zo half november, of begin december (maar wel na Sinterklaas natuurlijk!), dan is Londen vast ook heel mooi in kerstsfeer
En ook teringdruk natuurlijk, maargoed
Wijze woordenquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:01 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]En bovendien, als we een ons-kent-ons bijeenkomst hadden gewild hadden we er geen meet van gemaakt.
![]()
Ja ik wil altijd nog een keer kijken of dat zo isquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:04 schreef Etcetera het volgende:
oeoeoeh Londen met kerstdat moet echt waanzinnig mooi zijn
Je weet dat Tate, British en National gratis zijn? Londenquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:37 schreef LadyBlack het volgende:![]()
LondenTot mijn grote schande ben ik wél 3x in Londen geweest maar nog nooit in een museum (kan het me iig niet meer herinneren)
![]()
![]()
Dus dat gaat helemaal goedgemaakt worden, ik wil absoluut naar de National Gallery en de Tate Gallery, het Victoria & Albert Museum, British Museum, en de National Portrait Gallery lijken me ook gaaf....
45 euro inclusief als je meer dan een maand van tevoren boektquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer je erheen wil maar als je op tijd met Easyjet boekt dan hoeft de vlucht niet meer dan 100 inc te kosten
Zeker als je met z'n 3-en gaat is dit een leuk hostel. Het zit 's avonds bomvol met gezellige mensen. Als je dan toch gaat kun je er maar beter een feestje van maken ook
Half november is Londen al in kerstsfeerquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:01 schreef LadyBlack het volgende:
We willen óf zo half november, of begin december (maar wel na Sinterklaas natuurlijk!), dan is Londen vast ook heel mooi in kerstsfeer
En ook teringdruk natuurlijk, maargoed
quote:
Ah, dat zijn mooie berichtenquote:
and I hate this mondayquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
I love Garfield
[..]
Ah, dat zijn mooie berichtenIk moet trouwens sowieso wel naar Tate Modern hoor, want 1 van mn 2 reisgenootjes is student Moderne kunst. Die wordt gillend gek als we alleen oude zooi gaan bekijken
Dan moet je zeker naar Tate Modernquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
I love Garfield
[..]
Ah, dat zijn mooie berichtenIk moet trouwens sowieso wel naar Tate Modern hoor, want 1 van mn 2 reisgenootjes is student Moderne kunst. Die wordt gillend gek als we alleen oude zooi gaan bekijken
Yepquote:
Hehe, hij heeft wel veel werken ja. Van Gogh overigens ook hoor, die zie ik ook in zowat ieder museumquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:43 schreef Nembrionic het volgende:
Picasso is een beetje de Herman Brood uit die tijd volgens mij
In NYC had ieder museum een vrachtlading aan Picassos. Volgens mij hebben ze die met z'n allen in het groot ingekocht
okquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In dat geval: ga eens '1408' kijken
zo voelt het echt hoorquote:
Die had ik nog niet bedacht, misschien is het meer een Sheep opmerking dan een HTquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
/Hawaii_Tim
(hij wordt oud)
Goed mogelijkquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die had ik nog niet bedacht, misschien is het meer een Sheep opmerking dan een HT
Daar heb je een puntquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe, hij heeft wel veel werken ja. Van Gogh overigens ook hoor, die zie ik ook in zowat ieder museum
Warholquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:56 schreef Nembrionic het volgende:
Over Warhol gesproken.
[ afbeelding ]
Over Warhol gesproken
[ afbeelding ]
En deze nog.
[ afbeelding ]
En dit broddelwerk
[ afbeelding ]
Londenquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:04 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga informatie opzoeken over mogelijke bestemmingen voor een studiereis!
Wat dacht je van...... Londenquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:04 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga informatie opzoeken over mogelijke bestemmingen voor een studiereis!
De laatste is inderdaad Mondriaan. De zogeheten "Broadway Boogie Woogie"quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
WarholIk wil binnenkort naar de expositie in het Stedelijk CS
Van Gogh is ook
De laatste is Mondriaan neem ik aan?
Ben ook in het Picassomuseum geweest in Barcelonaquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:05 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, ik hoef de komende tijd geen Picasso's meer te zien.... ben recent in Barcelona én Parijs in het Picassomuseum geweest..... dan weet je het wel een keer
De starry night van Van Gogh is wel
Maargoed, doe mij maar middeleeuwse kunst![]()
[ afbeelding ]
Ik hou van het eerdere werk van Mondriaan, en met name de overgang tussen zijn stillevens en de kubistische werken. Die pastelkleurenquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De laatste is inderdaad Mondriaan. De zogeheten "Broadway Boogie Woogie"
De waarde weet ik niet maar de "Study II for Broadway Boogie Woogie" kost 3.6 million
Van Gogh vind ik zelf redelijk suf. Ik kijk veel liever naar Rembrandt of Caravaggio.
Nu heb ik er verder niet zo heel veel verstand van maar dat vind ik gewoon mooie dingen
Zonde ja, want zijn werken zijn echt geweldig. Niet allemaal overigens, zijn zelfportretten vind ik niet zo boeiend evenals de zonnebloemenquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:25 schreef LadyBlack het volgende:
Van Gogh is zo doodgeslagen inmiddels...... door alle marketing eromheen. Maar als je dan met je neus voor het Café bij nacht staat, zie je ineens dat die man wel briljant kon schilderenZelfde geldt overigens voor Picasso, ik stond echt versteld van zijn vroege olieverfschilderijen, en zijn pentekeningen! Ik vind wat hij later is gaan doen eigenlijk gewoon stom
Als je daarvan houdt moet je naar het Guggenheim in NYC. Dat heeft 4 vloeren vol met puntjes-schilderijenquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:27 schreef MaJo het volgende:
Er zijn een paar schilders (impressionisten) die gebruik maken van stipjes, echt zo tof
bedankt voor de waarschuwingquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:29 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, Georges Seurat enzo.... niet echt mijn ding.
Musée d'Orsay![]()
![]()
Heb je ook L'origin du monde van Courbet gezien?geniaaaaaaaaal om de uitdrukkingen van mensen die daarvoor staan te bekijken
![]()
Whahahhaquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
bedankt voor de waarschuwing![]()
![]()
![]()
ik denk, ff zoeken... google, images, huppakee
![]()
whehehehe da's tofquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Whahahha
Denk je nu eens in dat je in het museum staat: allemaal interessant doende mensen want cultureel dagje in Parijs enzo, die komen daarlangs lopen, netjes het kaartje lezen enzo, omhoog kijken, eerst van kleur verschieten en dan gauw gezicht terug in de plooi: "oooohja, l'origin du monde, heeeeel mooi bedacht"
Hilarisch echt
Uhuh, echt geweldigquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:29 schreef Etcetera het volgende:
bedoel je pointilisme MaJo?
Ben ik geweestquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je daarvan houdt moet je naar het Guggenheim in NYC. Dat heeft 4 vloeren vol met puntjes-schilderijen
Je had me wel even mogen waarschuwenquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:29 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, Georges Seurat enzo.... niet echt mijn ding.
Musée d'Orsay![]()
![]()
Heb je ook L'origin du monde van Courbet gezien?geniaaaaaaaaal om de uitdrukkingen van mensen die daarvoor staan te bekijken
![]()
Dat snap ikquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben ik geweestMaar toen ik er was hadden ze een versacci collectie
Overigens vind ik losse puntjes niet interessant, maar als techniek dus, pointillisme. Briljant
Van die Cross heb ik wel wat gezienquote:En ik heb 'mijn' schilder gevonden: Henri-Edmond CrossEn Pissaro is ook tof
Die had ik nog niet gelezenquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:46 schreef LadyBlack het volgende:
Hehehe, Etcetera's reactie was nog niet duidelijk genoeg?
En nouja, het is Kunst he, dus dan mag het. In het Picassomuseum sta je af en toe ook naar de meest vunzige seksscènes te kijken....Schetsjes uit zijn studententijd. Hij had het er maar druk mee
gadverdarrequote:Op maandag 15 oktober 2007 15:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die had ik nog niet gelezen![]()
En die schetsen van Picasso inderdaadEen ongestelde vrouw met gespreide benen. Het is maar wat je leuk vindt
Oh ik haat abstracte dingen, daar kan ik helemaal niks meequote:Op maandag 15 oktober 2007 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat snap ik
Maar in dit geval was het echt bagger. Dus niet ene landschap uitgedrukt in puntjes o.i.d. maar abstracte begrippen als "toekomst" e.d.
[..]
Van die Cross heb ik wel wat gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |