Ja, verliefdig ook welquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies. Is wel zielig op zich, maar toch krijg ik er bijna eerdre een verliefd gevoel van dan een huil gevoel.
dat kunnen we volgende week zondag natuurlijk uit en te na evalueren hierquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
we gaan er niet om vechten wie wie zuigt
Behalve boosheid dan he. Want 't is allemaal lief!quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, verliefdig ook wel, eigenlijk gewoon een heel scala aan emoties.
Zachte emoties. Fluwelen emoties.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Behalve boosheid dan he. Want 't is allemaal lief!
Knuffelige emoties!quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zachte emoties. Fluwelen emoties.
sweet dreams Erikquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Slaaptijd. Althans, bedtijd.
Aangezien ik zelf ook alleen naar bed ga, niet direct heel veel medelijden.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:11 schreef Ang3l het volgende:
En nu ga ik heel knuffelig naar bed. Alleen. (Kom op mensen, dit is een "awwwwww" moment)
sweet dreams Ang3lquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:11 schreef Ang3l het volgende:
En nu ga ik heel knuffelig naar bed. Alleen. (Kom op mensen, dit is een "awwwwww" moment)
ook sweet dreams voor Nathanquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:12 schreef NathaN het volgende:
[..]
Aangezien ik zelf ook alleen naar bed ga, niet direct heel veel medelijden.
Ja wat een tegenvaller irl.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wie?
je bedoelt Ahura uit Sexy en Gewaagde mannen ?
Volgens mij vind vooral hij zichzelf heel erg fantastisch en wordt die mening niet door anderen gedeeld.quote:
Verkoudheid?quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben jij je verkoudheid alweer kwijt geraakt ?
Hij kletst wel erg tof in t echie, sprak hem op de Uitmarkt even.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:22 schreef samjustme het volgende:
Ja wat een tegenvaller irl.
Het lijkt wel of heel homo-fok! met elkaar omgaatquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij kletst wel erg tof in t echie, sprak hem op de Uitmarkt even.
ja, jij moet nu vast en zeker denken dat we het allemaal al eens met elkaar gedaan hebbenquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:51 schreef Zakje het volgende:
[..]
Het lijkt wel of heel homo-fok! met elkaar omgaat![]()
Mwa, voor jou een vraag voor mij een weetquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja, jij moet nu vast en zeker denken dat we het allemaal al eens met elkaar gedaan hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |