Je moest eens weten hoe vaak ik meelees om te zien of ik nog wel wat vragen weet, en deze kon ik natuurlijk niet over mijn kant laten gaan!!quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:06 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Nooit is ze d'r. En nu, op dit moment <plop> komt onze eigen Irish Molly om deze vraag juist te beantwoorden.Ben vrijdag bij een concert van de Dubliners geweest vandaar de vraag
Geweldig optreden al wordt Barney een beetje vervelend.
Jeumigquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:12 schreef RoofingBurner het volgende:
Eerst moest hij geholpen worden naar zijn stoel, daarna zat ie volgens mij een half uur te slapen, toen hebben ze hem omhoog gehesen omdat ie solo een liedje moest zingen (I Wish I Had Someone to Love Me) en dat duurde zowat een kwartier. Op een gegeven moment stonden de anderen gebaren te maken dat hij ermee moest ophouden. Hij wordt oud.
Net als dit
Niet gek gegokt!! Maar denk meer in de richting van de bijnamen die ook aan Molly Malone werden gegeven, nogal oneerbiedig enzo......quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:17 schreef qonmann het volgende:
Wifey in Lifey ...
Die foto heb ik moeten missen de hele tijd..quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:21 schreef ElizabethR het volgende:
Hmmm, de foto doet het niet meer, en misschien is dit ook wel een veel te specifieke vraag???
Zal ik een andere doen?
Sorryquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:24 schreef qonmann het volgende:
[..]
Die foto heb ik moeten missen de hele tijd..
NP...pakkende bijnaam die eerstequote:Op zondag 14 oktober 2007 20:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
SorryGoogle maar effe op Anna Livia en dan images
nogiets and Bloodquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:34 schreef RoofingBurner het volgende:
Ja, met dat roodharige snolletje Blood and nogiets.
zat ik ook aan te denkenquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:29 schreef Flitspaal het volgende:
The Hitcher?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |