jah, zijn ogen zijn dichtquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
IS ER IETS MIS MET DIE HOND DAN, NOU?
quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Inderdaad. Bij velen zie ik 'm wel
.
Hoe hebben jullie die avatar dan in gebruik precies? geen weblink ?quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, zijn ogen zijn dichten ik zie hem ook bij iedereen,
alleen niet bij paultjuhh
oh is dat hetquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:55 schreef WurM het volgende:
Als iedereen die de nieuwe layout gebruikt, nou gewoon de weblink UI's als eerste laat zien, is er niks aan de hand
Maar goed, ik zal ff kijken of ik mijn mooie dingetje ook als upload UI kan instellen...
Yep... Beetje achterlijk dat een webicon altijd voorrang heeft gehad op een uploadicon, maar dat dat bij de nieuwe layout net andersom is...quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:57 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
oh is dat hetstaat het overal verkeerd ingesteld
Hmm nu wel maar een uur geleden was een pagina laden een ramp...quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:05 schreef ppi het volgende:
Ik doe pas mee als FOK weer echt traag is.
Dan heb ik ook tijd zat om mijn ava te fiksen.
Vanavond is het goed te doen.
[ afbeelding ]
Ik ben d'r helemaal klaar voor, kom maar op met die traagheidquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:29 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Hmm nu wel maar een uur geleden was een pagina laden een ramp...![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:30 schreef Skinkie het volgende:
check mijn icon daneen klacht en een oplossing!
Zeker als zo'n domme webserver als apache gebruiktquote:Op maandag 15 oktober 2007 07:19 schreef Crazy-M het volgende:
terwijl ze er niet bij stil zijn dat een knipperende avater weer meer data kost
Ja je hebt gelijk die paar kb kan écht nietquote:Op maandag 15 oktober 2007 07:19 schreef Crazy-M het volgende:
terwijl ze er niet bij stil zijn dat een knipperende avater weer meer data kost
mja die van mij is redelijk grootquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:34 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Zeker als zo'n domme webserver als apache gebruiktOverigens... mijn avatar is kleiner dan de jouwe
als 1 avater was dan niet nee.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk die paar kb kan écht niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |