Je weet het weer leuk te brengen! Maar serieus... wat zie je in Dennix???? Waarom ben je in vredesnaam fan van die nixnut?quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:04 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nee ik vind het juist mooi als mannen sieraden dragen ! En dan liefst echt goud enzo !![]()
[..]
Ja, vanacht had ik weer zo'n bijna-zelfmoord-moment. Dan wordt ik depressief van hoe die trut met
mijn Skattie omgaat, en denk ik:"ach ventje...was je nou maar gewoon hier" en toen moest ik huilen....![]()
Het duo nada en nix. Zo mooi gecast met twee (bij-)namen die perfect bij elkaar passen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:15 schreef riri het volgende:
wat een raar stel....hoe komt dat daar die kooi in?
Flens.......?quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:15 schreef riri het volgende:
wat een raar stel....hoe komt dat daar die kooi in?
Amanda in haar bh en string, smaakvol.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:17 schreef Myriam1978 het volgende:
Hahaha Luc die Amanda leert strijken!
quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:18 schreef Starlie het volgende:
[..]
Je weet het weer leuk te brengen! Maar serieus... wat zie je in Dennix???? Waarom ben je in vredesnaam fan van die nixnut?
Ze is wel mooi doorgestyled...rooie teenslippertjes bij rooie stinkBH..quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
Luc legt Amanda strijken uit, ze kijkt erbij alsof ze een wereldwonder ziet.
wat is nadje toch liefquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:15 schreef beequeen het volgende:
Dennix wil niet dat Naad een issue maakt van het slaan tegen de bedrand. Hij ging Naad halen omdat hij wist dat ze lag te slapen.
Naad doet het hele verhaal uit de doeken, ook het spelen met de ballon. Dennix reageert met een...hm, hm hm.
Dennix wil dat Naad de gesprekken die over hem gaan direct afkapt.
Naad belooft beterschap.![]()
Dat bedoel ik.... ze heeft opdracht hiertoe...kan niet anders... of ik moet me op laten nemen..quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:21 schreef beequeen het volgende:
Naad wil ergens anders gaan zitten, Dennix vraagt: Waar dan?
Naad: Bij Brian.
Goffer, ze durft wel.![]()
Ondertussen...Daar heeft meer worst in gehangen dan bij mijn plaatselijke slager achter de toonbank.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:19 schreef riri het volgende:
moet je nadia zien zitten...alsof ze de heilige onschuld is met haar babytoontje...hoeveel verhalen heeft ze zelf wel niet de wereld in geholpen...ik hoop zo dat jaap,huub en lieke dat kind het vuur aan de schenen gaan leggen....
zogenaamd zo onschuldig maar ondertussen
die taakstraf van 80 uur die ze gehad heeft is ook niet zomaar voor niets geweest
Ja idd dat doet ze ook vaker!quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:16 schreef Starlie het volgende:
Amanda gaat eindelijk iets gekleeds aandoen, in die tijgerbikini en dat rokje van daarnet zag ze eruit als Pebbles van de Flinstones
[ afbeelding ]
niet zomaar een BH het is dus Duh rode BH............6 maanden niet gewassen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda in haar bh en string, smaakvol.![]()
Het is toch te hopen dat ze DAT inmiddels weer doorhad na die 1% in de pollquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:23 schreef riri het volgende:
hoe nadia die camera in de gaten houdt als ze richting keuken loopt...het kind denkt echt dat ze het is...haar hoofd valt van verwaandheid bijna naar achteren van haar romp af
ze moest eens weten hoe iedereen buiten de kooi over haar denkt
Echt skattie, dit kun je niet spelen, dat wijf is door en door verrot.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.... ze heeft opdracht hiertoe...kan niet anders... of ik moet me op laten nemen..![]()
To much information.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:24 schreef noekje het volgende:
Iew, zij gaat gewoon met haar blote doos op de kussens zitten die ze van de bank haalt. Die kussens waar menigeen met zijn/haar hoofd op ligt.
Haha dat dacht ik ook, maar ze heeft wel iets aan... gelukkig maar want anders heeft ze zo een blaasontsteking en kan dennix het schudden (letterlijk en figuurlijk)!quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:24 schreef noekje het volgende:
Iew, zij gaat gewoon met haar blote doos op de kussens zitten die ze van de bank haalt. Die kussens waar menigeen met zijn/haar hoofd op ligt.
en deze kwis was dus om jullie op het verkeerde been te zetten.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:24 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
niet zomaar een BH het is dus Duh rode BH............6 maanden niet gewassen.
on topic nadia zegt supervol te zitten .........en dan nu de kwis
A.,vol met frambozen
B. vol met eten
C. vol met zelfverheerlijking
de winnaar hoort nog wat de prijs zou kunnen zijn
Ik ga voor antwoord C:quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:24 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
niet zomaar een BH het is dus Duh rode BH............6 maanden niet gewassen.
on topic nadia zegt supervol te zitten .........en dan nu de kwis
A.,vol met frambozen
B. vol met eten
C. vol met zelfverheerlijking
de winnaar hoort nog wat de prijs zou kunnen zijn
Ja, ik ben het hierin met jou eens. Ze wil alle (seks) weggetjes open houden, anders had ze allang tegen Dennis gezegd dat ze zich stierlijk met hem verveelt en niet de hele tijd met hem opgescheept wil zitten.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt skattie, dit kun je niet spelen, dat wijf is door en door verrot.
ze heeft de pinpas van van de moeder van haar ex leeggeroofd vertelde ze gisterenavond in d'r dronkenbui...die moeder heeft aangifte gedaan daarvan bij de polite en nadia moest voor de rechter verschijnenquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ondertussen...Daar heeft meer worst in gehangen dan bij mijn plaatselijke slager achter de toonbank.
TaakstrafBen net hier en heb nog niet teruggelezen
![]()
2 nachten cel en daarna 80 uur taakstrafquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:28 schreef riri het volgende:
ze heft zelfs een nacht in een politiecel moeten bivakkeren
tnxquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:27 schreef riri het volgende:
[..]
ze heeft de pinpas van van de moeder van haar ex leeggeroofd vertelde ze gisterenavond in d'r dronkenbui...die moeder heeft aangifte gedaan daarvan bij de polite en nadia moest voor de rechter verschijnen
Als 'ie kloten had wel ja...quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:30 schreef Nomrc2 het volgende:
nix vind dat nadia de situatie moet bekijken
volgens mij heeft ze die perfect door
ze heeft nix bij de kloten en geniet er van
een echt perfect genietend situationeel klotewijf dusquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:30 schreef Nomrc2 het volgende:
nix vind dat nadia de situatie moet bekijken
volgens mij heeft ze die perfect door
ze heeft nix bij de kloten en geniet er van
Goede tutorial Undertaker, misschien ga ik me er ook eens aan wagen,quote:
Dat jurkje was toch beduidend langer de eerste keer .quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:29 schreef Starlie het volgende:
Amanda staat weer als naïve slettebak voor de spiegel te paraderen..
quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:32 schreef Starlie het volgende:
Piepstem: Wil je me strelen alsjeblieft.....![]()
Vroeg ze maar een keer: Wil je me voor mijn kut kop slaan alsjeblieft en daarna mijn hoofdhaar afscheren pleasssseeee??!![]()
zou het brian al verteld hebben of krijgen eerst een dag voeballen,rondhollen ect ?quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als hij mij aanvalt val ik hem gelijk keihard aan, zegt Dennis.Dat maak indruk, morgen of zo, of volgend jaar woensdag.
![]()
Nee hoor doc, gaat helemaal goed.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:33 schreef DrsH het volgende:
Ruud wind je niet zo op over zo'n looser
Ja maar dat hoofd erbij......quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat jurkje was toch beduidend langer de eerste keer .
[ afbeelding ]
yupquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:33 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
een echt perfect genietend situationeel klotewijf dus![]()
zou hij dan toch vrijwillig de villa verlaten ?quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:38 schreef noekje het volgende:
Donder op, voor jou 20 anderen, zegt Dennis.
Aan elke lange vinger wel twee.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:40 schreef noltje het volgende:
Fasten your seatbells mensen, Dennix gaat vanavond knallen !!!
Uuuh, knallen met ballonnen waarschijnlijk.![]()
Ach, zolang ze niet in de spiegel kijkt, blijft het wel droog daar.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:24 schreef noekje het volgende:
valt toch wel meequote:Op zondag 14 oktober 2007 17:40 schreef DrsH het volgende:
Die arme Naad is echt doodziek, die kan zelfs ik niet meer helpen in mijn privekliniek. Haar psyche is zo verrot dat zij vrijwel onbehandelbaar zal blijken te zijn. Een goede reden voor actieve euthanasie op de diagnaose onbehandelbaar en gevaarlijk voor de samenleving. Op de lange duur word zij een mobiele SOA verspreidster.
Ten eerste: Als er IEMAND hier SERIEUS is, ben ik het wel !!quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:18 schreef Starlie het volgende:
[..]
Je weet het weer leuk te brengen! Maar serieus... wat zie je in Dennix???? Waarom ben je in vredesnaam fan van die nixnut?
mag ik vragen hoe oud je bent ?quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:45 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ten eerste: Als er IEMAND hier SERIEUS is, ben ik het wel !!![]()
Ten tweede: Wat ik in DenniS zie ? Hij is lief, leuk, eerlijk, sexy, knap, uitdagend, betrokken, sociaal,
mooi, sportief, goedgebouwd, goedgekleed, open, spiritueel, sterk, lief, grappig, spontaan, en zo kan
ik nog wel UUUREN doorgaan....................
Ik moet hem toch 1 ding nageven. Niemand verplicht een man stoer of dominant te doen als zijn vrouw overal loopt te lellebellen. Zo'n man mag best verwachten dat ze zelf weet wat wel en niet kan. Anderzijds, als ze het toch blijft doen, zou ik haar de deur uit zetten... maar dat kan Dennis binnen het spel niet.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:45 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ten tweede: Wat ik in DenniS zie ? Hij is lief, leuk, eerlijk, sexy, knap, uitdagend, betrokken, sociaal,
mooi, sportief, goedgebouwd, goedgekleed, open, spiritueel, sterk, lief, grappig, spontaan, en zo kan
En jouw gelukje: hijs homoquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:45 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
36quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:46 schreef Stupidisco het volgende:
mag ik vragen hoe oud je bent ?
Jij hebt het door !quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:47 schreef Disana het volgende:
maar dat kan Dennis binnen het spel niet.
Ik bid er iedere dag voor !!quote:
Dat zegt ze niet zo letterlijk lijkt me toch?quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:50 schreef beequeen het volgende:
Naad vindt het eigenlijk heel logisch: Als er een nieuwe vent dat hok binnen komt lopen is diegene al snel 10 keer leuker dan Dennix.
Dennix: Ja, dat snap ik wel.
OMG, wat een watje.![]()
yupquote:
I'm afraid so.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:53 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat zegt ze niet zo letterlijk lijkt me toch?
Oh nee, DrsH, dat niet..........dan gaat Naad janken en dan durft niemand meer te beiguh...........quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:57 schreef DrsH het volgende:
Ik hoop op een spannende ontknoping vanavond. Split Dennix Nadia. naad wordt volledig naar de verdommenis geholpen.
naadloos dusquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:54 schreef beequeen het volgende:
Dennix wil niet dat Naad haar spontaniteit verliest, hij wil de echte Naad, degene die hij nu ziet niet een nep Naad.![]()
Kunnen MODS ook IPadressen zien?quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:45 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Omdat de Redactie weet, dat de tranen meteen in onze broek springen, als wij zien, hoe Brian een perfect stukje ossehaas verkracht.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom zijn toch altijd die 2 minkukkels op de streams??
de zuigzoen van Luc jeukt vast..quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:09 schreef uniekhoorn het volgende:
nadia: schatje wil je even over mijn arm wrijven.
??
Om onze eetlust te bederven?quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom zijn toch altijd die 2 minkukkels op de streams??
quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:09 schreef Dark het volgende:
[..]
Omdat de Redactie weet, dat de tranen meteen in onze broek springen, als wij zien, hoe Brian een perfect stukje ossehaas verkracht.![]()
Heeft ie van Conjo Bo Mama geleerd.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee, Brian gooit mooi rose vlees weer in de koekenpan![]()
Om onze eetlust te bederven?quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:09 schreef Dark het volgende:
[..]
Omdat de Redactie weet, dat de tranen meteen in onze broek springen, als wij zien, hoe Brian een perfect stukje ossehaas verkracht.![]()
Conjo?????????quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heeft ie van Coyo Bo Mama geleerd.![]()
Ik ga zelfs typo's maken door deze klotestreams, thanxquote:
Goedenavond, alles op MUTE hier, ik moet nog eten.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:13 schreef ruby het volgende:
Ik moet kotsen als ik Nadia haar walgelijke stem hoor. Jullie ook?
Goedenavond overigens.
Nee babe, ik vroeg het me gewoon af, zo van, wiens kloon ben jij nou eigenlijk.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:08 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
195.64.95.117
(Ga je me nou hacken ? Doe dan effe al je DennisCaps naar me uploaden aub !!)
Had ik al verteld dat ik nog nooit in mijn leven behoefte heb gehad om mensenquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:11 schreef DrsH het volgende:
Kom op DGK fan behoed Dennix voor de ondergang en ruk hem bij die sl.t weg!!!!!!!!!
Ik ben een kloon van StefanPeetersquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:19 schreef mspoez het volgende:
Nee babe, ik vroeg het me gewoon af, zo van, wiens kloon ben jij nou eigenlijk.
Ik had het al sinds Natasia.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:19 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik nog nooit in mijn leven behoefte heb gehad om mensen
spontaan te slaan ? Dat ik eigenlijk een hele vredelievende jongen ben ??
Nou, sinds Nadia is dat veranderd......................................
[..]
Ik ben een kloon van StefanPeeters
Ik vind Nadia niet doodziek maar een zeer goede speler. Ze heeft veel meer in haar mars dan wat we nu zien.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:40 schreef DrsH het volgende:
Die arme Naad is echt doodziek, die kan zelfs ik niet meer helpen in mijn privekliniek. Haar psyche is zo verrot dat zij vrijwel onbehandelbaar zal blijken te zijn. Een goede reden voor actieve euthanasie op de diagnaose onbehandelbaar en gevaarlijk voor de samenleving. Op de lange duur word zij een mobiele SOA verspreidster.
Ze speelt dat ze elke nacht sex met hem heeft, hem dag in dag uit pijpt?quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:25 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik vind Nadia niet doodziek maar een zeer goede speler. Ze heeft veel meer in haar mars dan wat we nu zien.
Vergeet de sturing van achter niet. Jaap werd aan Dennis gekoppeld en ik denk Nadia ook.
Nadia vind Dennis maar een watje en ze speelt het erg goed om hem dit te laten voelen.
Deniis pakt werkelijk niks op van alle hints die hij al heeft gekregen van heel de groep.
De grootste loser in deze verhaallijn is Dennis en Nadia speelt het perfect.
Prima dat je dat zo ziet daarom ben ik ook eerstelijnspsycholoog en jij een gezellige streamer, kortom blijf vooral vasthouden aan het feit dat Naadje een spel speelt. Ik weet wel beter.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:25 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik vind Nadia niet doodziek maar een zeer goede speler. Ze heeft veel meer in haar mars dan wat we nu zien.
Vergeet de sturing van achter niet. Jaap werd aan Dennis gekoppeld en ik denk Nadia ook.
Nadia vind Dennis maar een watje en ze speelt het erg goed om hem dit te laten voelen.
Deniis pakt werkelijk niks op van alle hints die hij al heeft gekregen van heel de groep.
De grootste loser in deze verhaallijn is Dennis en Nadia speelt het perfect.
Soms moet je er wat voor hebben !!! Niet voor niks wordt vóór de selectie gevraagd of je ook sex voor de camera's durft te hebben !!!!quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze speelt dat ze elke nacht sex met hem heeft, hem dag in dag uit pijpt?
Volgens mij noem je dat dan gewoon een hoer.![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:31 schreef noucky het volgende:
[..]
Soms moet je er wat voor hebben !!! Niet voor niks wordt vóór de selectie gevraagd of je ook sex voor de camera's durft te hebben !!!!
Leuk 24/7 ken ik alleen in de SM terminologie.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:30 schreef Clank het volgende:
t Wordt toch echt tijd voor een collect-call voor Dennis.. 'Jongen kom maar naar huis want je zet jezelf 24/7 zo onvoorstelbaar voor lul!!'
Of mss wil zijn familie ook niet meer met hem gezien worden.
ik niet verklaar uw naderquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:32 schreef DrsH het volgende:
[..]
Leuk 24/7 ken ik alleen in de SM terminologie.
Misschien gaat hij de taart wel van haar platte reet kussen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:39 schreef ruby het volgende:
Gaat Brian zometen weer uit blijdschap zijn tong in Nadia haar vieze smoel steken?
overigens knetterhard van hoer Nadia.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:42 schreef Nomrc2 het volgende:
nix kijkt weer lijdzaam toe zijn vrouw lol heeft met een andere man
Zo'n zonnebril heb ik vorige week ook gekocht, bij Action: 98 cent.quote:
Dennis krijgt daar ook maar de TROEP die ze achter kopen he !! Als ik miljonair wasquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo'n zonnebril heb ik vorige week ook gekocht, bij Action: 98 cent.![]()
maak me gekquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:39 schreef ruby het volgende:
Gaat Brian zometen weer uit blijdschap zijn tong in Nadia haar vieze smoel steken?
Oeh, kinky.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo'n zonnebril heb ik vorige week ook gekocht, bij Action: 98 cent.![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:45 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dennis krijgt daar ook maar de TROEP die ze achter kopen he !! Als ik miljonair was
zou ik dus echt NOOIT van die prefab-troep eten die ze daar in plastic van de AH
krijgen !
quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:47 schreef Nomrc2 het volgende:
dat gegil van brian is net zo erg als dat van nadia
Ik hoop het ook DrsHquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:57 schreef DrsH het volgende:
Ik hoop op een spannende ontknoping vanavond. Split Dennix Nadia. naad wordt volledig naar de verdommenis geholpen.
ja amanda geeft altijd wijze raad als het om haar gaatquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:57 schreef milk-shake het volgende:
Naad mag haar haar niet wassen want ze wordt morgen gekleurd.................maar ze heeft wel tom.soep in haar haar.
Ik hoop dat de profetie (TT) van Lobasca vandaag uitkomt: Vanavond de genadeklap!quote:
Ah Palma heeft de redactie al gebeld !! Ze moeten de deuren opnieuw schoonmakenquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:00 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Nada probeert de glazen buitendeur schoon te maken en laat het ongezeer zo achter! Palma zal morgen wel weer razend zijn
Beetje wel skattie, Jaap zit altijd in het kantoor.quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:03 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Weet iemand, waar Jaap is???
Is dat een gekke vraag??![]()
Sinds zijn nieuwe Huub en Lieke formatie niet hoor!quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Beetje wel skattie, Jaap zit altijd in het kantoor.![]()
wel he?quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:07 schreef beequeen het volgende:
Zie ik het verkeerd of flirt Brian nu volop met Naad?
Platreetquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:08 schreef beequeen het volgende:
Als ik het goed begrijp gaat Naad heur haar dus niet wassen, ze is weer aan het plamuren, vies wijf.![]()
Vertrouw op mij Ruudmans!quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik hoop dat de profetie (TT) van Lobasca vandaag uitkomt: Vanavond de genadeklap!![]()
Echt wel en het viel me ook al op dat ze gelijk 10x harder schoonmaakt samen met Brian. 1e deur boven deed ze met zo'n laksheid en toen ze samen met brian de deur van de Chill deed was ze 100% actiever.quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:07 schreef beequeen het volgende:
Zie ik het verkeerd of flirt Brian nu volop met Naad?
Zonder Jos geen 'Wedden Dat'....quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:15 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Zullen we WEDDEN dat Dennis morgen gewoon weer vrolijk en
uitgerust in De Kooi ontwaakt ????
Skattie, feesten in de Chill, georganiseerd door wie dan ook, vind ik verschrikkelijk.quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:19 schreef ericahysterica het volgende:
Gezien de overweldigende reactie vrees ik, dat het niets wordt vanavond dus mensen fijne streamavond verder
ah gos, ik vind het sneu.quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:23 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Is Denise nu aandachtig een brief aan het lezen of beeld ie "De Denker"van Rodin uit ?
Ik wilde het net zeggen ja....vandaag is groen. Opvallend....quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:22 schreef Starlie het volgende:
Bijna allemaal in het groen vandaag....
quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skattie, feesten in de Chill, georganiseerd door wie dan ook, vind ik verschrikkelijk.
Teringherrie, onverstaanbare gesprekken en teaserdansjes.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:31 schreef Ziet het volgende:
zijn jullie streams ook zo bagger?
heb op 1 geen geluid\
en op 4 geen beeld en geen geluid
Alleen geen geluid op stream1, de rest is prima.quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:31 schreef Ziet het volgende:
zijn jullie streams ook zo bagger?
heb op 1 geen geluid\
en op 4 geen beeld en geen geluid
quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:32 schreef lorence1 het volgende:
[..]
op 1 geen geluid en de rest is goed
quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:33 schreef tipsch het volgende:
kan het niet ietsje minder met de geanimeerde gifjes overigens? of kan ik ze zelf ook uit zetten in firefox? * tipsch gaat meteen ff checken
Heb je er last van dan?quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:33 schreef tipsch het volgende:
kan het niet ietsje minder met de geanimeerde gifjes overigens? of kan ik ze zelf ook uit zetten in firefox? * tipsch gaat meteen ff checken
Dat snap ik niet helemaal.quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:35 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
http://googlesystem.blogs(...)e-animated-gifs.html
Firefox:
go to about:config
set image.animation_mode to none
Ik vind het ook geweldig maar begin me inmiddels een sukkel te voelen met mijn caps.quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:37 schreef Py het volgende:
[..]
Heb je er last van dan?![]()
Ik vind het zelf een aanwinst voor de cos en het heeft (bij mij in IE) totaal geen invloed op snelheid ofzo![]()
Ik vind het ook prachtig. Kom op tipsch, is nieuw, verzet je er niet tegenquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:37 schreef Py het volgende:
[..]
Ik vind het zelf een aanwinst voor de cos en het heeft (bij mij in IE) totaal geen invloed op snelheid ofzo![]()
Ik word er bloednerveus van.quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:37 schreef Py het volgende:
[..]
Ik kan nog niet anders en die "gewone" caps vind ik nog steeds onmisbaar.quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind het ook geweldig maar begin me inmiddels een sukkel te voelen met mijn caps.![]()
Ik verzet me niet, maar zoek wel even een oplossing voor mezelf.quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind het ook prachtig. Kom op tipsch, is nieuw, verzet je er niet tegen![]()
Als deze niet werken is er iets mis bij jou, succes.quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:40 schreef Ziet het volgende:
tnx allemaal, dan zal ik ff kijken of ik een andere site kan vinden voor wel goed werkende streams
Tis poepiesimpel. Undertaker heeft een makkelijke tutorial geschreven. In een half uur kun jij het ookquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind het ook geweldig maar begin me inmiddels een sukkel te voelen met mijn caps.![]()
Amanda denkt dat er vanavond een feestje komt, Naad weet van niks.
same here: geen vertraging en tis leuker dan een fotootje... keep on trucking undertaker!quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:37 schreef Py het volgende:
[..]
Dank je skattie.quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kan nog niet anders en die "gewone" caps vind ik nog steeds onmisbaar.![]()
![]()
Ja best leuk die filmpies maar het duurt even voor de pagina geladen kan worden zo en het hapert en het doet... En nee ik heb geen computer uit de jaren 70quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:33 schreef tipsch het volgende:
OT: Ken je de 2Babes op RTL7, Naad en Amanda kunnen die rol zo overnemen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hier nog een "gewoon" capje van de twee überdozen.
[ afbeelding ]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |