Se Germansquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:45 schreef Cageon het volgende:
Zo! Dat was me het dagje wel.
De duitsers waren ook een klein moment aanwezig
Alleen de pech dat wij dat niet hadden gelezenquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:10 schreef Makster het volgende:
Middag
Kon weer is niet mee, achteraf wellicht beter dat ik heb afgemeld.
SM's zijn de bom!quote:Net verder gegaan met het monteren van de uitlaat maar krijg het niet voor elkaar. Bij het uitlaatstuk op het blok zit een pakking met daarop 2 mondeindjes ofzo iets. Daar schoven de originele uitlaat zo erheen. Deze nieuwe heeft de zelfde diameter als het uitlaatspruitstukje, ga niet passen dusOf ik doe iets ergs fout maar dat lijkt me niet.
Daarnaast loopt mijn koppeling ook nog is kenker zwaar. Ik heb het idee dat die niet lang meer heeft![]()
Echt relaxed zo een SMDenk dat ik maar ga beginnen met een vervroegde winter update. Ik ga het ding volledig uit elkaar trekken.
Gelijk alles aanpakken. Dit is niks zo
![]()
Nietquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:18 schreef Cageon het volgende:
[..]
Alleen de pech dat wij dat niet hadden gelezen
OPM en ik zaten bij de mac te wachten op jou en Rib-I.
Toen OPM contact heeft gehad met Rib-I zijn we samen op stap/zoek gegaan op/naar de lekdijk.![]()
[..]
SM's zijn de bom!![]()
Ik heb mijn mail gechecked, net voor jij gemailed had vanmorgen dus dat was net pech hebbenquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:24 schreef Makster het volgende:
[..]
NietHeb jullie allebij 2 emails gestuurd man
SMS van OPM kwam pas laat aan bij mij omdat ik ook nog is mijn telefoon was vergeten![]()
SM zijn wel de shit ja, alleen ze hebben liefde nodig![]()
![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:28 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ik heb mijn mail gechecked, net voor jij gemailed had vanmorgen dus dat was net pech hebben![]()
Kenker hoe ken i kweten dat jullie al ZO vroeg je nest uit zijn en de deur uitgaanquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Het begon vanochtend, 9.45 uur op en neer naar Deurne![]()
koudeklauwe-enderestrit
Daarna direct naar Se Dome waar Cageon al stond te wachten, om iets voor 12.00 aangekomen. Ik moest nog ff langs huis dus eerst daarlangs:
[ afbeelding ]
Reddy-2-go op weg naar N'geindraaiend de A12 op merkte ik al dat achter iets te zacht was
Goed, bij Mac dik half uur gestaan toen Rib belde dat ie gestrand was een moto die niet harder ging dan 80ANWB erbij om te kijken wat het kon zijn, hoe dan ook hij zou het halen helaas. Maksters mail blijkbaar gemist
Reddy-2-go op weg naar de Lekdijkmaar niet voordat achter wat extra lucht kreeg
1.6 --> 2.8:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
....waar we het bekende bord tegenkwamen![]()
[ afbeelding ]
Renkerdruk op de dijk, niet normaal dus was gewoon touren![]()
snel eindpunt bereikt zonder echt te hebben kunnen rijden:
[ afbeelding ]
Suzuki![]()
[ afbeelding ]
Terug maar weer via de dijk
[ afbeelding ]
onderweg weinig (plas)pauzes gehouden, dus ja
[ afbeelding ]
dik hoor![]()
![]()
[ afbeelding ]
OK, tijd om terug te gaan. besloten via Culemborg-Dodewaard te gaan, moesten we wel ff weten hoe we daar zouden komen
[ afbeelding ]
Geslaagde dagmet kleine stoppies&whollies, halve soort van tankslappers, zoemende beestjes en racende duc's
![]()
![]()
nee was ik alleen, moest ff cover halenquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:57 schreef Makster het volgende:
Kenker hoe ken i kweten dat jullie al ZO vroeg je nest uit zijn en de deur uitgaan
tijd om dat dingh eruit te gooienquote:Nice pics
En ik denken dat ik problemen met mijn motor heb, die RIB die strand weer is ergens![]()
Cover, wat voor coverquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nee was ik alleen, moest ff cover halenjammer dat je niet kon meeten, had die sm wel ff willen zien
[..]
tijd om dat dingh eruit te gooien![]()
![]()
waar een KTM SuperDuke 990 aan t pimpen wasquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:![]()
Het begon vanochtend, 9.45 uur op en neer naar Deurne![]()
koudeklauwe-enderestrit
Daarna direct naar Se Dome waar Cageon al stond te wachten, om iets voor 12.00 aangekomen.
OPM aka Mr. Spy?quote:Ik moest nog ff langs huis dus eerst daarlangs:
[afbeelding]
We hebben wel heerlijk gegeten uiteraardquote:Reddy-2-go op weg naar N'geindraaiend de A12 op merkte ik al dat achter iets te zacht was
Goed, bij Mac dik half uur gestaan toen Rib belde dat ie gestrand was een moto die niet harder ging dan 80ANWB erbij om te kijken wat het kon zijn, hoe dan ook hij zou het halen helaas. Maksters mail blijkbaar gemist
quote:Reddy-2-go op weg naar de Lekdijkmaar niet voordat achter wat extra lucht kreeg
1.6 --> 2.8:
[afbeelding]
[afbeelding]
....waar we het bekende bord tegenkwamen![]()
[afbeelding]
Ik stem voor een autoloos landquote:Renkerdruk op de dijk, niet normaal dus was gewoon touren![]()
snel eindpunt bereikt zonder echt te hebben kunnen rijden:
[afbeelding]
En dat lucht opquote:Suzuki![]()
[afbeelding]
Terug maar weer via de dijk
[afbeelding]
onderweg weinig (plas)pauzes gehouden, dus ja
[afbeelding]
Daar lijkt die nog schoon ookquote:
Staat zeker niet verkeerdquote:
Volgende keer op tijd remmen ehquote:OK, tijd om terug te gaan. besloten via Culemborg-Dodewaard te gaan, moesten we wel ff weten hoe we daar zouden komen
[afbeelding]
Kleine wheelies?quote:Geslaagde dagmet kleine stoppies&whollies, halve soort van tankslappers, zoemende beestjes en racende duc's
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |